halpa punta/ briteistä ostaminen
Valvoja: ffp jäsenet
Mulle tulee vanteet täältä: http://www.madmotors.co.uk/
Miten nopeasti sait niihin yhteyttä?
Olen muutamaan otteeseen tällä viikolla lähettänyt sinne meiliä kahdesta eri osoitteesta mutta ei vielä kuulu mitään.
Menee varmaan sitten roskapostiin niillä.
on se kumma kun ne ei sieltä camskillistä vastaile mailiin...
mitäs tietääkö joku paikkaa mistä tilata edullisesti rh vanteisiin uusia ulkokehiä, 17":sille ?? briteistä tai muualta ( http://www.titanium-touch.com/ tiedossa ).
mitäs tietääkö joku paikkaa mistä tilata edullisesti rh vanteisiin uusia ulkokehiä, 17":sille ?? briteistä tai muualta ( http://www.titanium-touch.com/ tiedossa ).
^mutua, mutta painaako noi "kloppirenkaat" sen verran enemmän enemmän??
Itellä sama paistoaika omissa Falkeneissa :)
Ja kyselin mutten tossa sähköpostilla tuolta Camskillistä, että mites noi postikulut kun tilailee esim. Autoglymin tuotteita renkaiden kanssa, niin vastaus oli: "If you order tyres and autoglym, when the order comes through we will only charge for tyres"
Renkaat perillä. 42/08 paistettu.
Itellä sama paistoaika omissa Falkeneissa :)
Ja kyselin mutten tossa sähköpostilla tuolta Camskillistä, että mites noi postikulut kun tilailee esim. Autoglymin tuotteita renkaiden kanssa, niin vastaus oli: "If you order tyres and autoglym, when the order comes through we will only charge for tyres"
paljonko tuolla http://www.madmotors.co.uk/ tulee pk vannesetille/renkaille?
Valuuttakurssi kannattaa tarkastaa sen pankin sivulta, mistä sulla on luottokortti. Kursseissa aina hiukan eroa ja käyttävät omaansa...
OP:n kurssi tänään: 1 EUR = 0,8978 GBP
Ja sikäli mikäli Visalla operoi niin tuolla(kaan) kurssilla ei ole merkitystä sen sijaan kts. Visan kurssi. Tuokin olettaen että pankin visakomissio on 0%. Itse notkun vielä kahden vaiheilla. Tilaanko uudet arskat englannista hintaan ~150 € postilaatikkoon vai käytänkö paikallisia palveluita ~190-200€. Vaikka vastustan kotimaisten palveluiden sorsimista niin nyt on kova paine muuttaa mielipidettä.
EDIT: ja jahkaaminen loppui. Sama tuote ulkomailta, tämän päivän Visakurssilla, 130 €. Paras kotimaan tarjous , so far, 180€. Kokeillaan nyt interniettitilausta, eihän se kerta vielä homoksikaan tee. (Aurinkokin paistaa)
Viimeksi muokannut Antero, 9.2.2009 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tifoso kirjoitti:Olikohan kokemuksia lasten turvaistuinten tilaamisesta pien-britanniasta? Ongelmana on ettei kukaan ole halukas toimittamaan tavaraa tänne Suomeen saakka.
Recaron young sport hankinnassa, Suomessa 260 € ja briteissä 160 £.
Onko tuossa 160£:ssa jo postikulut mukana? Jos ei niin lähes samaan hintaan saisi Saksasta.
160£ = ~184€.
189,95€ + 18€.
http://www.babyparadies-shop.de/store/p ... -Grey.html
199,95€ - 5% + 6,25€
http://www.pingpong-online.com/
Tilaushetkestä renkaiden saapumiseen kesti noin 2 viikkoa.
Renkaat toimitti kotiovelle matkahuollon kaveri, olin pistänyt lisätietoihin maininnan että "soittakaa ensin" ja näin myös tekivät.
Renkaat on Goodyearin Eagle F1:t ja paistettu viikolla 38 viime vuonna.
Ihan posiviitinen kuva jäi tuo camskill:n toiminnasta ja uskallan suositella muillekkin.
Renkaat toimitti kotiovelle matkahuollon kaveri, olin pistänyt lisätietoihin maininnan että "soittakaa ensin" ja näin myös tekivät.
Renkaat on Goodyearin Eagle F1:t ja paistettu viikolla 38 viime vuonna.
Ihan posiviitinen kuva jäi tuo camskill:n toiminnasta ja uskallan suositella muillekkin.
..
Mulle tuli eilen kanssa matkahuollon kautta kumit pahvilaatikoissa tuolta camskillista. Tilaamani falkenit oli paistettu kanssa viikolla 38/08.. :)
Mut eipä ollut lähetyslistassa minkäänlaista puhelin nroa mulle . Onneksi tampereen matkahuollossa oli mulle jonkinlainen asiakas nro josta katsoivat mulle puh. numeron ja soittivat ennen tuontia. Eli jos olisi tullut jollain muulla kuljetusfirmalla niin en tiedä miten olisi yhteydenpito toiminut..
Mut eipä ollut lähetyslistassa minkäänlaista puhelin nroa mulle . Onneksi tampereen matkahuollossa oli mulle jonkinlainen asiakas nro josta katsoivat mulle puh. numeron ja soittivat ennen tuontia. Eli jos olisi tullut jollain muulla kuljetusfirmalla niin en tiedä miten olisi yhteydenpito toiminut..
Tunershopista oli eilen tullut kuriiri oven taakse koputtamaan.
Ei oltu kotona joten vei paketin lähipostiin josta hain sen ehtoolla.
Vyöt tulivat suoraan saksasta.
Paketissa Tunerhsopin uusin kuvasto sekä 5€ etuseteli, jonka takana koodi. Setelin voi käyttää seuraavien tilausten yhteydessä.
Hyvä maku jäi tuostakin puljusta!
Ei oltu kotona joten vei paketin lähipostiin josta hain sen ehtoolla.
Vyöt tulivat suoraan saksasta.
Paketissa Tunerhsopin uusin kuvasto sekä 5€ etuseteli, jonka takana koodi. Setelin voi käyttää seuraavien tilausten yhteydessä.
Hyvä maku jäi tuostakin puljusta!
Itse tilasin tuolta camskillista 4kpl 195/40/16 Falkeneita eilen. Katsotaan soitteleeko kuljetusfirma ennen kun tuovat tavarat. Tod.näk ne viimestään siinä vaiheessa soittaa, kun ovat tuossa kadunvarressa eivätkä pääse rappuun sisälle. Tuskin kuitenkaan tuohon kadunvarteen jättävät renkaita mitään ilmoittamatta.....
Mites muuten kun tuolta Camskillista tilatessa kyselivät niitä puhelinnumeroita ja olisi pitänyt laittaa siihen lankapuhelimen numero vaan kun eipä sitä sellaista ole. Ja jossain kohtaa oli myös maininta että matkapuhelimen numero ei riitä. Kai ne nyt pistää renkaat tulemaan vaikka ei sitä lankapuhelinta olekaan.
Tilasin 15.2 (yöllä klo 2:20) tuolta 6kpl renkaita, joita löytyi varastosta.
Seurannan mukaan olivat Vantaalla viime yönä klo 00:15 ja tänään listattu 09:28 toimitettavaksi mutta ei kukaan tuonut mitään eikä soitellut joten ehkäpä ne saapuu huomenna...tulevat seurannan tietojen mukaan kolmessa laatikossa.
Maksu hoitui Visalla.
Seurannan mukaan olivat Vantaalla viime yönä klo 00:15 ja tänään listattu 09:28 toimitettavaksi mutta ei kukaan tuonut mitään eikä soitellut joten ehkäpä ne saapuu huomenna...tulevat seurannan tietojen mukaan kolmessa laatikossa.
Maksu hoitui Visalla.
-
- -
- Viesti:
11.2 tilasin renkaat joita oli varastossa.
19.2 soitto matkahuollosta että mihin osoitteeseen tuodaan.
suosittelen kaikille tuota camskilliä.
niin ja oli paistettu 19/07 että hiukan oli vanhat verrattuna noihin muihin mitä olen kattellut ilmoituksia. kai siksi kun nuo on vähän erikoinen koko niin ei kierrä samanlai.
215/35/19 toyo proxes 4set.
maksutapana myös visa.
19.2 soitto matkahuollosta että mihin osoitteeseen tuodaan.
suosittelen kaikille tuota camskilliä.
niin ja oli paistettu 19/07 että hiukan oli vanhat verrattuna noihin muihin mitä olen kattellut ilmoituksia. kai siksi kun nuo on vähän erikoinen koko niin ei kierrä samanlai.
215/35/19 toyo proxes 4set.
maksutapana myös visa.
1stmx.co.uk:sta tilasin noi Thor 50/50 monot, osia tilailtiin OORacingilta. Löytyyhän noita vaikka mistä sieltä, maililla kannattaa kysellä etukäteen toimituskuluja, joissain paikoissa on melko kamalat toimituskulut. mm. kenkien toimituskulut vaihtelivat vajaan 20 punnan ja 50 punnan välillä eri puljujen kesken... Osien toimitus tuolta OORacingilta maksoi 25 puntaa ja laatikko oli melko suuri (mm. moottorin lohkot, rattaita yms tavaraa). Melko edullista siis.
Tilattiin Elitecarcarestä sitä sun tätä niin paljon että tilaussysteemi alkoi herjata liian isosta tilauksesta :)
Yllättäen putiikista tuli samantien mailia kun ilmoitettiin asiasta ettei mikään ongelma. Tosin maksu piti suorittaa pankin kautta. Rahat lähti 16.2 ja tavarat saatiin 3.3.
Ihan ok kun tietää että rahojen siirtyminen vie vähntään 5 arkipäivää. Postikulut ja hinnat saatiin tingattua kohilleen.
Yllättäen putiikista tuli samantien mailia kun ilmoitettiin asiasta ettei mikään ongelma. Tosin maksu piti suorittaa pankin kautta. Rahat lähti 16.2 ja tavarat saatiin 3.3.
Ihan ok kun tietää että rahojen siirtyminen vie vähntään 5 arkipäivää. Postikulut ja hinnat saatiin tingattua kohilleen.
-
- -
Ei liity renkaisiin, mutta puntaan kyllä, puolivahingossa törmäsin tähän:
http://www.gillette-replacement-blades.com/index.php
Jos siis MACH3:n teriä kuluu, niin tuolta saa halvimmillaan euron per terä.
http://www.gillette-replacement-blades.com/index.php
Jos siis MACH3:n teriä kuluu, niin tuolta saa halvimmillaan euron per terä.
-
- -
Itse tilasin 18 kpl renkaita camskilliltä. Tais olla pojilla ruuhkaa siellä, kun kesti tilauksen kasaaminen lähetyskuntoon reilun viikon. 8 pakettia lähti viimein matkaan 24.3. Jännittää hieman mitä sieltä tulee ja millonka. Tällähetkellä osa paketeista Saksassa, Hollannissa ja Briteissä. Yksi paketeista näyttää seurannan mukaan olevan vielä lähtökuopissa. :)
Mikäköhän idea tässä hommassa on, kun pitää lähettää monikolli lähetyksenä? Hukkuu takuuvarmasti logistiikan rattaisiin...
Mikäköhän idea tässä hommassa on, kun pitää lähettää monikolli lähetyksenä? Hukkuu takuuvarmasti logistiikan rattaisiin...
Väärin veikattu.Veikkaisin että liittyy enemmän siihen että Kiinassa osataan tehdä melkein aidonnäköisiä kopioita mistävaan.
Niinpä, tuskinpa väärennöksiä myyvä firma Euroopassa kauaa pystyssä pysyisi. Kaukoidästähän noita kiinakopioita kyllä saa.^Vai kuitenkin siihen että suomessa osataan rahastaa mistä vaan?
Kaveri noita teriä on jostain tilannut ja hyvin toimii, hintaluokka oli juuri tuota samaa kuin linkissäkin.
Eilen pistin tilaukseen kumhon 235/35/19 rengassarjan. 340€ rahteineen!
Vanteet tilasin sittenkin suomesta...Kiiltovaunulla oli pari vaithoehtoa, jotka itseä miellytti ja ei pystyneet ulkomailla samaan hintaan, joten KV toimittaa sitten vanteet.
Renkaiden hinnat vielä aika kaukana toisistaan.
edit: Eilen 15.4 sain renkaat. 4208 oli paistettu.
Vanteet tilasin sittenkin suomesta...Kiiltovaunulla oli pari vaithoehtoa, jotka itseä miellytti ja ei pystyneet ulkomailla samaan hintaan, joten KV toimittaa sitten vanteet.
Renkaiden hinnat vielä aika kaukana toisistaan.
edit: Eilen 15.4 sain renkaat. 4208 oli paistettu.
Viimeksi muokannut JUMA, 16.4.2009 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Nyt ajatuksissa tilata GOODYEAR F1 GSD3 EAGLE kokoa 205 / 45 / 16R. Hintaa näytti olevan 390euroa.
Mihinköhän hintaan pyöräyttävät rengasliikkeissä alle, osaako kukaan kertoa? Rengasliike toki mutta ajattelin näin ensiksi kysäistä täältä ennen kuin alan soittelemaan liikkeisiin.
Jos nimittäin kovinkin kallista niin helpompihan tuo on viedä suoraan liikkeeseen.
Mihinköhän hintaan pyöräyttävät rengasliikkeissä alle, osaako kukaan kertoa? Rengasliike toki mutta ajattelin näin ensiksi kysäistä täältä ennen kuin alan soittelemaan liikkeisiin.
Jos nimittäin kovinkin kallista niin helpompihan tuo on viedä suoraan liikkeeseen.
Itseasiassa nyt tuli tehtyä vertailua.
Camskillillä yllämainittujen renkaiden kappalehinta on noin 97euroa. Rengas-onlinessä samalla renkaalla hintaa 110 euroa.
Camskillin toimitusmaksuksi tulee 4 renkaalle toimitusmaksuksi 48taalaa, rengas onlinessa näköjään sisältyy hintaan.
Näin ollen GOODYEAR F1 GSD3 EAGLE hinnat total:
Camskill: 444,20 euroa
Rengas-online: 441,20 euroa
Camskillillä yllämainittujen renkaiden kappalehinta on noin 97euroa. Rengas-onlinessä samalla renkaalla hintaa 110 euroa.
Camskillin toimitusmaksuksi tulee 4 renkaalle toimitusmaksuksi 48taalaa, rengas onlinessa näköjään sisältyy hintaan.
Näin ollen GOODYEAR F1 GSD3 EAGLE hinnat total:
Camskill: 444,20 euroa
Rengas-online: 441,20 euroa
Näin on :D
Katselin tuolta rengas onlinen sivuilta myös noita asennuspisteitä. Hintaa yhdellä renkaalla oli noin 15 euroa sisältäen tasapainotukset ja sovittimet jos tarvitsee.
Lisäksi sivulla sanottiin että kevytmetallivanteiden asennuksessa tulee myös 5 euron lisämaksu.
Näin ollen 3 euroa on aina 3 euroa kotiinpäin. Jos kadulla lojuu 3 euroa, poimin kyllä talteen :D
Edit: lisätään vielä että laitoin camskillin sivuilla ihan vain testatakseni tuota "jos löytää halvemman tuotteen, ilmoittaa siitä" kohtaa niin ilmoituksen :D Katsotaan mitä vastaavat vai pitääkö minua ihan hulluna :)
Katselin tuolta rengas onlinen sivuilta myös noita asennuspisteitä. Hintaa yhdellä renkaalla oli noin 15 euroa sisältäen tasapainotukset ja sovittimet jos tarvitsee.
Lisäksi sivulla sanottiin että kevytmetallivanteiden asennuksessa tulee myös 5 euron lisämaksu.
Näin ollen 3 euroa on aina 3 euroa kotiinpäin. Jos kadulla lojuu 3 euroa, poimin kyllä talteen :D
Edit: lisätään vielä että laitoin camskillin sivuilla ihan vain testatakseni tuota "jos löytää halvemman tuotteen, ilmoittaa siitä" kohtaa niin ilmoituksen :D Katsotaan mitä vastaavat vai pitääkö minua ihan hulluna :)
Perjantaina tuli tilattua vanteet ja renkaat (GTI V style+225/40/18) tuolta www.wheel-base.co.uk.
Hintaa tuli rahteineen 626€.
Nyt sitten ootellaan että paketit saapuu kotia.
camskill ja rengas-online
noi eagle f1:set on rengas-onlinessä tänään 448,80 ja camskillissä 432,71 joten camskilli on halvempi.
Perjantaina tuli tilattua vanteet ja renkaat (GTI V style+225/40/18) tuolta www.wheel-base.co.uk.
Taisit tilata tapporenkailla :)
Ite tilasin tuolta vanteet ja toyo renkaat yli kuukausi sitte ja ei oo vieläkään tullu. Suurin syy on, että eivät ole saaneet niitä vanteita tehtaalta brittein saarille. Yhteydenpito on kyllä sujunut molemmin puolin ja ovat ehdottaneet toisiakin vanteita, mutta kun haluun just ne tietyt.
Kannattaa tuolta tilatessa kysellä, että mitä niiltä löytyy varastosta, niin ei tuu sitten ikäviä yllätyksiä.
Sebastian Lähetetty: 20.4.2009 9:28 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
Paljoko oli pelkät rahdit?
Rahti oli 80£.
K-Ville Lähetetty: 20.4.2009 22:09 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
Taisit tilata tapporenkailla :)
Ite tilasin tuolta vanteet ja toyo renkaat yli kuukausi sitte ja ei oo vieläkään tullu. Suurin syy on, että eivät ole saaneet niitä vanteita tehtaalta brittein saarille. Yhteydenpito on kyllä sujunut molemmin puolin ja ovat ehdottaneet toisiakin vanteita, mutta kun haluun just ne tietyt.
Kannattaa tuolta tilatessa kysellä, että mitä niiltä löytyy varastosta, niin ei tuu sitten ikäviä yllätyksiä.
Voi olla, mutta se nähdään ku saadaan renkaat kotia ja auton alle. Eipä tolla oo tarkotustakaan ajella mitään rata-ajoa yms... Voihan se olla että vesikelillä ei hirveesti pitoa ole, mut luulisin että perusajoon riittää.
Kyllä noi on melkein jo mulla ainaki ton TNT:n seurannan mukaan merkitty jo jakeluun :).
Ostin Ebay:n kautta jolloin tavara pitää olla varastossa.
Äsken kävi kuski tuomassa paketit minulle!! Todella hyvin pakatut, vanteen molemmin puolin oli 2 pahvia ja sitten muovilla kelmutettu ympäriinsä.
Kohtalaisen nopea toimitus, 17.4 klo 14 aikoihin tilasin ja tänään 21.4. klo 14.15 vannesetti minulla!
K-VIlle: renkaat Enduro 916+ mallia. Näyttää ainakin asialliselta mutta sittenhän sen tietää ku alle saa ja pääsee ajamaan.
Kohtalaisen nopea toimitus, 17.4 klo 14 aikoihin tilasin ja tänään 21.4. klo 14.15 vannesetti minulla!
K-VIlle: renkaat Enduro 916+ mallia. Näyttää ainakin asialliselta mutta sittenhän sen tietää ku alle saa ja pääsee ajamaan.
Äsken kävi kuski tuomassa paketit minulle!! Todella hyvin pakatut, vanteen molemmin puolin oli 2 pahvia ja sitten muovilla kelmutettu ympäriinsä.
Hyvä sulle. Ei ne endurotkaan varmaan huonot ole, mutta tilasin ne toyot kun oli niin "halvat" päivittää. ~800€ oli sillosella punnan kurssilla hintaa toimitettuna ja tilasin siis nää link. Tänään pistin taas kohteliasta avautumispostia ja jos ei auta niin sitte vaihtuu vanteet joihinkin, joita niiltä löytyy varastosta.
larkspeed.com
Koni Str.t alusta tuli larkspeed.com:lta seitsemän päivän toimituksella ja palvelu toimi hyvin maililla. Hinta kuljetuksineen 150€ halvempi kuin suomesta (kuljetus suomeen DPD kuriirilla 27.00gbp)
Mainittakoon että larkspeed joutui tilaamaan tuotteen ensin itselleen, joka kesti n.2 viikkoa ja tämän jälkeen suomeen lähetys kyllä toimi nopeasti.
Mainittakoon että larkspeed joutui tilaamaan tuotteen ensin itselleen, joka kesti n.2 viikkoa ja tämän jälkeen suomeen lähetys kyllä toimi nopeasti.
kuka tuolla briteissä myy Keskinin vanteita? Kyllä nekin täytyy ulkomailta tilata, miksei sitten vaikka Saksastakin jos halvalla saa.
Juuri on tilaus vetämässä Camskill:iin. Halpoja Toyo Proxeja, PX4 mallista ei muuten mitään käsitystä, muuta kuin että halvalla saa. Hieman on ilmeisesti jonoa siellä kun vastausta emailitse ei kuulu. Maksu on suoritetty Visalla ja siihen tuli kyllä nopeasti autoreplyä.
Juuri on tilaus vetämässä Camskill:iin. Halpoja Toyo Proxeja, PX4 mallista ei muuten mitään käsitystä, muuta kuin että halvalla saa. Hieman on ilmeisesti jonoa siellä kun vastausta emailitse ei kuulu. Maksu on suoritetty Visalla ja siihen tuli kyllä nopeasti autoreplyä.
Liian pitkään jouduin odottaan ja lopulta peruutin tilauksen kun ei niitä vanteita missään tuntunut olevan. Rahat tuli tilille seuraavana päivänä tilauksen peruuttamisesta.
Uudet vanteet tuli tilattua täältä. Sunnuntaina maksoin ja tiistaina ennen vappua tuli viesti,että vanteet lähteneet ja tänään toi tnt ne perille. Nopeaa toimintaa, hyvin pakattu ja tyytyväinen olen.
tuli tilattua partakoneenteriä tuolta http://www.gillette-replacement-blades.com. no parissa viikossa oli paketti postissa, mutta taitaa olla jotain kiinanpoikain halpoja kopiota, no halvalla ei voi saada hyvää. :)
camskillitä tuli kans testattua tilata.. tuommoset enduro merkkiset (?) halppikset , 235_45_17zr tjs. noin 270e kuluineen.
pitää kokeilla jossain vaiheessa että sopiiko nuo pasuunaan., jako sopii.
pari kuvaa:
http://www.sontaa.com/re1.jpg
http://www.sontaa.com/re2.jpg
http://www.sontaa.com/re3.jpg
-vk-
pitää kokeilla jossain vaiheessa että sopiiko nuo pasuunaan., jako sopii.
pari kuvaa:
http://www.sontaa.com/re1.jpg
http://www.sontaa.com/re2.jpg
http://www.sontaa.com/re3.jpg
-vk-
Hä? Tuolta on tullut satsi tilattua ja kyllä ne mielestäni ihan aitoja ja yhtä teräviäkin ovat. Täytyypä hakea paketti paikallisesta marketista ja verrata.tuli tilattua partakoneenteriä tuolta http://www.gillette-replacement-blades.com. no parissa viikossa oli paketti postissa, mutta taitaa olla jotain kiinanpoikain halpoja kopiota, no halvalla ei voi saada hyvää. :)
Tosin suomesta on yleensä tullut ostettua Turbo-versiota joka on hitusen parempi.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”