Vanteiten painoja ?
Valvoja: ffp jäsenet
Vanteiten painoja ?
Muistan joskus löytäneeni tältä foorumilta linkin sivulle jonne oli listattuna hirveesti eri valmistajien eri vanteita ja niitten tietoja, jako, ET, paino, jne. Enää en vaan millään löydä sitä, osaisko joku auttaa ?
Ja saa myös suositella jotain suht kevyttä kesävannetta, oon miettiny passattiin alessio F1 tai enkei EVO5, ja koko sais olla n. 17" ja päälle tuleva rengas lähelle vakiota eli 195.
Ja saa myös suositella jotain suht kevyttä kesävannetta, oon miettiny passattiin alessio F1 tai enkei EVO5, ja koko sais olla n. 17" ja päälle tuleva rengas lähelle vakiota eli 195.
Ite punnitsin 16" kt1 vanteet, jotka oli todella painavat. 7,5" leveä taisi olla 9.7kg, ja 9" leveä 9.9kg
Millä tapaa nuo on painavia? :D Mulla oli ex-golffissa Touragein Atheot 9x19" ja painoa vaatimattomat 16kg kipale. ;)
Nuo nykyiset 3-osaiset Traceritpainaa 8,5x18" 10,5kg ja 9,5x18" 10,9kg mikä on mielestäni aika vähän tuon kokoisille vanteille...
BBS GT 8,5x19" 12,9kg/kpl, Falken 215/35-19" -kumin kanssa 23,6kg. Punnittu "ihmisvaa'alla".
Audifinnsillehän noita painoja on kerätty jo jonkin aikaa.
Audifinnsillehän noita painoja on kerätty jo jonkin aikaa.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”