Doc power ?
Valvoja: ffp jäsenet
Doc power ?
Tunteeko kukaan kyseistä firmaa???Kokemuksia???Onko Helsingissä vastaavia paikkoja mistä voi hankkia viritys tavaraa vag autoihin???
Helsingistä en tiiä, mut itse lastutin -> www.turbotec.com Karalan Mikan luona Leppävedellä (lähellä Jyväskylää) Suosittelen!
Tuola vantalla on ainakin www.pro-mo.info .On tosi palijon vag 1.8t tuntemusta.Ja sieltä saa ihan mitä vaan.
Meikäläinen kyllä kanssa allekirjoittaa ton firman (siis Doc-Powerin) asiakaspalvelun. Loistavaa palvelua paikan päällä. Menee myöhemmin uudestaan. Mielestäni turhan usein ainakin minulla tulee fiilis, että myyjiä kiinnostaa pelkkä sen hetkinen kauppa ja siitä rahat pois. Fiksut kaverit katsoo vähän pidemmällä tähtäimellä. Kannattaa käydä paikan päällä itse toteemassa.
Nämä ihmiset hankkivat elantonsa myynnillä ja olisihan se kumma jos ei kauppaisi samalla jotain muuta. Niin ne myyjät tekee :) Minäkin teen niin.
Pro-mo firmasta on ainoastaan hyvää sanottavaa. Repo osaa asiakaspalvelun ja reklamoinnit todella hyvin. Täydet 10++ nopeasta ja hyvästä palvelusta.
Doc-powerista olen kuullut paljon hyvää.
Keep up the good work!
Pro-mo firmasta on ainoastaan hyvää sanottavaa. Repo osaa asiakaspalvelun ja reklamoinnit todella hyvin. Täydet 10++ nopeasta ja hyvästä palvelusta.
Doc-powerista olen kuullut paljon hyvää.
Keep up the good work!
DOC-POWERISTA
Joo,täytyy "yhtyä"edellisiin kommentaattoreihin doc-powerin palvelusta,nuoret miehet osaavat hommansa ja asiakaspalvelua löytyy,rupee olemaan monessa paikassa nykyään harvinaista,esimerkillistä toimintaa!,ei voi kuin kehua
Ohan se. Siitä en tosin oo satavarma asennetaanko niitä missään muualla, vaikka Mika sivuillaan ilmoittaakin "jälleenmyyjiä". Saattaahan noilla olla valmiita softia tökättäväksi, mutta custom-lastua ei tietääkseni tee muut kuin Karala. (Suomessa)
Eiköhän tuo selviä parhaiten kysymällä maestrolta itteltään.
Eiköhän tuo selviä parhaiten kysymällä maestrolta itteltään.
Karalan jälleenmyyjät asentavat juuri Karalan "custom" ohjelmia. Luemme alkuperäisen ja pistämme s-postina Karalalle (lisäksi viestiin kirjoitetaan mahdolliset asiakkaan erikois toiveet). Tässä vaiheessa Karala muokkaa ohjelman ja lähettää takaisin. Jos moottoriin on tehty mittavia muutoksia ( esim. suuttimet, turbo ym.) niin tällöin on ajettava Karalan pajalle penkkiin.
Useimmiten vakio tekniikalla tai putkisto/ cooleri/ ilmanotto muutoksisilla autoilla ei tarvita rullia. Paitsi tietysti jos on Karalalle täysin tuntematon moottori (ei ole vielä yli neljän vuoden aikana tullut vastaan.) tai tietysti jos koneesta halutaan repiä kaikki mahdollinen irti mitä ikinä voidaan ottaa. Mutta perus piristykset, alaväännön korostukset, hätäiset ahtopaineet ja hieman rohkeammat ohjelmat onnistuu vallan mainiosti Karalalta etä-työnä. Se on vissiin sitä osaamista ja kokemusta. Onneksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”