3BG variant takaluukku vuotaa vettä

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Banana
-
Viestit: 128
Liittynyt: 17.9.2005 21:05

3BG variant takaluukku vuotaa vettä

ViestiKirjoittaja Banana » 1.3.2020 12:44

Olen huomannut että muutaman kerran kun olen nostanut takaluukun ylös mun 2004 3BG Passat VARIANT autosta ylös, niin hetken päästä oikeasta reunasta valuu luukun sisältä huomattava määrä VETTÄ. Näyttäisi tulevan oven SISÄLTÄ.
Ilmeisesti tiiviste tai sitten takaikkunan ympäriltä joku kohta vuotaa.
Vesi ei kuitenkaan näytä tulevan ulos kun takaluukku on alhaalla. Vedet valuu sisäreunaapitkin sisustuksen alta reunaa pitkin ja ulos takaluukun lattialle vain ja aina kun nosta takaluukun ihan pysty asentoon.
Mistähän vesi menee sisälle? Ikkunan ympäri olevasta tiivisteestä? Takaluukun ympäri olevasta tiivisteestä?
Vettä tulee ulos vaikka EN käytä takaikkunan pissapoikaa ja tuskin tuommoinen määrä on vain kondenssia. Kai takaluukun alareunassa pitäisi myös olla joitakin reikiä mistä vesi voisi tavallisesti valua ulos.

Banana

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: 3BG variant takaluukku vuotaa vettä

ViestiKirjoittaja Jultsu » 1.3.2020 13:36

Rekisterikilven valojen kautta voi päästä pieniä määriä vettä sisään jos auto on juuri pesty, mutta varmimman vastauksen saat jos revit pahvit irti takaluukusta ja ruiskit vettä puutarhaletkulla ulkoa joka puolelta ja kaveri katselee kontin sisältä mistä tulee sisään


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: ThomasLof ja 27 vierailijaa