PVW:n ilmestyminen laatikkoon
Valvoja: ffp jäsenet
PVW:n ilmestyminen laatikkoon
Nyt kun tuo(kin) raamattu tuli tilattua niin kuinkas kauan sitä joutuu odottelee julkaisusta että siihen vessassa (oikeassa vessassa,ei kakkiksessa) pääsee syventymään? 14.päivä ilmeisesti seuraava tulossa?
Tiedän,tästäkin on jo topic olemassa mutta en pysty vastaamaan siihen.
Tiedän,tästäkin on jo topic olemassa mutta en pysty vastaamaan siihen.
Noniin, jo alkoi toimia. Tämä johtui taas näistä domain-nimistä. Muutin yllä olevaa linkkiä, se oli aiemmin www.ffp-motorsport.com ja nyt kun se on www.ffp.fi, niin vastaa-nappikin toimii. Menee nääs foorumi sekaisin, jos kesken istunnon vaihtuu tuo domain.
Jos nyt tilasit vuodeksi niin sulle alkaa jo melkein juhannukselta tulla lehden mukana "your subscription is about to expire" tms. lappuja jotka täyttämällä ja lähettämällä tilauksen voi jatkaa vuodeksi. Itse maksoin Visalla. Tästä huolimatta viivyttelin itse niin pitkään että sitten kun sain tilauksen uudistettua, niin mulle tuli melkein peräkkäisinä päivinä joulukuun ja tammikuun lehdet. Vaimokkeelle valehtelin, että näitä tulee jatkossa joka viikko koko vuoden loppuun ja tilaus makso 800€.
olikos rautakirjan kautta joka sitä ennen suomeen toi niin 110€/vuosi mainittu tuolla toisessa topicissa. nyt ku tilasin niin 79€ taisi tulla hinnaksi suoraan tilattuna,riippuen aina euron kurssista.59£ se on jo jonkun vuoden ollut.
Edit: "Your subscribe will begin on the 01/04/2008 and expire on 01/03/09" tuli kirje eli ei tarvi odotella tätä numeroa.
Edit: "Your subscribe will begin on the 01/04/2008 and expire on 01/03/09" tuli kirje eli ei tarvi odotella tätä numeroa.
Viimeksi muokannut Sebastian, 19.2.2008 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulee 0/
On juttua laidasta laitaan, sekä ilma - että coilialustoilla, viime lehdessä esim. Gepfeffertin Golf7 joka on hiilarilla päällystetty static, Golf 2 vr6 yms.
Välillä on ykköskoppiakin useampi/lehti ja Audi 80, 100, TTRS Audeja.
Itse olen ainakin todella tyytyväinen lehteen, ehkä pari numeroa on vuodessa joissa ei
ole oikein mitään itseäni kiinnostavaa.
Nyttemin en uusinut suomalaisen toimittajan kautta lehteä ,koska mokasivat viime uusinan niin päin seinää kuin vain voi. Tilaan suoraan englannista.
On juttua laidasta laitaan, sekä ilma - että coilialustoilla, viime lehdessä esim. Gepfeffertin Golf7 joka on hiilarilla päällystetty static, Golf 2 vr6 yms.
Välillä on ykköskoppiakin useampi/lehti ja Audi 80, 100, TTRS Audeja.
Itse olen ainakin todella tyytyväinen lehteen, ehkä pari numeroa on vuodessa joissa ei
ole oikein mitään itseäni kiinnostavaa.
Nyttemin en uusinut suomalaisen toimittajan kautta lehteä ,koska mokasivat viime uusinan niin päin seinää kuin vain voi. Tilaan suoraan englannista.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”