Google+ poistaminen Gmail-tilistä

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Sebastian
-

Google+ poistaminen Gmail-tilistä

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.9.2011 12:47

Kuinka helvetissä tuon plussan onnistuu poistaa käytöstä?

Luin että jos tilin poistaa käytöstä niin samalla katoaa myös GMail-sähköposti eikä sitä pysty enää palauttaa käyttöön. Jos oikein ymmärsin.

Täältä kun saa avun yleensä kaikkeen. =D

Mirko79
-

ViestiKirjoittaja Mirko79 » 4.9.2011 18:40

hmm...ainakin itse olin lukemastani (ohjeista...) ymmärtävinäni jottaka se geemaili pysyis samanmoisena ku oli ennen google+ liittymistä kun sen google+ poistaa...mutta että siinä olis kumminki pienen pien riski että jotaki muuttus tai häviäis koska sanamuoto oli että "yrittää palauttaa"...Tiedä sitten sen tarkemmin...Eli siis on siellä jonkimoiset ohjeetki ihan sen googlen plussan poistoon sekä geemailin poistoonki...

ConD
-

ViestiKirjoittaja ConD » 5.9.2011 7:19

Minun plussassa/g-tilissä oli asetuksissa kohta "Poista sosiaaliset ominaisuudet etc". Alempana oli sitten kohta "Poista koko helahoito-gmail".

Koska mielelläni pitäisin plussan, en kokeillut mitä tuosta ylemmästä tapahtuisi. Jospa tuosta nyt apua olisi...

igge
-

ViestiKirjoittaja igge » 5.9.2011 9:15

kerroppa miksi se plussa pitäis poistaa. Olen myös tutustunut siihen mut miksei se vaan voi olla olemassa.

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.9.2011 11:00

Vaikka laittaa asetuksista että ei näytä hakukoneissa nimellä tehtyjä hakuja niin sieltähän ne vaan löytyy.

Tuomas
admin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 5.9.2011 12:58

Itse en google+:aa käytä joten menee arvauksen puolelle, mutta onnistuisiko sellainen, että luo uuden gmail s-postin ja siirtää sen olemassa olevan google+:n sille?

igge
-

ViestiKirjoittaja igge » 6.9.2011 8:16

Jos poistat tuotteen Google+, Google yrittää palauttaa muut Google-tuotteesi tilaan, jossa ne olivat ennen kuin liityit tuotteeseen Google+ ja poistaa pysyvästi tuotteen Google+ piirisi, viestisi ja kommenttisi. Jos poistat Google-profiilisi, poistat tuotteen Google+ sekä muut Google-profiilista riippuvaiset palvelut ja niiden tiedot.

valitse
Poista tuotteen Google+ sisältö
tai
Poista koko Google-profiilisi

ei muuta kuin asetuksiin ja tilin esittely ja Poista profiili ja siihen liittyvät sosiaaliset ominaisuudet

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”