Eipä mennyt Cabrio katsastuksesta läpi, rattilukko ei toiminutkaan. Nyt pitäisi virtalukon rungosta saada lukkopesä irti, virtalukon runko on jo irti pöydällä. Haulla selvisi sen verran että johonkin kohtaan tuota runkoa pitää porata reikä ja reiän kautta painaa jotain klipsiä. Mutta mihin kohtaan porataan??
Rattilukon kieli tulee esiin vain noin pari milliä, tuolla tavalla se ei voi millään yltää siihen uraan johon sen tulisi lukossa ollessaan ylettää. Tähänkin varmaan joku osaa vastata että miksi näin.
Jos ei halua julkisesti laittaa auton "varastamisohjeita" niin priva tai toni.lindfors at kolumbus.fi tavoittavat. Autohan oli siis Mk1 Cabrio -88
Virtalukon lukkopesän irroitus & rattilukko?
Valvoja: ffp jäsenet
Rattilukon kieli tulee esiin vain noin pari milliä, tuolla tavalla se ei voi millään yltää siihen uraan johon sen tulisi lukossa ollessaan ylettää. Tähänkin varmaan joku osaa vastata että miksi näin.
Itellä kakkosjettassa just sama vika. Meinasin aluksi että vaihdan koko rattilukon entisestä varaosa-autosta pelastettuun, mutta siinäkin oli sama vika. Lukkopesän irrotettuani huomasin että vika on nimenomaan siinä lukkopesässä. Lukkopesän takaosan pitäisi liikkua sisäänpäin kun avaimen ottaa pesästä, vaan eipä liikkunut. Syynä pieni putkisokka, joka ei ollut aivan paikallaan, mutta jonka sai ruuvimeisselillä lyötyä oikeaan paikkaan lukkopesää senkummemmin avaamatta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa