Keulan vaihto mk1/Caddy
Valvoja: ffp jäsenet
Keulan vaihto mk1/Caddy
Onko kukaan tehny kyseistä operaatiota? Kannattaako ostaa uusi vai saako vanhan irti nätisti ja asennettua uudelleen? Motonetillä näytti olevan 74 euroa...
Keulapellin olen vaihtanut Caddyyn. On siinä työtä, kun pitää repiä vanha irti pistehitsauksista. Revityt saumat voi tasoitella vaikka laikalla.
Uuden hitsaaminen on sitten hieman mielenkiintoisempi homma, kun niihin vanhoihin paikkoihin ei oikein pääse käsiksi. Kannattaa soveltaa ja vetää saumaa sinne mihin saa. Nuo paikathan jäävät yleensä piiloon.
Hitsisaumojen huolellinen suojaus on sitten muistettava asia.
Lopputulos on sitten yleensä vaivan arvoinen.
Uuden hitsaaminen on sitten hieman mielenkiintoisempi homma, kun niihin vanhoihin paikkoihin ei oikein pääse käsiksi. Kannattaa soveltaa ja vetää saumaa sinne mihin saa. Nuo paikathan jäävät yleensä piiloon.
Hitsisaumojen huolellinen suojaus on sitten muistettava asia.
Lopputulos on sitten yleensä vaivan arvoinen.
Ko. pelleistä mitään tietämättä suosittelen tulppahitsiä kaikkialle missä se on mahdollista toteuttaa. Muihin autoihin peltejä vaihdellessa olen porannut vanhat pistehitsit pois ja hitannut uuden pellin reiän kautta tulppaan. Jälki on lähes yhtä nätti kuin orggiksessa. Vaatii tietysti tilaa hitsailla.
Siinäpä se, kun tilaa ei ole. Pitäisi päästä hitsaamaan konehuoneen puolelta, mutta kun se ei oikein golfin tapauksessa onnistu kun siinä on vielä yksi pelti välissä.
Kyllä sen aika tiukkaan kiinni saa hitsattua monesta kohtaa, mm. maskin tienoilta, lokasuojien reunoista, pitkittäispalkkien päästä sekä ihan alahelmasta.
Kyllä sen aika tiukkaan kiinni saa hitsattua monesta kohtaa, mm. maskin tienoilta, lokasuojien reunoista, pitkittäispalkkien päästä sekä ihan alahelmasta.
Pitäisi sitten vaihtaa keula mk1 golfiin:
-lukkopelti, nykyinen on vääntynyt ja lommolla
-helmapelti nykyinen on ajettu ruttuun ja paklattu
Motonetin eikä Merteilin sivuilla ei ole kerrottu sisältääkö peltiosat lukkopeltiä:
Etukehikko helmapellillä ja -palkilla -80. . . . . . . . .74,90
Onko kenelläkään kokemusta tai kuvaa mitä ne sisältävät?
Miten motonetin pelti istuu paikalleen?
Onko muuta paikkaa mistä ostaa, jos ei merkkiliikkeen hinta houkuttele.
-lukkopelti, nykyinen on vääntynyt ja lommolla
-helmapelti nykyinen on ajettu ruttuun ja paklattu
Motonetin eikä Merteilin sivuilla ei ole kerrottu sisältääkö peltiosat lukkopeltiä:
Etukehikko helmapellillä ja -palkilla -80. . . . . . . . .74,90
Onko kenelläkään kokemusta tai kuvaa mitä ne sisältävät?
Miten motonetin pelti istuu paikalleen?
Onko muuta paikkaa mistä ostaa, jos ei merkkiliikkeen hinta houkuttele.
-
- -
- Viestit: 698
- Liittynyt: 23.7.2003 13:32
Tuosta
näet mitä siihen jäi kiinni kun pelkän pintapellin vaihtaa, eli siinä koko palasessa tulee matkassa vielä tuo poikittainen palkki minkä päällä jäähdytin makaa+lukkopelti missä valot ja konepellin lukitus kiinni= kaikki kun poistaa ei jää kuin runkoaisat törröttämään tuohon.
En tietä sitten kumpaa suosittelisin nyt jos kysyttäs, vaihtamaan koko palan vai pelkän pintapellin.On meinaa surkeaa hommaa sitä pelkkää pintapeltiäkin jyrsiä irti tuosta rovista.
näet mitä siihen jäi kiinni kun pelkän pintapellin vaihtaa, eli siinä koko palasessa tulee matkassa vielä tuo poikittainen palkki minkä päällä jäähdytin makaa+lukkopelti missä valot ja konepellin lukitus kiinni= kaikki kun poistaa ei jää kuin runkoaisat törröttämään tuohon.
En tietä sitten kumpaa suosittelisin nyt jos kysyttäs, vaihtamaan koko palan vai pelkän pintapellin.On meinaa surkeaa hommaa sitä pelkkää pintapeltiäkin jyrsiä irti tuosta rovista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa