Konepellin tomitus muun kuin matkahuollon kautta
Valvoja: ffp jäsenet
Konepellin tomitus muun kuin matkahuollon kautta
Eli pitäs saada savosta lappiin golf/venton konepelti... matkahuolto ei ota tuon kokoista kuljetettavaksi eli mistä kannattaisi kysyä ja onko mitään hajua kustannuksista?
Kokeilin matkahuollon pakettilaskurilla laskea ja en saanut tulosta joten soitin johonkin 0800 matkahuollon numeroon josta sanoivat ettei mahdu bussiin tuon kokoinen.... itsekkin vähän ihmettelin kun olen golffin etuovia laitellut matkahuollon kautta ja hyvin on mennyt.... pitää ottaa konepelti kainaloon ja käydä matkahuollossa kysymässä
Niin, eikös se jo http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=16 ... =konepelti tuossakin tekemässäsi topicissa selvinnyt, että kyllä niitä konepeltejä on mh kuskannu..
..Enpäs muistanut tuota aikaisempaa keskutelua ollenkaan... niin jos pelti kuluineen jää tuonne 50€ paikkeille niin eihän se kallis ole ainakin jos väri täsmää ja kunto on hyvä...
minä olen ovet suojannut pahvilla ja tai pakkauspehmusteella lähinnä sen takia ettei tule naarmuja muuten ei täälläpäin ole tuohon pakkaamiseen puututtu ...meni joku aika sitten vetokoukku kääritttynä jätesäkkeihin :)
minä olen ovet suojannut pahvilla ja tai pakkauspehmusteella lähinnä sen takia ettei tule naarmuja muuten ei täälläpäin ole tuohon pakkaamiseen puututtu ...meni joku aika sitten vetokoukku kääritttynä jätesäkkeihin :)
Niin noiden matkahuollon kuljettamien rahtien koon määrää se kuljetuskalusto, ei niihin busseihin välttämättä ihan kaikkea saa(/pitäisi saada) mahtumaan.
Ja ne pakkausvaatimukset on ihan tavaran suojaksi, tuollainen konepeltikin käytännössä on joko kuormassa ylimmäisenä tai alimmaisena, molemmissa tapauksissa vaurioitumisen riski on kohtalainen...
Ja ne pakkausvaatimukset on ihan tavaran suojaksi, tuollainen konepeltikin käytännössä on joko kuormassa ylimmäisenä tai alimmaisena, molemmissa tapauksissa vaurioitumisen riski on kohtalainen...
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”