Keskustelua aiheesta IPhone 3GS ja 4
Valvoja: ffp jäsenet
Kenelläkään kokemusta IPhone 3GS + Spotify?
Syökös tuo kovastikin akkua? Mietin että jos tosta ottais Premium-tilin ku ei viitsis montaa laitetta kannella taskussa.
Tai mites onnistuuko musiikin siirto muuten kuin että siirrän mp3 itunesiin?
Voinko jotenki laittaa ne niin että ne jäis ulkoiselle kovolle kun en halua niitä läppärin kovolle?
Edit: niin sekin vielä että miten saan mp3:n soittoääneksi. E2: Kiitos Albanzo.
Syökös tuo kovastikin akkua? Mietin että jos tosta ottais Premium-tilin ku ei viitsis montaa laitetta kannella taskussa.
Tai mites onnistuuko musiikin siirto muuten kuin että siirrän mp3 itunesiin?
Voinko jotenki laittaa ne niin että ne jäis ulkoiselle kovolle kun en halua niitä läppärin kovolle?
Edit: niin sekin vielä että miten saan mp3:n soittoääneksi. E2: Kiitos Albanzo.
Viimeksi muokannut Sebastian, 24.2.2011 21:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
niin sekin vielä että miten saan mp3:n soittoääneksi
www.audiko.net
Sieltä joko valmiita, tai sit ite tekemään haluamastaan biisistä. Tallentaa tosta sit vaan iPhoneen sopivana versiona ja sen jälkeen iTunesin kautta luuriin. Heleppoa.
Spotify vie selvästi enemmän akkua ku normaali iPod soitin, en nyt ihan tarkalleen ottaen muista kun siitä on jo tovi aikaa kun olen itse käyttänyt, eise sitä kumminkaan iha tunnissa syö.
Musiikin siirrosta en nyt iha päässy jyvälle et mitä haet takaa? Tottakaihan voit tallentaa musiikin ulkoiselle kovolle ja siirtää siitä iPhoneen iTunesin kautta. Itse en ole perehtynyt mitään muuta kautta kun Itunesin kautta siirtämään ja en tiedä onko se edes mahdollista. Kansioonki ne saa vedettyy suoraan, mutta ne menee silti iTunesiin. Ei taida muuta kun kuvia saada siirreltyä tuolta oma tietokoneen kautta?
Musiikin siirrosta en nyt iha päässy jyvälle et mitä haet takaa? Tottakaihan voit tallentaa musiikin ulkoiselle kovolle ja siirtää siitä iPhoneen iTunesin kautta. Itse en ole perehtynyt mitään muuta kautta kun Itunesin kautta siirtämään ja en tiedä onko se edes mahdollista. Kansioonki ne saa vedettyy suoraan, mutta ne menee silti iTunesiin. Ei taida muuta kun kuvia saada siirreltyä tuolta oma tietokoneen kautta?
Itse latasin (tein siis tuon sivun kautta haluamastani kappaleesta soittarin,get iphone ringtone tuolla sivulla) tuolta audiko sivulta haluamani soitarin työpöydälle josta klikkasin sen soimaan niin se meni itsestään itunesssa soittoääniin. pääte oli siis .m4r muistaakseni.
sitte puhelin kii koneeseen ja meni itunesissa soittoääniin ja synkronoi.
houp juu ändörständ.
sitte puhelin kii koneeseen ja meni itunesissa soittoääniin ja synkronoi.
houp juu ändörständ.
Audikon äänenlaatu on huono, enkä saa soittoäänestä sellaista kun haluan. Eli vaihdanko takaisin Nokiaan? :D Tuolla oli ohjeet http://jennygoesbang.blogspot.com/2009/ ... vulla.html mutta nuo on kai kolmoseen, koska mulla ei iTunesissa ainakaan ole mitään "soittoääni"-osiota.
edit: Eiku perskeles, saahan tuolla näköjään ladattua suoraan kovalevyltä.
edit: Eiku perskeles, saahan tuolla näköjään ladattua suoraan kovalevyltä.
Viimeksi muokannut My_bug, 5.3.2011 12:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Täytyy sanoa et ite en oo kyllä noissa soittoäänissä huomannu mitenkään ihmeellisen huonoa äänenlaatua, et sen perusteella et kyl vaihtais ku korkeintaan patterit siihen kuulolaitteeseen. ;)
edit. Niin ja "Soittoäänet" -osio taitaa muistaakseni syntyä heti ku siirrät iTunesiin ensimmäisen .m4r -tiedoston.
edit. Niin ja "Soittoäänet" -osio taitaa muistaakseni syntyä heti ku siirrät iTunesiin ensimmäisen .m4r -tiedoston.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”