Meillä vuoden vanha pioneerin kyseinen malli, vuoden aikana ei hirveästi olla katsottu elokuvia. 2kk jälkeen laitteesta rupesi häviämään ääni itsestään, mikä mahtaisi olla vikana?
Alussa ei tehnyt ollenkaan, eilen meni hermot kun ääni sammu koko aika, yritin vaikka ja painaa mitä, se on siis aina pitänyt sammuttaa ennen kun ääni palaa. Johtoihin ei ole koskettu ensiasennuksen jälkeen, ei edes imurilla läheltä että joku johto olisi irti puoliksi. Jos hyvä päivä on niin saattaa olla temppuilematta leffan ajan. Kun ajattelis että kun alussa toimi niin laitteeseen olisi tullu vika, ettei vois olla käyttäjässä vikaa vaikka niin paljon on asetuksia että sitäkään ajatusta en sulkisi pois, mutta mikä toiminto olisi semmonen?
Pioneer kotiteatterin vahvistim vikaa Av receiver vsx-323
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 135
- Liittynyt: 28.10.2014 22:14
Pioneer kotiteatterin vahvistim vikaa Av receiver vsx-323
Viimeksi muokannut Pasuuna -98, 19.2.2015 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 135
- Liittynyt: 28.10.2014 22:14
-
- -
- Viestit: 135
- Liittynyt: 28.10.2014 22:14
Tiedän että periaatteessa ovat vielä vastuussa mutta kyllä ne yleensä vetoaa takuuseen ja niitten on helppo nostaa kädet pystyyn, se on pidempi juttu alkaa tappeleen. Se mitä ihmettelen itsessä etten laiskuutta jaksanut irrottaa tuota kun oli muitakin asioita/tekemistä kun kaikki pienetkin asiat vaivaa vähänkin ja kyllä luulen ettei ole ominaisuuksissa vika koska se rupes alussa tekeen ensiksi vähän äänen katkeilua (avopuoliso sanoi ja en uskonut ennen kun itse asian totesin) ja se on pahentunut koko aika. Mutta täytyy todeta et en olisi uskonut että näihin voi tulla vikaa ja vielä kuitenkin merkki vahvistin. Kaupassa oli jos jonkun näköstä kiinalaista ja sillon pois suljin ne ekana että vaikkakin ostin halvemmasta päästä mutta ajattelin etten tingi merkistä. Kiitos vastauksista.
Vaikka Gigantti/Panohiiri siiihen antaa sen vuoden takuun niin EU:n kuluttajasuojalaki velvoittaa jo antamaan 2 vuoden takuun. Että ei muuta ku romut Gigantin tiskille.
Löytyy täältä.
Maksuton kahden vuoden takuu (lakisääteinen)
EU:n sääntöjen mukaan sinulla on oikeus vähintään kahden vuoden maksuttomaan takuuaikaan riippumatta siitä, oletko ostanut tavaran kaupasta vai verkkokaupasta.
Tämä kahden vuoden takuu on vain vähimmäisoikeus: oman maasi sääntöjen mukaan sinulla saattaa olla oikeus lisäsuojaan. On hyvä muistaa, että EU:n säännöistä poikkeamisen on aina oltava kuluttajan edun mukaista.
Löytyy täältä.
Pasuuna -98 kirjoitti:Tiedän että periaatteessa ovat vielä vastuussa mutta kyllä ne yleensä vetoaa takuuseen ja niitten on helppo nostaa kädet pystyyn
Ei tässä kuitenkaan ole kyseessä mikään periaate, vaan virhevastuulaki.
Kun asiallisesti asiasta ilmoittaa ja vetoaa virhevastuuseen, niin yksikään järkevä myyjä ei kyllä nostele käsiään pystyyn pari kuukautta takuun umpeutumisen jälkeen hajonneen laitteen kohdalla. Ei ole varmasti parasta mahdollista mainosta liikkeelle jos asiakas joutuu hoitamaan nämä asiat kuluttaja-asiamiehen välityksellä.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 69 vierailijaa