mitäs mieltä porukka on näistä somali piraateista?
Valvoja: ffp jäsenet
mitäs mieltä porukka on näistä somali piraateista?
henkilökohtainen mielipide on että vaihdetaan vesitykit astetta järeämpiin
-
- -
Viime viikolla kyllä uutisissa puhuttiin että jenkit olis menossa lahtaamaan niitä mutiaisia, siitä pisteet heille.
Ne on ollut siellä vaikka kuinka kauan, eikä mitään vaikutusta. Nyt EU:n laivastoryhmä (mitä siihen nyt ikinä kuuluukaan) menee paikalle.
Ihmeen lepsua toimintaa ollut kaikillla, kun oli jonkinmoinen epäilys, että Afganistanissa asuu pari terroristia, pistettiin koko maa tasaiseksi, mutta nyt vaan voivotellaan vaikka lähes kolmannes intian valtamerestä on merirosvojen hallussa...!? Mä luulin että näitä on vaan leffoissa.
Kylmäks vaan.
Niin, eiköhän ne jenkit hönkää sinne maihin asti seuraavaksi. Tosin jos sinne menevät niin kai siellä on taas jotain niitä kiinnostavaa... Ei siinä, kyllä mun puolesta sais pieni muotoisen kahakan noita piraatteja vastaan käynnistää. Eipä siinä ole mitään järkeä, että porukka saa vapaasti mellastaa siellä Afrikan rannikolla ja rahastaa siinä samalla muuta maailmaa.
Heh, topicin otsikko oli kyllä jokseenkin hauska, mulle tuli ekana mieleen, että mitäs Adibaksia ne siellä on alkaneet valmistaa... :D
Heh, topicin otsikko oli kyllä jokseenkin hauska, mulle tuli ekana mieleen, että mitäs Adibaksia ne siellä on alkaneet valmistaa... :D
Mikäli kysymyksesi koskee Somalialaisia merirosvoja, eikä väärennettyjä tuotemerkkejä tms, niin ihmettelen minä että mitenkä perke*eessä se on edes mahdollista ryöstää jättimäinen rahtilaiva soutu/kumiveneellä?
"Ohoiii! Heittäkää narutikkaat tänne 20metriä alemmas, niin tullaan ryöstämään teidät."
En ymmärrä.
"Ohoiii! Heittäkää narutikkaat tänne 20metriä alemmas, niin tullaan ryöstämään teidät."
En ymmärrä.
että jenkit olis menossa lahtaamaan niitä mutiaisia, siitä pisteet heille.
Jenkit ei ole viime vuosikymmeninä paljon pisteitä keränneet. Turpaan on tullut joka kulmalla, parhaillaan tulee Afganistanissa. Eli jenkit saattavat saada itse turpaansa : ))) "Black Hawk down!!!"
Mutta neekereille vaan reilusti luotia päähän kuka sen sitten antaakin.
Pitäs vaan jonku armeijan käydä upottamassa laidasta lukien kaikki merirosvolaivat miehistöineen. Kaikki tuommonen pitää lopettaa heti alkuunsa, eikä edes neuvotella. Homma täytyy kitkeä juurineen.
Porukka muistaa Moskovan teatterikaappauksen. Varmasti paremminkin olisi voitu menetellä (muistaakseni tuota kaasua saaneet panttivangit olisi ainakin jotkut voitu pelastaa, kun olisi tietty mitä se oikeasti oli), mutta kannatan äärimmäisiä keinoja kun on kyse jostain tuommosesta touhusta.
Porukka muistaa Moskovan teatterikaappauksen. Varmasti paremminkin olisi voitu menetellä (muistaakseni tuota kaasua saaneet panttivangit olisi ainakin jotkut voitu pelastaa, kun olisi tietty mitä se oikeasti oli), mutta kannatan äärimmäisiä keinoja kun on kyse jostain tuommosesta touhusta.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”