Suomen autotapahtumatarjonta!

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Menguru
uusi tulokas

Suomen autotapahtumatarjonta!

ViestiKirjoittaja Menguru » 8.2.2007 13:18

Eli mitä mielestäsi suomen autotapahtumatarjonnasta puuttuu?

Onko nykyisissä tapahtumissa joku jäänyt painamaan mieltä?

Minkälainen olisi ns. unelmatapahtumasi?

Olen laittanut tämän kysymyksen usealle foorumille tarkoituksena saada mahdollisimman laaja kuva aiheesta.

RT
-

ViestiKirjoittaja RT » 8.2.2007 14:29

Monessa tapahtumassa autot ovat käytännössä kakkossijalla - yleensä todellisena vetonaulana on vähäpukeiset naiset ja heidän shownsa; vaikka autoilijat ovatkin yli 18-vuotiaita, tapahtumat eivät saisi olla "K18". Ja yleensäkin kaiken maailman aiheeseen liittymättömät väliaikashowt ovat turhia.
Näyttelyissä on rihkamakauppiailla (ym.) enemmän osastotilaa kuin autoilla.

- Mikko -
-

ViestiKirjoittaja - Mikko - » 8.2.2007 14:42

Eli mitä mielestäsi suomen autotapahtumatarjonnasta puuttuu?

Laatu. Itsekriittisyys.

Tosin, jos on pienellä kauhalla annettu, ei voi isolla vaatia.

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 8.2.2007 14:45

Näyttelyissä on rihkamakauppiailla (ym.) enemmän osastotilaa kuin autoilla.

Tämä taitaa valitettavasti olla suuntaus että näyttelyt olis kannattavia. Toinen valitettava homma on noi ämmät,kyllähän nitä tietenkin kattelee mutta autoja mä sinne olen mennyt katselee. ALkaa kaikella oheisjutuilla olee tärkeämpi osuus kuin itse autoilla. Alkaa kohta nämä parkkipaikoille kokoontuvat "näyttelyt" kohta kiinnostaa enemmän. TApahtumien meininki ja henki on enemmän positiivinen.

Ymmärrän myöskin ettei autonomistajan kiinnosta jutella "tavallisten" ihmisten kanssa näyttelyissä mutta minusta se olisi mukavaa tietää mitä autoille tehty ja miten yms. Tässä kohtaa kritiikin kohteena siis auton rakentajat. Tarkoitushan on innostaa uusia harrastajia tämän harrastuksen pariin. Ainakin itse näin oletan. Vaikka samoja kysymyksiä varmasti tulee useasti, ei tarvi silti olla tyly ja töykeä. Oikein hirvitti HTS:ssä kuunnella erään (oletettavasti) auton rakentajan vastauksia autosta kiinnostuneille. Kusipää mikä kusipää.

E:Suomessa sentään vielä suurin osa autoista näyttelyissä on sellaisia millä pystyy oikeasti ajamaan. Ei pelkkiä showspedeilyvehkeitä.
Viimeksi muokannut Sebastian, 8.2.2007 14:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

L-Janne
-

ViestiKirjoittaja L-Janne » 8.2.2007 14:45

- Mikko - tuon jo hyvin muotoili, eli aina pitäisi pyrkiä parantamaan. Viime kesänä tästä jo avauduinkin, että kun kovasti ollaan ohjelmaa ja sisältöä hankittu ja hypetetty, niin käytännön järjestelyt tuppaavat silti olemaan viturallaan. Itsekritiikkiä kaivattaisiin järjestäjien taholta. Laatua pitää saada.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”