Kuvat -topic. Kaikki kuvat tänne.
Valvoja: ffp jäsenet
www.cleaned.be
Sitte hiiren osoitin kohdalle random fame: ja klik klik klik...
Tietty garage-osio kannattaa käydä kattomassa erikseenkin.
Todella asiallisesti rakenneltuja autoja, jotain vääräuskoisiakin mahtuu joukkoon, mutta nekin menee kun tuolla samalla tyylillä rakennettuja.. ja kuvat Ei lopu kesken.
Työpäiväkään tunnu enää niin pahalta :) muistakaa pitää kahvi ja ruokatauot..
Sitte hiiren osoitin kohdalle random fame: ja klik klik klik...
Tietty garage-osio kannattaa käydä kattomassa erikseenkin.
Todella asiallisesti rakenneltuja autoja, jotain vääräuskoisiakin mahtuu joukkoon, mutta nekin menee kun tuolla samalla tyylillä rakennettuja.. ja kuvat Ei lopu kesken.
Työpäiväkään tunnu enää niin pahalta :) muistakaa pitää kahvi ja ruokatauot..
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
Helvetin hienoja eos:ia.
edit. tarkemmin noita cleaned.be sivuja kateltuani pitää kyllä ihmetellä miten helpolla saa autosta tyylikkään. Noissa ei ole mitään liikaa ja senpätakia ovat 10 kertaa hienompia kuin valtaosa suomalaisista yritelmistä . Suomessa kyllä ollaan menty niin metsään tämän tuningin kanssa. Kaikenmaailman lasikuitupaskoja ym sontaa lyödään autoihin. Tuolta vaan mallia rakenteluun niin suunta on oikea:)
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
Helvetin hienoja eos:ia.
edit. tarkemmin noita cleaned.be sivuja kateltuani pitää kyllä ihmetellä miten helpolla saa autosta tyylikkään. Noissa ei ole mitään liikaa ja senpätakia ovat 10 kertaa hienompia kuin valtaosa suomalaisista yritelmistä . Suomessa kyllä ollaan menty niin metsään tämän tuningin kanssa. Kaikenmaailman lasikuitupaskoja ym sontaa lyödään autoihin. Tuolta vaan mallia rakenteluun niin suunta on oikea:)
wanha, mutta laitetaan silti:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... fullsize=1
"minkä pelti heittää sen karva peittää"
http://www.riemurasia.net/jylppy/displa ... fullsize=1
"minkä pelti heittää sen karva peittää"
Löytyy cleaned.be:stakin poikkeuksia tuosta less is more-tyylistä:
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
http://www.cleaned.be/view.php?photo_id ... ion=images
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 2.5.2004 18:33
Eilen aamulla kuvasin tämmöisen ilmestyksen:
Rutattu pökötti
Rutattu pökötti
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Joskus mietin, että jos laittais kärryynkin koukun, olisko laillista vetää tuollaista 2 kärryn yhdistelmää? Siinähän olis kuitenkin kaikki kytkettynä toisiinsa.
Joskus olis oikeasti tarvetta :-)
Voi olla että ei ole laillista. Mutta toisaalta onhan noita isommassa koossa kuitenkin silloin tällöin tuolla liikenteessä. Nimittäin ainakin pari kertaa olen nähnyt Helsingissä sellaisen yhdistelmän missä on kaksi puoliperävaunua nupin perässä. Siis ilman konttia olevia tyhjiä lavetteja.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
^Jep. Tuolla nimellä löytyikin googlettamalla jotain kuvaakin moisesta yhdistelmästä.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
En ole tollasta kuvan yhdistelmää koskaan nähny liikenteessä, mutta niitä on paljon, missä on puoliperävaunuun vielä kiinnitetty noin 7m pitkä kärry. Niitä ei tietääkseni enää saa uusia rekisteröidä, mutta vanhat saa ajaa. Toi kuvan yhdistelmä näyttää ainakin melko epäkäytännölliseltä, vaikka olisikin laillinen.
Tämäkö on nykyään laiton yhdistelmä?
EDIT: Wikipediassa (luotettava lähde) sanota että tuo puoliperä ja sen jatkoksi tavallinen perävaunu on käyttökiellossa, koska kolmenivelinen on niin holtiton. Ei keskiakselivaunu. Pitänee vielä katsella viranomaisten sivuilta
Eli siis tämä on kiellossa
EDIT: Wikipediassa (luotettava lähde) sanota että tuo puoliperä ja sen jatkoksi tavallinen perävaunu on käyttökiellossa, koska kolmenivelinen on niin holtiton. Ei keskiakselivaunu. Pitänee vielä katsella viranomaisten sivuilta
Eli siis tämä on kiellossa
Viimeksi muokannut vk, 11.9.2007 13:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Niin kuulemma olis ettei noita vasikkakärryjä enää sais uusia rekisteröidä... Siis juuri toi keskiaksilakärri puoliheijarin peräs. Ja siittä yllä olleen b-junan laittomuudesta nii toki siinä alleajosuojatkin pitäs olla mut myös enemmän voimaa. Käsittääkseni nykyään pitäis olla 5kw/tonni eli 380hv on liian pieni vetämään 60t kokonaispainosta yhistelmää.
-
- -
- Viestit: 163
- Liittynyt: 26.6.2005 22:48
On toi B-Juna ihan laillinen yhdistelmä suomessa, tosin (vielä) pikkusen harvinaisempi. Samaten toi puoliperävaunu+vasikka on ihan laillinen ja nykyään näkeekin paljon noita hyvän kuljetuskapasiteetin vuoksi.
Edit. (tuossa juttua muutamaa numeroa vanhasta konepörssistä)
http://www.autokanta.com/kp/videot/maan ... rajuna.mov
Tuohon puoliperä+täysperä reteliin en ota kantaa. Joku sellanen sääntö mahtoi olla suomessa ettei saa olla kolmea niveltä yhdistelmää kohti.
Edit. (tuossa juttua muutamaa numeroa vanhasta konepörssistä)
http://www.autokanta.com/kp/videot/maan ... rajuna.mov
Tuohon puoliperä+täysperä reteliin en ota kantaa. Joku sellanen sääntö mahtoi olla suomessa ettei saa olla kolmea niveltä yhdistelmää kohti.
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 2.5.2004 18:33
Toi kuvan yhdistelmä näyttää ainakin melko epäkäytännölliseltä, vaikka olisikin laillinen.
B-junan edut tulevat käsittääkseni siinä, jos joudut jakamaan kuormaa useampiin paikkoihin, eikä joka paikassa löydy isoa terminaalia tai lastauslaituria minne pystyy täyspitkällä menemään.
Tämäkin näyttää mielenkiintoiselta
Niin kuulemma olis ettei noita vasikkakärryjä enää sais uusia rekisteröidä... Siis juuri toi keskiaksilakärri puoliheijarin peräs. Ja siittä yllä olleen b-junan laittomuudesta nii toki siinä alleajosuojatkin pitäs olla mut myös enemmän voimaa. Käsittääkseni nykyään pitäis olla 5kw/tonni eli 380hv on liian pieni vetämään 60t kokonaispainosta yhistelmää.
On toi Vasikkamoduuli ihan laillinen, ja uusia saa rekisteröityä...
Toi Puolikas + täysperä on nykyään laiton, uusia ei saa enää rekisteröityä, eikä vanhoilla saa enää ajaa, siirtymäaika on loppu
Nakki/Vasikka lienee suuressa suosiossa puolikkaan perässä aina kun siirrytään sinne missä et voi täysipitkää tuubia vetää, esim Norja.
Eli ei kelpaa rigid+dolly+puoliperä paketti käsittääkseni. Tai ainakaan täällä pohjoisessa ei tunnu olevan muuten kovin suosittu yhdistelmä. Sen sijaan suurinosa kotimaanliikenteestä taitaa mennä rigid+dolly+puoliperä setillä (pl esim sora- ja vaihtokontti kärryt) tässä yhdistelmässä kun on maksimitilavuus kait käytössä, jos tota b-junaa ei oteta lukuihin.. yhtäkään en ole nähnyt ja kohta 7v alalla? :D
ps. työmääräyksessä 'nakin rasvaus' naurattaa joka kerta ;-) ..vaikkei tuota itse pääsekkään 'rasvailemaan'.
Eli ei kelpaa rigid+dolly+puoliperä paketti käsittääkseni. Tai ainakaan täällä pohjoisessa ei tunnu olevan muuten kovin suosittu yhdistelmä. Sen sijaan suurinosa kotimaanliikenteestä taitaa mennä rigid+dolly+puoliperä setillä (pl esim sora- ja vaihtokontti kärryt) tässä yhdistelmässä kun on maksimitilavuus kait käytössä, jos tota b-junaa ei oteta lukuihin.. yhtäkään en ole nähnyt ja kohta 7v alalla? :D
ps. työmääräyksessä 'nakin rasvaus' naurattaa joka kerta ;-) ..vaikkei tuota itse pääsekkään 'rasvailemaan'.
-
- -
- Viestit: 350
- Liittynyt: 31.10.2004 18:06
Noi Australian Road Trainit on kyllä aivan tolkuttoman pitkiä. Ilmeisesti noi on siellä ihan yleisiä. Mutta tuskin noita paljoa peruutellaan :D
e: http://members.tripod.com/kingsley-fore ... inlong.jpg
e: http://members.tripod.com/kingsley-fore ... inlong.jpg
Viimeksi muokannut Eemeli, 14.9.2007 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
http://www.goana.com.au/Gossips/Gossip3 ... dTrain.jpg
Vielä kiusallaanki yks.
Vielä kiusallaanki yks.
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 2.5.2004 18:33
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
En tiedä saako kieltä vaihdettua kun en ymmärrä sanaakaan venäjää :)
edit: Jos haluu kattoa lisää noita kuvia, niin http://fishki.net/ ja siitä selaa alas päin. Kun haluaa jostain kattoa lisäkuvia niin on keltaisella alleviivattuna Дальше... Niin sitä klikkaamalla.
edit: Jos haluu kattoa lisää noita kuvia, niin http://fishki.net/ ja siitä selaa alas päin. Kun haluaa jostain kattoa lisäkuvia niin on keltaisella alleviivattuna Дальше... Niin sitä klikkaamalla.
Saako tonne fishkin sivuille jostain valittua vaikka englannin kielen??
Google Translate:lla sen saa ainakin käännettyä esim englanniksi:
http://66.249.91.104/translate_c?hl=en& ... ishki.net/
Jostain syystä tuota googlen kautta käännettyä osoitetta ei voi linkittää, vaan linkki ohjaa suoraan alkuperäiselle venäjän kieliselle sivulle, mutta copy paste osoitteelle auttaa..
-
- -
- Viestit: 572
- Liittynyt: 20.4.2004 22:11
Uusia strippejä lisää päivittäin osoitteessa: http://www.wulffmorgenthaler.com/default.aspx
Kannattaa käydä läpi arkistot...
Katutaidetta
http://fishki.net/comment.php?id=20985
http://fishki.net/comment.php?id=20985
Siin o oikee oma öljypumppuki. Mites tollasen M5 konehuoneentilat? mahtuisko sinne 2 suhtisoo turboo? Varmaa ainaki 4m kun otetaa mukaa välijäähy, jos sellanen on.
Muistaakseni oli Tyninki.Fi lehdessä aikoinaan tosta juttua että konehuone on niin ahdas että sinne ei mahtuisi mitenkään ahtimia/putkistoja, ja näkyyhän joku juttu tuossa keulalla paistavan
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
-
- -
- Viestit: 163
- Liittynyt: 26.6.2005 22:48
Mielenkiintoinen ratkaisu turbon sijainnille penarissa. Vaikuttaako miten turbon viiveeseen?
810hp väittävät tulevan tehoa... Täällä myös tosta M5:sta: http://www.currencymotorcars.com/
Tuollaisia sarjoja myyvät jenkeissä vähän mihin vehkeesen vaan: www.ststurbo.com
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa