OOO
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Kyllä se juridisesti taitaa olla selvä petos, varsinkin kun sillä taloudellista hyötyä selkeästi haetaan.
Joo ja itse on kanssa huomannut että suomessakin yllättävän paljon ruuvvataan mittareita. Kaveri juuri vähän aikaa sitten nauroi että tiettyyn ihmisryhmään kuuluvilla jolla on uudempi volvo, niin jokaisessa huoltoon tulleessa kone ilmoittaa että mittarilukema manipuloitu :) jätetään kertomatta mikä tämä ihmisryhmä on, jokainen saa arvaille itse =)
Joo ja itse on kanssa huomannut että suomessakin yllättävän paljon ruuvvataan mittareita. Kaveri juuri vähän aikaa sitten nauroi että tiettyyn ihmisryhmään kuuluvilla jolla on uudempi volvo, niin jokaisessa huoltoon tulleessa kone ilmoittaa että mittarilukema manipuloitu :) jätetään kertomatta mikä tämä ihmisryhmä on, jokainen saa arvaille itse =)
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Hohhoijaa, kaikken maailman heppuja maailmalla liikkuukin. Eikös ihmiset koskaan opi, että tuollaisilla kusetusyrityksillä on tapana ilmetä, ja suomen kokoisessa maassa paskan kaverin nimi etenee yllättävän helposti.
Toki JOSKUS voi olla kyse tietämättömyydestä.. mutta väittäisin että useammin kyse on niinkutsutusta kusettamisesta.
Cancerman: Oletetaanko että ko wannabe 200 20vtq on tumma väriltään ja samaan aikaan myös wannabe V8?
Toki JOSKUS voi olla kyse tietämättömyydestä.. mutta väittäisin että useammin kyse on niinkutsutusta kusettamisesta.
Cancerman: Oletetaanko että ko wannabe 200 20vtq on tumma väriltään ja samaan aikaan myös wannabe V8?
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Cancermann: Ilmeisesti UrS4 on mennyt seuraavalle omistajalle?
EDIT: Lisätään vielä kysymys Cancermannille: Ilmeisesti Audi ehti olla jonkin aikaa myynnissä, kauanko? Mielenkiinnosta tässä kyselen, kun on tullut pohdittua, miten helppoa tai vaikeata on tuollaista saada myytyä.
EDIT: Lisätään vielä kysymys Cancermannille: Ilmeisesti Audi ehti olla jonkin aikaa myynnissä, kauanko? Mielenkiinnosta tässä kyselen, kun on tullut pohdittua, miten helppoa tai vaikeata on tuollaista saada myytyä.
Viimeksi muokannut M.H., 9.12.2005 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Öö.., ei sitten tullut ennen auton ostoa tsekattua auton historiaa, jos ja näemmä kun sillä nyt oli sitten noin iso painoarvo...
Audi 200 mallia ei edes käsittääkseni ole valmistettu ihan äsken joten ainakan ite en kiinnittäisi tommosen vanhan bilikan mittarilukemaan tai ajomäärään sen kummempaa huomiota. Tietty jos ostas suunnilleen 1. omistajalta ja kaikki dokkarit olis kohillaan niin kai sille toki laittas positiivistä arvoa. :)
Varsinkin joku tekniikanvaihto-auto niin sanosin että huh-huh, jos on mittareihin tuijottaminen.
Tää koko topikki on mun mielestä vähän samassa sarjassa, jollei pahemmassa, kun kaverin ostama Golffi variantti josta hän otti oston jälkeen myyjälle kovat pultit kun huomasi että autolla oli ajettu myyjän aikana kova mälli (joka tosin oli täsä tapauksessa hyvin merkkiliikkeessä vakuutuksen piikkiin korjattu) Sanoin kaverille että olisit ostannu uuden jos noin harmittaa.
*Taitaa olla kanssa pareMpi pitäytyä erossa noista tuonti autoista kun niissä se riski on kuulema kaikista isoin. Ai joo mutta kaikki VAG:it:han on tuonti autoja....*
Meni osin off-topiciksikin, mutta tää on vaan mun näkemys, ja voin olla tietenki ihan väärässäkin kuten tavallista, joten ei herneitä neniin-- - :)
Audi 200 mallia ei edes käsittääkseni ole valmistettu ihan äsken joten ainakan ite en kiinnittäisi tommosen vanhan bilikan mittarilukemaan tai ajomäärään sen kummempaa huomiota. Tietty jos ostas suunnilleen 1. omistajalta ja kaikki dokkarit olis kohillaan niin kai sille toki laittas positiivistä arvoa. :)
Varsinkin joku tekniikanvaihto-auto niin sanosin että huh-huh, jos on mittareihin tuijottaminen.
Tää koko topikki on mun mielestä vähän samassa sarjassa, jollei pahemmassa, kun kaverin ostama Golffi variantti josta hän otti oston jälkeen myyjälle kovat pultit kun huomasi että autolla oli ajettu myyjän aikana kova mälli (joka tosin oli täsä tapauksessa hyvin merkkiliikkeessä vakuutuksen piikkiin korjattu) Sanoin kaverille että olisit ostannu uuden jos noin harmittaa.
*Taitaa olla kanssa pareMpi pitäytyä erossa noista tuonti autoista kun niissä se riski on kuulema kaikista isoin. Ai joo mutta kaikki VAG:it:han on tuonti autoja....*
Meni osin off-topiciksikin, mutta tää on vaan mun näkemys, ja voin olla tietenki ihan väärässäkin kuten tavallista, joten ei herneitä neniin-- - :)
Aivan. Ei ainakaan itselle se km-lukema ole se olennaisin juttu. Toki sen osalta, etten maksa 400tkm ajetusta autosta yhtäpaljoa kuin 100tkm ajetusta. Toki paljonkin ajetusta voipi maksella enempikin, jos vaan jotain faktaa että auto on kokenut esim. hieman isompia remppoja..
Mun mielestä tuossa homma täyttää ihan huijauksen tunnusmerkit, jos Autoa myydään ja markkinoidaan 200 20vTQ:na, ainakin itse soisin sen olevan myös sellainen. Etenkin kun kerran muutoskatsastuskin oli unohtunut..
Mun mielestä tuossa homma täyttää ihan huijauksen tunnusmerkit, jos Autoa myydään ja markkinoidaan 200 20vTQ:na, ainakin itse soisin sen olevan myös sellainen. Etenkin kun kerran muutoskatsastuskin oli unohtunut..
Audi 200 mallia ei edes käsittääkseni ole valmistettu ihan äsken joten ainakan ite en kiinnittäisi tommosen vanhan bilikan mittarilukemaan tai ajomäärään sen kummempaa huomiota.
200 20V valmistettu vuosina 1989-1990.
Audi 200 quattro 20V 4767kpl.
Audi 200 Avant quattro 20V 1616kpl.
n. 800kpl valmistetuista lähti jenkkeihin, niistä enemmistö oli Avantteja.
Tekniikanvaihtoja tehty Suomessa, jolloin ainakin tiettyjä vahvikkeita puuttunee niistä. Esim.Konehuoneessa iskaritolpissa on sellaiset puolikuun muotoiset vahvisteet,(ei liene ainakaan LMS(ei liity tähän laitonpeli asiaan) tms mikä se on ennen ollutkaan, Korinvaihdoissa olla niitä vahvisteita. Ei ainakaan kaikissa). Ei ole muissa typ44 autoissa eli 100,200 autoissa.
Vom Audi 200 wurden aufgeschluesselt gebaut:
MJ 80-82:
Audi 200 5E 12.452
Audi 200 5T 38.807
MJ 84-85:
Audi 200 1.695
MJ 84-89:
Audi 200 turbo 18.578
Audi 200 quattro 8.644
Audi 200 Avant quattro 1.920
MJ 86-91:
Audi 200 turbo Kat. 39.347
Audi 200 quattro Kat 14.325
Audi 200 Avant quattro Kat 2.658
MJ 89-91:
Audi 200 quattro 20 V 4.767
Audi 200 Avant quattro 20 V 1.616
Viimeksi muokannut AudiGT200, 16.12.2005 9:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tekniikanvaihdoista vielä, ompa tullut ainakin yksi tekn. vaihto 200 20vt, etuvetoisena tuolta hyvinkään suunnalta joskus.. Muistaisin vielä ihmetelleeni joskus ko. pirssin rumpujarruja.
Ja vielä, joskus itsekin tuosta cancermanin tarkoittamaa autoa kyselin, juurikin toivossa että olisi ollut 20vT, oikeastaan tuolloin en olisi pelästynyt edes vaikka olisi ollutkin tekniikan vaihto.. silloin oli tosiaan vielä aiemmalla omistajalla, jolloin auto oli vielä (alkuperäinen)10vT, ja km-lukemaakin oli enemmän kuin 150tkm, tuohon myös muistaakseni varsin uudehkona ollessa oli tehty tuo V8 look, ja varsin kattava sellainen.
Hieno peli..
Ja vielä, joskus itsekin tuosta cancermanin tarkoittamaa autoa kyselin, juurikin toivossa että olisi ollut 20vT, oikeastaan tuolloin en olisi pelästynyt edes vaikka olisi ollutkin tekniikan vaihto.. silloin oli tosiaan vielä aiemmalla omistajalla, jolloin auto oli vielä (alkuperäinen)10vT, ja km-lukemaakin oli enemmän kuin 150tkm, tuohon myös muistaakseni varsin uudehkona ollessa oli tehty tuo V8 look, ja varsin kattava sellainen.
Hieno peli..
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Kuulostaa siis melkolailla selvältä kusetusyritykseltä, kun tuo kilpien vaihtokin "sopivasti" ajoitettu tuohon ajankohtaan..
Ja edelleenkin, kannattaa aina miettiä nuo kilometrit tapauskohtaisesti. Henkilö a kun voi ajaa autolla 400tkm tekemättä mitään muuta kuin sen mitä on pakko että auto kulkee eteenpäin ja menee leimasta läpi. Kun taas henkilö b voi uhrata autoon tuhansia euroja ylläpitääksen parhaan mahdollisen kunnon. Esimerkiksi alustan osat.. ennakoivat huollot yms.
Ja edelleenkin, kannattaa aina miettiä nuo kilometrit tapauskohtaisesti. Henkilö a kun voi ajaa autolla 400tkm tekemättä mitään muuta kuin sen mitä on pakko että auto kulkee eteenpäin ja menee leimasta läpi. Kun taas henkilö b voi uhrata autoon tuhansia euroja ylläpitääksen parhaan mahdollisen kunnon. Esimerkiksi alustan osat.. ennakoivat huollot yms.
Jos jollekulle ei auennut mikä on 200 20V niin kyseessä on viimeinen 200 sarjan malli, jossa Audeista ensimmäisenä otettu käyttöön 3B, 5syl,20V,Turbo moottori (+bonuksena quattrokin). Eli kone sama kuin S2 ensimmäiset. 220hv. Painaa 150-200kg enemmän kuin S2.
Hyvä aihio rakentaa kiva sleepperi. Kuten voinemme seuraavista filminpätkistä katsoa.
Ensin Renen 200 20V (1.76Mb)
http://www.audi200.net/videot/Audi200%2020v%20330.wmv
Da Beast Ruotsista (27.1Mb)
http://www.audi200.net/videot/da%20beast!.wmv
Ehgartnerin vanha auto uusissa käsissä vs Viper 402m. (3.64Mb)
http://www.audi200.net/videot/Tom%20200 ... _klein.mpg
Hyvä aihio rakentaa kiva sleepperi. Kuten voinemme seuraavista filminpätkistä katsoa.
Ensin Renen 200 20V (1.76Mb)
http://www.audi200.net/videot/Audi200%2020v%20330.wmv
Da Beast Ruotsista (27.1Mb)
http://www.audi200.net/videot/da%20beast!.wmv
Ehgartnerin vanha auto uusissa käsissä vs Viper 402m. (3.64Mb)
http://www.audi200.net/videot/Tom%20200 ... _klein.mpg
-
- -
- Viestit: 173
- Liittynyt: 31.7.2003 15:34
Hohhoijaa...
Jonkin aikaa sivusta seuranneena näitä mittarinruuvaus, korinvaihto, kolari, yms. juttuja. Voin todeta että tarkkana kannattaa olla ja kun sitten sitä unelmiensa laitetta on ostamassa niin kannattanee käydä se läpi ihan rauhassa muutamaan kertaan, samalla myyjää tarkkaillen.
Mitä harvinaisempi laite on kyseessä niin sitä tarkempi kannattaa olla... ja sitä rauhallisemmin ottaa.
Melkein uusistakin ja oikeasti kalliista autoistakin kuulemma löytyy vaikka minkälaisia virityksiä... Mitä noissa ei tuohon rahaan pitäisi olla.
Autokauppa on siinä mielessä rinnastettavissa asuntokauppaan että siinä eivät loppujen lopuksi päde mitkään järjenmukaisuudet, vaan useasti päätös tehdään tunnepohjalta. Elikkä kun löytyy se sopiva yksilö niin monesti unohdetaan monia epämieluisia puolia ko. kohdetta vertailtaessa toisiin samanmoisiin.
Jonkin aikaa sivusta seuranneena näitä mittarinruuvaus, korinvaihto, kolari, yms. juttuja. Voin todeta että tarkkana kannattaa olla ja kun sitten sitä unelmiensa laitetta on ostamassa niin kannattanee käydä se läpi ihan rauhassa muutamaan kertaan, samalla myyjää tarkkaillen.
Mitä harvinaisempi laite on kyseessä niin sitä tarkempi kannattaa olla... ja sitä rauhallisemmin ottaa.
Melkein uusistakin ja oikeasti kalliista autoistakin kuulemma löytyy vaikka minkälaisia virityksiä... Mitä noissa ei tuohon rahaan pitäisi olla.
Autokauppa on siinä mielessä rinnastettavissa asuntokauppaan että siinä eivät loppujen lopuksi päde mitkään järjenmukaisuudet, vaan useasti päätös tehdään tunnepohjalta. Elikkä kun löytyy se sopiva yksilö niin monesti unohdetaan monia epämieluisia puolia ko. kohdetta vertailtaessa toisiin samanmoisiin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa