Rs6 replican replica? mielipidettä vailla
Valvoja: ffp jäsenet
Rs6 replican replica? mielipidettä vailla
Rs6 replica vanteet himottanu jo jonkun aikaa ja nyt kesää varten olis tarkotus hommata. Ja tällaiset löytyi. Näyttääkö nää teidän mielestä samalta kun Rs6? kun mun mielestä replicassa toi keskiö on pienempi ja puolissa terävämmät kantit. Sekä onko teillä tosta paikasta kokemuksia? on tuo vanteen merkki ja malli niin omituinen mutta ei olis pahan hintanen. Tosin yhtiö on ruotsalainen eli tuleekohan tavarakin sieltä? ja sitte ku tullit siihen päälle, niin eipä enää ollukkaan halpaa?
Sitten toinen (kolmas) kysymys: vinkkejä mistä kannattaa hommata spacerit vanteen väliin? kaikkialla kovasti varotellaan että ei tieliikennekäyttöön mutta onkos niitä edes sellasia joita sais käyttää? ja ihan varmuuden vuoksi: rs6-replica vanteissa ET35, passatti vaatii ET45, joten homma korjaantuu 10mm spacerilla? <kun en ole satavarma että siirtyy oikeeseen suuntaan.
Sitten toinen (kolmas) kysymys: vinkkejä mistä kannattaa hommata spacerit vanteen väliin? kaikkialla kovasti varotellaan että ei tieliikennekäyttöön mutta onkos niitä edes sellasia joita sais käyttää? ja ihan varmuuden vuoksi: rs6-replica vanteissa ET35, passatti vaatii ET45, joten homma korjaantuu 10mm spacerilla? <kun en ole satavarma että siirtyy oikeeseen suuntaan.
Eihän ruotsista mitään tulleja tule.
ai, empä tiennykkää. Onkos sitte yleensä paljo tullu rahdit kustantaa sieltä?
ET35 + 10mm lätty tekee yhtäkuin ET25.
TÄH? oikeesti? voiii vittu.. Täristääköhän sitte kovissa vauheissa passatilla? näin mulle on kerrottu. Siis jos ilman tota levyä, että ET olis edes 35.
helmut: en halua yli 17 tuuman vanteita. :D se tässä on ongelmana. 17" voidaan harkita mutta 16" mulla ois renkaat valmiina.
Viimeksi muokannut Kahviäijä, 6.4.2009 19:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Eemeli: essonbaari-tasosta keskustelua kaverin kanssa. Sillä mainitsin asiasta täällä, josko siinä oliskiin jotain perää, että mulla ei oo hajuukaan. Kuulemma oli kaveri vaihtanu riisikuppiinsa "takuuvarmasti" suorat vanteet joissa ET heitti 3:lla, muuten ei kuulemma huomannu mitään paitsi kun ajoi yli 120 km/h niin täristi niin perkeleesti että paikatkin putoo hampaista. Näin siis kuulemma.
Mutta taitaa olla nyt niin että ostan joko ostan helmutilta toisen setin vanteita taikka kerranki kokeilen miten käy, ja jos menee vituiks ni sitte yritetään peri-suomalaisesti hukuttaa vitutus viinaan.
Mutta taitaa olla nyt niin että ostan joko ostan helmutilta toisen setin vanteita taikka kerranki kokeilen miten käy, ja jos menee vituiks ni sitte yritetään peri-suomalaisesti hukuttaa vitutus viinaan.
Eemeli: essonbaari-tasosta keskustelua kaverin kanssa. Sillä mainitsin asiasta täällä, josko siinä oliskiin jotain perää, että mulla ei oo hajuukaan. Kuulemma oli kaveri vaihtanu riisikuppiinsa "takuuvarmasti" suorat vanteet joissa ET heitti 3:lla, muuten ei kuulemma huomannu mitään paitsi kun ajoi yli 120 km/h niin täristi niin perkeleesti että paikatkin putoo hampaista. Näin siis kuulemma.
Hahah, siis mitä? :D Tää juttu taitaa kuulua ehkä lähinnä tänne.
Eihän vanteen väärä ET nyt herranjestas voi mitään tärinää aiheuttaa.
Oliskohan kaveris vanteet ollut vaan tasapainotuksen tarpeessa. Eihän se suoruus vielä mitään täristämättömyyttä takaa.
Jos/kun tohon 3B:hen olet noita vanteita hommaamassa, niin toi 7x16 ET35 on kyllä erittäin sopiva koko siihen. Ulkonäöllisesti toi vanteen 10mm ulospäin tuleminen on ainoastaan hyvä juttu.
Enkä kyllä usko että ajotuntumaan tulisi mitään eroa. Jos alkaa auto sen takia vikuroimaan, alkaisin syytä etsimään vanteiden suoruudesta, tasapainotuksesta, renkaista tai alustan osien kunnosta...
Enkä kyllä usko että ajotuntumaan tulisi mitään eroa. Jos alkaa auto sen takia vikuroimaan, alkaisin syytä etsimään vanteiden suoruudesta, tasapainotuksesta, renkaista tai alustan osien kunnosta...
Jep, tulee 3mm ulospäin jos verrataan samanlevyiseen vanteeseen jonka ET olisi 45.
Riippuu tietenkin mihin verrataan. Vanteen leveys tietenkin vaikuttaa myös tuohon.
Jos verrataan vaikka alkuperäiseen peltivanteeseen, jonka koko 3B:ssä on käsittääkseni 6x15 ET45. Jos uusi vanne on tuo 7x16 ET42, niin tämän uuden vanteen ulkoreuna siirtyy ~16mm lähemmäs lokasuojan reunaa, sisäreuna siirtyy vastaavasti ~10mm sisäänpäin.
Tässä on myös hyvä sivu joka havainnollistanee asiaa:
http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp
Riippuu tietenkin mihin verrataan. Vanteen leveys tietenkin vaikuttaa myös tuohon.
Jos verrataan vaikka alkuperäiseen peltivanteeseen, jonka koko 3B:ssä on käsittääkseni 6x15 ET45. Jos uusi vanne on tuo 7x16 ET42, niin tämän uuden vanteen ulkoreuna siirtyy ~16mm lähemmäs lokasuojan reunaa, sisäreuna siirtyy vastaavasti ~10mm sisäänpäin.
Tässä on myös hyvä sivu joka havainnollistanee asiaa:
http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa