Nettiauto.com ja epämääräiset etusivu ilmoitukset..

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

vw-racing
-

Nettiauto.com ja epämääräiset etusivu ilmoitukset..

ViestiKirjoittaja vw-racing » 15.4.2011 23:39

Pystyykö joku muu lähettämään oman ilmoituksen etusivulle näkyviin?

Alkoi ihmetyttämään kun nettivaraosan puolella ilmoitukseni kohde (kaverin puolesta) oli ilmestynyt etusivulle neljä kertaa! Ja sähköpostiinikin oli tullut viestiä että " jota koskien lähetit tekstiviestin tulee näkyviin Nettivaraosan etusivulle 15-04-2011 xxxxxxx "
Eli en minä mitään tekstiviestejä ole omasta puhelimesta tuonne lähettänyt, miten voi olla mahdollista, eikä kukaan muukaan ole puhelimestani lähettänyt koska luuri ollut käden ulottuvilla kokoajan?

Onko siis mahdollista että kuka muu tahansa voi lähettää minun oman ilmoituksen etusivulle vaikkei omasta puhelimesta sitä tekstiviestiä(3euroa/kpl) lähetäkkään??? Entä kuka maksaa viulut kerta tommosia sähköpostiviestejä tulee sitten nettiauto.com takaisin?

Tonba
-

ViestiKirjoittaja Tonba » 16.4.2011 0:19

Ohje on mun mielestäni aika simppeli. Lähetä tekstiviesti tyyliin "NA oma id-numero" numeroon 16303.

Joku onneton on yrittäny omaa ilmoitustaan saada näkyviin ja on kirjoittanut id-numeron väärin. Sähköposti noista tulee vaan ilmoituksena että mihin aikaan ilmoitus on etusivulla.

vw-racing
-

ViestiKirjoittaja vw-racing » 16.4.2011 0:38

Aika hämäävä on se sähköpostiviesti mikä niistä aina tulee, siinä lukee että "jota koskien lähetit tekstiviestin" ...
Ok eli eipä tässä sitten ole hätiä mitiä..

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”