Elikkä aihiona olis jetta MK II 1,6D vm.87 ja luovuttaja-autona MK I TD jetta ja ajatuksena olis vaihtaa toi TD tekniikka tohon MK II:seen.mitä muutoksia joutuu tekee,paljon prosentit?
sen verran löysin infoa että jarrujen kans ei pitäis olla ongelmaa.imudieselissä turbodieselissä ilmeisesti samat.
onko jollain tietoa et onko noil mk I turbotekniikalla mitä eroo mk II turbotekniikkaan?
Diesel jettaan turbotus..
Valvoja: ffp jäsenet
Ainakin se jakopään luona oleva kiinnityskorva on erilainen,mutta sen saa kyllä vaihdettua.Eli ykkösessä se korva on kiinni lohkossa jakopään alla,joten joudut purkamaan jakopään että saat sen korvan vaihdettua.Sitten ne kaikki jakopään suojakotelot joutuu laittamaan kakkosesta,myös se pohjalevy.Sit muut korvat mitkä joutuu vaihtamaan onkin ton jälkeen ihan helppoja vaihtaa.Ei Siinä muistaakseni sen kummempaa ollut.Helpointa katsastuksen kannalta olis varmaan sanoa että turbotit sen alkuperäisen moottorin.Sillon sun ei tarvitse kuin toimittaa katsastuksen yhteydessä tehonmittaustodistus josta ilmenee että teho on kasvanut maksimissaan 20% alkuperäisestä.Mulla ei tullut moisesta edes prosentteja,ja selvis ihan normi muutoskatsastuksella.
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Kitos!
noi suojat ja moottorin kannakkeet saan sit tosta omasta myllystä. ne pitäis käyä.
käykö noi levyt siitä ykköskoppasesta suoraan vai onko siinä jotenkin erilaiset?
Mul ois kyl tuos ykköskoppasen gti:in jähytetyt levyjarrut mut net ei kyl käy ku satulan kiinnitys on eri. ois muuten sen tekniikka myynnis jos jotain kiinnostaa...
putkisto pitää varmaan rakentaa uusiksi mut se varmaan jää kertaan seuraavaan..sit ku saa coolerin hommattua.paitsi se kyl varmaan kannattais saaha samaan katsastukseen,eikö siitäki tule prosentit???
noi suojat ja moottorin kannakkeet saan sit tosta omasta myllystä. ne pitäis käyä.
käykö noi levyt siitä ykköskoppasesta suoraan vai onko siinä jotenkin erilaiset?
Mul ois kyl tuos ykköskoppasen gti:in jähytetyt levyjarrut mut net ei kyl käy ku satulan kiinnitys on eri. ois muuten sen tekniikka myynnis jos jotain kiinnostaa...
putkisto pitää varmaan rakentaa uusiksi mut se varmaan jää kertaan seuraavaan..sit ku saa coolerin hommattua.paitsi se kyl varmaan kannattais saaha samaan katsastukseen,eikö siitäki tule prosentit???
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa