Asiakaspalvelu ja sen laatu??

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Paintmaster
-
Viestit: 480
Liittynyt: 23.7.2003 12:54

Asiakaspalvelu ja sen laatu??

ViestiKirjoittaja Paintmaster » 28.10.2006 20:52

Myönnetään, tää ei liity volsuihin millään tavalla,mutta.. Haussa oli takakulmasta rutattuun Hiluxiin takavalo. Netistä bongasin firman nimeltä Autopalvelu.com, lähinnä halvasta hinnasta johtuen. Soitin (19 kuluvaa kuuta)ja pyysi laittamaan txt:n mitä tarviin, huomenna lähtee.. Torstaina auto hallissa lähtövalmiina (paitti takavalo), kysyn MH:sta, onko pakettia.. Juu. ei täällä näy mitään! Sillon kuohahtaa ekan kerran! Soitan samalle jannulle puoliltapäivin autopalveluun, jolle soitin ekaks. Hän vastaa ja kertoo olevansa "toista"viikkoa "yllätysreissulla" ja olevansa menossa varastolle lähiaikoina ja soittaa mulle sitten. Muisti jopa mistä oli puhe!!

Soittaa.. Juu, Neljään mennessä ei ollu kuulunu mitään. Vitutti, kärry valmiina -lamppu. Soitin tutulle tarvikemyyjälle, 151€ -rosentit!! Vähän tämänjälkeen muistin tojotamiehen eli Lae:n.. Soitin sinnepäin, muttei vastannu. Tällävälin sain takavalon tulemaan tännepäin,melkeen samassa soitti Lae takasinpäin.. Kiittelin soitosta, vaikka tarve oli jo ohi..

Tuli lauantai.. Matkahuollosta soittivat: olis pari pakettia jv:nä. Toisessa oli TeeTee:n lähettämä taka-akseli ja toisessa???

Eli palvelualttius??? Ei tullu jätkälle ees mieleen kysyä: Että onko KIIRE!!

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 29.10.2006 3:14

Varmaankaan jos olisi ajatuksen lukia, ei olisi minkäänlaista tarvetta myydä käytettyä vag/mb/tms osaa.

Onko kenellekään koskaan tullut tsekata kiiretilanteessa ko. osan toimitusvalmius? - huomenna - ensi viikolla - ei koskaan?

Ainakin mulla ollut tapana aina tavaraa tilaillessa (etenkin jos kiire) selvittää tavaran toimitusvalmius.. Joskus kun on aivan sama, maksaako osa 7 päivän päästä toimitettuna 100e, vai seuraavana ehtoona 250e.

Varmasti moni nk. pöytälaatikkofirma pystyy pitämään kulut / hinnat alhaisena ainoastaan sen vuoksi, että leivän pöytään tuo jokin muu työ/bisnes. Joten tuo näkynee myös palvelun nopeudessakin, kun on muutakin työtä tehtävänä..

Eri juttu toki aina sillon, jos toinen osapuoli on luvannut jotain toista..

Paintmaster
-
Viestit: 480
Liittynyt: 23.7.2003 12:54

ViestiKirjoittaja Paintmaster » 29.10.2006 20:19

jiisimula: Tää pointtihan on just tässä: HUOMENNA lähtee, SOITAN kun pääsen varastolle.. Yleensä Suomalainen MIES ainakin pyrkii luottamaan mitä luurista kuulee.. Esim. Lupaat soittaa kohta, ei siihen mene kahta päivää!!! No, kai helponki asian selittää vaikeimman kautta..


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa