Amiksen päättötyö
Valvoja: ffp jäsenet
Amiksen päättötyö
Sanokaas auto- ja kuljetuspuolen opiskelijat mistä aiheista olette päättötyönne tehneet ku pitäs ite semmonen vielä rustata ja aiheesta ei oo mitään käsitystä.
Toi nyt on vähän laaja toi auto ja kuljetus puoli käsitteenä ku vähän riippuu on ko kuljettaja, henkilöauto vai raskaalla puolella. Mut vastaan nyt mitä tuolt henkilöautopuolelta tulee mieleen. Muutama kaveri olisi meillä tekemässä auton penkityksestä ja auton säätämisestä tai tehopenkin käytöstä. Jos nyt hyvin käy ni ite teen vanhan TELMA sähköjarru dynon muuttamisesta myös nykyaikaisemmaksi penkiksi tietojenkeruulla ym. nykypäivän tietokonejutuilla. Yks tyttö meil tekee ruiskutuslaitteista ja joku visiinki sytysjärjestelmistä. Kansityöt on kansa suosittu aihe. Yksi työpari tekee 205 pösön moottorin täydellisestä remontista ja moottorin mittauksesta. Ja jos ei millään keksi aihetta ni voi kasata kaikki vuoden aikana tehdyt työselostukset yksiin kansiin ja tehdä niistä jonkinlaisen kertomuksen.
Kaveri opiskeli aikoinaan autoasentajaksi (varmaankin hieman eri linja kuin mikä nyt on kyseessä, vai?) ja muistaakseni se vaihtoi kaverinsa kans koneen jettaan ja selittivät kaikki eri työvaiheet ym. Taisi olla opettajan auto tms. "oppilastyö".
edit: Toinen - tällä foorumillakin vaikuttava - kaverini teki päättötyökseen jonkinlaisen historiikin kuplavolkkarista...eli se päättötyöaihe voi halutessaan olla hyvinkin mieleinen!
edit: Toinen - tällä foorumillakin vaikuttava - kaverini teki päättötyökseen jonkinlaisen historiikin kuplavolkkarista...eli se päättötyöaihe voi halutessaan olla hyvinkin mieleinen!
-
- -
ite tein gtx 16v jetan kansirempasta. 4 tuli.
monet teki auton virittämisestä, mikä on mun mielestä aika huono kun on erittäin laaja. mun mielestä kannattaa keskittyä tarkemmin johonkin tiettyyn asiaan, kuten esim. kannen viritys. yms...
eli itse en lähtisi tekemään mitään kovin laajaa juttua koska se karkaa helposti käsistä.
ja mieluusti sellanen asia minkä omasta mielestä osaa hyvin niin on huomattavasti helpompi.
monet teki auton virittämisestä, mikä on mun mielestä aika huono kun on erittäin laaja. mun mielestä kannattaa keskittyä tarkemmin johonkin tiettyyn asiaan, kuten esim. kannen viritys. yms...
eli itse en lähtisi tekemään mitään kovin laajaa juttua koska se karkaa helposti käsistä.
ja mieluusti sellanen asia minkä omasta mielestä osaa hyvin niin on huomattavasti helpompi.
Tästä käännät suomeksi...
On kyllä liian helppo, jos tommonen jo kelpaa.
http://www.s-cars.org/postnuke/download ... ctions.pdf
Joku varmaan antaa tehdä tuon omaansa ihan mielellään.
Puolakonversio audin viispyttyseen. Selittää samalla jotain muuta siihen vaikka sytytyksestä.
On kyllä liian helppo, jos tommonen jo kelpaa.
http://www.s-cars.org/postnuke/download ... ctions.pdf
Joku varmaan antaa tehdä tuon omaansa ihan mielellään.
Puolakonversio audin viispyttyseen. Selittää samalla jotain muuta siihen vaikka sytytyksestä.
Sopii topikkiin niin: Täällä parhaillaan naputellaan päättötyötä kans...
Huomenna esittelen raudan, että kai siitä voi yhden kuvan julkaista ;) Kuva
Kyseessä on kehitysalusta, jossa on lineaaristepperi, stepperivahvistin ja "demo-ohjelma" Tällä alustalla olis tarkoitus kehitellä vakiokierrossäädin generaattoriprojektiin...
Huomenna esittelen raudan, että kai siitä voi yhden kuvan julkaista ;) Kuva
Kyseessä on kehitysalusta, jossa on lineaaristepperi, stepperivahvistin ja "demo-ohjelma" Tällä alustalla olis tarkoitus kehitellä vakiokierrossäädin generaattoriprojektiin...
-
- -
Minun päättötyö oli niin yksinkertainen, ku pleksissä palava vw-logo teräs/alumiinitornissa, jota koristaa kaksi kuparitankoupotusta. Eli kaks sinistä LEDiä pleksiparissa, jotka on sijoitettu teräsrunkoon alumiinilevyjen taakse. Aika siisti pöytäkoriste. Pistäisin kuvan, jos joku neuvois. Sain idean Pörhön pihalla olleesta VW-mainostolpasta.
Kuva nettiin, vaikka www.imageshack.us
Sitte postaukseen näin:
Sitte postaukseen näin:
Koodi: Valitse kaikki
[img]kuvan osoite, esim http://volkkarisivu.com/kuvat/golf.jpg[/img]
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”