Juu eli Derbyyn tarttis uutta kattoverhoilua niin osaako joku suoraan sanoa löytyykö moista enää mistään vai myydäänkö pelkkää kangasta tai ei ollenkaan?
Mistä etsiä? Laakkonen vai joku muu varaosaliike? Ebaystä yrittänyt katsella mutta tarjoavat vain lattiaverhoilua :(
Vaaleeta tekonahkaa joutuu muutoin metsästämään ja tekemään itse jos ei alkuperäistä löydy.
VW Waraosia Marmorilta Wanhoihin.
Valvoja: ffp jäsenet
Ja verhoomot tekee noita kanssa ja niillä on mahdollisuuksia hankkia materiaaleja mistä tehdä. Tai jos ei kaikilta niin aina niitä voi kysellä, mahtaako löytyä sopivaa, orkkista museoautoon tai jotain erikoista tuunaamiseen. Kattoverhous kuulostaa vähän hankalammalta kuin esim penkki, varmaan kannattaa teettää siellä missä on tehty ennenkin.
Itse ainakin välttelen paikallista VW merkkiliikettä viimeiseen saakka. Lähinnä saa haukut ja pahan mielen kun käy -90 mallin kakkikseen jotain osaa kysymässä, kuulemma ihan liian vanha auto. Esimerkkinä lisävalomaskiin valojen kiinnitykseen tuleva sarja; kävin kysymässä ja katsoivat koneelta, totesivat että Kajaanista löytyisi tarvitsemani osat, mutta samaan hengenvetoon kertoivvat ettei heillä ole mitään mielenkiintoa tilata osia tänne, vaikka sanoin ostavani ne. Sellaista...
VV-auto airportin "marmorilta" ainakin olen saanu hyvää palvelua, myös siis näiden vanhempien kohteiden kanssa.
Tarkkaan kattovat osan tai pelkän osanumeron perusteella missä sitä on saatavilla, suomessa, ruotsissa vai saksan tilauksella. Ja classic parts tarjonta tiedetään myös.
Ja ilmoitetaan kun osat on tulleet noudettaviksi. Pisteet sinne!
Tarkkaan kattovat osan tai pelkän osanumeron perusteella missä sitä on saatavilla, suomessa, ruotsissa vai saksan tilauksella. Ja classic parts tarjonta tiedetään myös.
Ja ilmoitetaan kun osat on tulleet noudettaviksi. Pisteet sinne!
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”