Asiakaspalautetta Vaasassa..

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

timo
-
Viestit: 724
Liittynyt: 24.7.2003 22:40

Asiakaspalautetta Vaasassa..

ViestiKirjoittaja timo » 18.2.2007 13:18

Joop sain tämmöse sähköpostin..
e: nimet muutettu

Tällaasia asiakapalaveluihimisiä on Vaasas...Ei hjyvä...
Hauskoja myyjiä Vaasan Citymarketissa...
Alla (ilmeisesti) alkuperäinen kirjeenvaihto. Asia oli
iltapäivälehdissäkin...

Lähettäjä: Palautelomake [mailto:[email protected]]
<mailto:[email protected]%5d>
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: Kauppias; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei
käynnytkään laitteeseen kun tulin kor?tiin kun meidän 8 v. poika avasi
pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa
sitä
kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika
huonoa
asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen
kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista
vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän
palautuksen
saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en
saa
rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa
toisen
kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton
sähköpostitse
mitä pikemmiten. Kiitos !

-------------------------------


Vastaaja< [email protected]
<mailto:[email protected]> > kirjoitti:
----------------
Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja
henkistä
kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa
asiakkaidemme
älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä
periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa
vastuu
omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi
K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi
tarkistamaan
ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston
tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta
uskoaksemme sen
ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen
siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis
huonoa
asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse
olitte
valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on
täällä
tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka
kolme
euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän
päälle
kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi
hyvästä
asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai
minut
oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu
viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen
tarvitse
mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan
uskomattoman
lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä
todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi
idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta
otetaan
tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi
takaisin.
Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin
kiveksiä.
Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule
silloin kun
minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä
suoraan
nenävarteen.

Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.

--------------------------------

Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli
puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei
pitänyt
lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe.
Viestin
sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko
viestin
kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta
työpaikkahuumori voi
olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä
tein
ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa
ollut
muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni
töihin
on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta
tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Kauppias ja
hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta
niin
kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Viimeksi muokannut timo, 18.2.2007 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

ViestiKirjoittaja Janne_P » 18.2.2007 13:31

Wanha ! :)

timo
-
Viestit: 724
Liittynyt: 24.7.2003 22:40

ViestiKirjoittaja timo » 18.2.2007 13:34

auts..en oo ainakaa ite nähny :D

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.2.2007 15:50

Kuitenkin noi nimet olisi ihan asiallista poistaa. Ja tämähän on todella vanha.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.2.2007 15:51

E i vaikuta oikein uskottavalta kummankaan osapuolen taholta.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.2.2007 15:52

Valitettavasti tämä tarina on täysin totta.

H.Leinonen
-
Viestit: 572
Liittynyt: 20.4.2004 22:11

ViestiKirjoittaja H.Leinonen » 18.2.2007 16:02

Osaako kukaan sanoa että kerta tämä homma on tosi, niin millaisia sanktioita tämä Västilä sai?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.2.2007 16:07

Taisi itse irtisanoutua jos oikein muistan.

|rahiNa|
-
Viestit: 627
Liittynyt: 30.10.2005 22:27
Viesti:

ViestiKirjoittaja |rahiNa| » 18.2.2007 16:14


lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.2.2007 17:30

Ai, tämä on niitä "Asiakas on mulkku" -keissejä.

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 18.2.2007 18:20

Wanhahan tämä on mut repesin silti xD Siis kyllähän tuo on totta et pitää perkele olla idiootti ostaja joka luulee voivansa palauttaa avatun pakkauksen. Paristo paketista ei ole enää hyllyyn laitettavaksi, olisi sama tilanne kun yrittäisi palauttaa kaappiin epähuomiossa jäänyttä ja pöhöttynyttä maitopurkkia. "Ei tätä ole avattu ja juotu, joten teidän pitää ottaa se takaisin ja vaihtaa se rasvattomaan", voi juma.

Flashmn
-
Viestit: 1779
Liittynyt: 23.7.2003 17:54

ViestiKirjoittaja Flashmn » 18.2.2007 20:12

Joo ja kuluttajanviraston kanta on että kerran tehty kauppa on sitova ja purkamista ei ole pakko tehdä, varsinkin jos tuote on ollut ehjä eikä kyseessä ole tavarassa oleva vika, joka sitten onkin takuujuttu.

Elikkä kauppa saa periaatteessa itse sanella palautus/vaihtoon liittyvät ehdot. Tosin oishan tossa voinut käyttää vähän järkeä ja selittää toi kiltimmin :D

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

ViestiKirjoittaja härdelli » 19.2.2007 19:34

Eikö ihmiset lue lehtiä kun tällaisetkin kohujutut ovat päässeet ohi korvien :D


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa