Viivakoodinlukija laskujen maksamiseen, tekeekö noilla mitää
Valvoja: ffp jäsenet
Viivakoodinlukija laskujen maksamiseen, tekeekö noilla mitää
Laskujen maksamisen helpottamiseen ajattelin ostaa tuollaisen viivakoodinlukijan. Onko tuollaiset muutaman kympin kapistukset hyviä? Onko kokemuksia? Ym mitä pitäis ottaa huomioon?
Tuossa muutama:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/3446
Tuossa muutama:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/3446
Ihan toimivia värkkejä, kannattaa sitten hommata kynämallinen viivakoodinlukija, koska sillä pystyy lukemaan kuinka pitkän viivakoodin tahansa, toisinkuin näillä "liipaisinmalleilla".
E-laskut ja spostilaskut näppäriä mutta kun kaikilta ei ole mahdollista saada sellasia, joten muutama kymppi tuollaiseen lukijaan ei ole huono sijoitus ollenkaan.
E-laskut ja spostilaskut näppäriä mutta kun kaikilta ei ole mahdollista saada sellasia, joten muutama kymppi tuollaiseen lukijaan ei ole huono sijoitus ollenkaan.
Ei helvetti, näpytelkää nyt itse ne viitenumerot ja pankkitilin numerot!! Alkaa vaan naurattaan se että miehen ja naiset ei jaksa muutamaa numeroo ite naputella vaikka tuo onkii niin helpoks tehty.. Mites teille nörteille kävis jos ei ois edes nettiä missä maksaa laskuja OMG joutuis itse ihan itse hinaamaan perseensä pankkiin ja siellä antaa tädille laskun jonka halluu maksaa =) Niin ja miten paljon helpommaks tuo laskujen maksaminen tänä päivänä voi enää muuttua kun sen voi netissä tehdä ? ? ?? Ei kun pitää olla perkele kaikki viivakoodinlukijat ja kaikki kun ei pysty saatana max. 20 numeroa näppäilemään...
Minulla on semmonen kynämallin lukija... Sen käyttö on tosin hieman päässyt unholaan kun monesta laskusta se ei saa kaikkia tietoja ulos, jää puuttumaan saajan nimi, viite jne.
Ja eräpäivän joutuu aina muuttamaan kun makselen aina kaikki laskut kerralla pois, ei siten että tänään tililtä lähtee summa x, ylihuomenna summat z&y jne, näkee helpommin minkäverran sitä rahaa jäi, vai menikö kaikki. :)
Samalla vaivalla ne tiedot näpyttelee itse, kun ensin hankaa 10 kertaa sitä laskua että kynä sattuu lukemaan sen koodin, sitten tarkistaa ja korjaa puuttuvat tiedot, eräpäivän, jne...
Ja eräpäivän joutuu aina muuttamaan kun makselen aina kaikki laskut kerralla pois, ei siten että tänään tililtä lähtee summa x, ylihuomenna summat z&y jne, näkee helpommin minkäverran sitä rahaa jäi, vai menikö kaikki. :)
Samalla vaivalla ne tiedot näpyttelee itse, kun ensin hankaa 10 kertaa sitä laskua että kynä sattuu lukemaan sen koodin, sitten tarkistaa ja korjaa puuttuvat tiedot, eräpäivän, jne...
Toimivalla lukijalla laskun maksuun menee ~10 sekuntia, samassa ajassa maksaa koko nivaskan kuin käsin kirjoittelisi kaikkien laskujen tilinumerot, viitenumerot, saajien nimet, eräpäivät ja summat. Lukija helpottaa hommaa huomattavasti ja virheiden määrä minimoituu.Samalla vaivalla ne tiedot näpyttelee itse, kun ensin hankaa 10 kertaa sitä laskua että kynä sattuu lukemaan sen koodin, sitten tarkistaa ja korjaa puuttuvat tiedot, eräpäivän, jne...
Monestiko tulee eteen tilanne jolloin täytyisi lukea vaikkapa yli 30cm pitkä viivakoodi?
Kyllä kyllä, ties vaikka 30 metrisiä viivakoodeja sattuu joskus olemaan.
Täytyy kyl hommata kynälukija.
Pari laskua tuossa just naputtelin ja tarkastin.
Yhdessä 34 numeroa ja yhdessä 32 numeroa.
Kiitos tämän uuden Iban-järjestelmän.
^^^ Meniköhän siellä nyt sentit ja numerot sekaisin?
Tuossa 1,5vuotta sitten kirjoittamassani viestissä oli tarkoitus sanoa että normaalissa laskussa ei mahdu edes olemaan 30cm pitkää viivakoodia ja sellaisenkin lukeminen vielä onnistuu ihan hyvin pistoolimallisella lukijalla.
Eipä tule ihan heti mieleen missä käytössä tuo kynälukija olisi kätevämpi. Tämähän on ihan kuin paluuta 90-luvun showview- ja viivakoodikaukosäädinten aikaan.
Tuossa 1,5vuotta sitten kirjoittamassani viestissä oli tarkoitus sanoa että normaalissa laskussa ei mahdu edes olemaan 30cm pitkää viivakoodia ja sellaisenkin lukeminen vielä onnistuu ihan hyvin pistoolimallisella lukijalla.
Eipä tule ihan heti mieleen missä käytössä tuo kynälukija olisi kätevämpi. Tämähän on ihan kuin paluuta 90-luvun showview- ja viivakoodikaukosäädinten aikaan.
90-luvun showview- ja viivakoodikaukosäädinten aikaan.
Helvetti mikä keksintö, oli huomattavasti nopeampi käsin näppäillä tallennus kuin alkaa lehdestä nyhrää viivakoodia. =D
PanCoden lukijan mutsille laiton tossa yks viikko, toimii moitteetta ja käyttäjä tyytyväinen. Piippausäänen kuulee kuulemma naapurin kuuro mummokin.
Itsellä ollut viitisen vuotta yrityksessä käytössä kynämallinen viivakoodinlukija. Ihan prismasta ostin. Maksoi satasen luokkaa. Joskus hieman ronkeli jos liian suttuinen koodi. Muuten toimii kuin upon vanha pesukone. Ja tuolla maksaa tosiaan laskuja sitä tahtia että säästää itsensä hetkessä yrityksessä takaisin ihan ajansäästönä.
Piippausta voi ohjelmoida hiljaisemmaksi sillä mukana tulevalla viivakoodiläpyskällä. Ensin asetetaan lukija ohjelmointitilaan omalla koodillaan ja sen jälkeen valitaan halutusten asetusten koodit läpykästä, asetusten tallennukselle taisi myös olla oma koodinsa. Äänten lisäksi kaikkea muuta mukavaa voi säädellä...PanCoden lukijan mutsille laiton tossa yks viikko, toimii moitteetta ja käyttäjä tyytyväinen. Piippausäänen kuulee kuulemma naapurin kuuro mummokin.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... kija-musta
Jollain ton näkösillä töissä kerätään laitteiden sarjanumeroita yms
Jollain ton näkösillä töissä kerätään laitteiden sarjanumeroita yms
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”