Autoradat?
Valvoja: ffp jäsenet
Autoradat?
Joulu tulee... ja pitäis ostaa poitsulle varmaan tuollainen. Pääsis itekkii kokeilee pitkästä aikaa... Mutta millainen olis hyvä? Markettiloissahan noita on. Aika lyhyt rata, mut jos haluu vähän pitemmän/paremman. Onko kokemuksia?
Ostat esim, Scalextricin jonkun perus digitaali radan, sitten vaan kattomaan käytettynä lisäosia, jos jää koukkuun kuten itselle kävi kun pojalle hommasin ;)
Mulla ei kyllä ole digitaalinen mutta mielummin digi, koska on ohjaimet on johdottomia.
Varaosien saatavuus on hyvä. Autot on kyllä aika suolasen hintaisia uutena ostettuna a,50€ kpl.
Itsellä (tai no pojalla) on tuota rataa nytten joku 15-25m, rupee kohta piisaamaan....
Mulla ei kyllä ole digitaalinen mutta mielummin digi, koska on ohjaimet on johdottomia.
Varaosien saatavuus on hyvä. Autot on kyllä aika suolasen hintaisia uutena ostettuna a,50€ kpl.
Itsellä (tai no pojalla) on tuota rataa nytten joku 15-25m, rupee kohta piisaamaan....
-
- -
Ja sitten kun on tarvetta/hinkua päästä ajelemaan isommille radoille niin niillä scale autoilla voi mennä vaikka tonne:
http://www.autorataharrastajat.fi/
Siellä kehtaa isienkin ajella poikien kanssa, voipi tietty olla että pojat pätkii iskät sitten kun kasvavat. Eli ihan oikeita kisoja järkätään noille autoille kanssa.
http://www.autorataharrastajat.fi/
Siellä kehtaa isienkin ajella poikien kanssa, voipi tietty olla että pojat pätkii iskät sitten kun kasvavat. Eli ihan oikeita kisoja järkätään noille autoille kanssa.
-
- -
Katos eBaysta ;-)
Ei pahan hintaisia, varsinkin jos samalta myyjältä ostaa enemmän jolloin postikulut osittuu.
Itse hommasin ebaysta muutamaa ruuvia lukuunottamatta moottoripyörään kaiken kun ajoin auton kanssa yhteen. Suomen hintoihin verrattuna rahaa meni alle 40% siitä mitä osat olis suomessa maksaneet.
Ei pahan hintaisia, varsinkin jos samalta myyjältä ostaa enemmän jolloin postikulut osittuu.
Itse hommasin ebaysta muutamaa ruuvia lukuunottamatta moottoripyörään kaiken kun ajoin auton kanssa yhteen. Suomen hintoihin verrattuna rahaa meni alle 40% siitä mitä osat olis suomessa maksaneet.
täältä ääni scalelle. itsellä perinteistä mallia , saatu joulupukilta !! n. 35v sitten. osa suorista ja käsikaasut on vieläkin toiminnassa + muuntaja. rataosia , nippeleitä+muuta tarviketta on paljon tarjolla. digirata vois olla tosi hyvä vaihtoehto , kun kahdelle ajokiskolle saa jopa 4 autoa samaan aikaan pöristelemään.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”