Löytyisköhän täältä apua sellaiseen ongelmaan, kun koitan etkasta löytää varaosanumerolla jonkun osan, niin saan vaan vastauksen "part number 123 456 789 A not in stamm". 710 on viimeinen päivitys mitä on laitettu. Enkä usko että se päivityksen puutteesta johtuisi, kun osat mitä on koittanut löytää ovat 10, ja ylikin, vuotta vanhoista autoista.
Tässä joitain numeroita millä ei löydy mitään:
1H0 819 644 B
059 903 015 G
1H5 863 849 01
3B1 955 426 B
4A0 819 439
Ja nuo numerot on täältä foorumilta poimittu, että jollain ne ainakin toimivat:D
ETKA ja varaosanumerot
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä noi mun ETKAsta ainakin löytyy. Taitaa olla vaan niin uusi etka sulla, että on jo hävinnyt ko. osat... Oothan koittanut numeroita tuohon ATP-hakuun ilman välejä ja All models ruksattuna?
Edit: ei se uutuudesta voi johtua, tuo yksi osahan on tosiaan mun laittama (tosin virheellisellä varaosanumerolla, oikea numero on 1H5 863 849 01C - eli tuo C puuttuu. ATP-hakuun numero syötetään siis muodossa 1H586384901C)...
- lisäedit: Keksin, mistä ongelma johtuu. Älä käytä part number searchia, vaan tosiaan tuota ATP:tä. Ja jos et oo varma mistä autosta osa on, niin raksi ruutuun: All models.
Kannattaa kokeilla noita numeroita yleensä ilman kirjaimia/tarkennuksia, eli 9-merkkisessä muodossa. Yleensä noi tarkennuskoodit vaan sotkee ja löytyy kyllä ETKAsta sen ko. varaosanumeron alta (yleensä värivaihtoehtoja tms. nippelitietoa).
Edit: ei se uutuudesta voi johtua, tuo yksi osahan on tosiaan mun laittama (tosin virheellisellä varaosanumerolla, oikea numero on 1H5 863 849 01C - eli tuo C puuttuu. ATP-hakuun numero syötetään siis muodossa 1H586384901C)...
- lisäedit: Keksin, mistä ongelma johtuu. Älä käytä part number searchia, vaan tosiaan tuota ATP:tä. Ja jos et oo varma mistä autosta osa on, niin raksi ruutuun: All models.
Kannattaa kokeilla noita numeroita yleensä ilman kirjaimia/tarkennuksia, eli 9-merkkisessä muodossa. Yleensä noi tarkennuskoodit vaan sotkee ja löytyy kyllä ETKAsta sen ko. varaosanumeron alta (yleensä värivaihtoehtoja tms. nippelitietoa).
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”