En tiedä sopiiko tämä juttu tähän ketjuun, mutta Moderaattorit voivat poistaa tämän jos on kielletty tai sopimaton. Modet voivat vaikka huomauttaa minua tällaisen jutun sopimattomuudesta jos on tarve. Poistan vaikka itse enkä laita uudelleen. En keksinyt tälle muutakaan paikkaa.
Tulee ravattua tuolla Venäjällä. Kaikkea kamaa tulee hommattua. Venäjä ei varmaan ole vielä kovin suosittu tai tunnettu paikka hakkia VAG -kalustoon osia, mutta paljon siellä jo myydään länkkärikamaa. Itse aioin jossain vaiheessa tehdä vähän hintavertailuja Suomen ja Venäjän välillä. Saattaa olla että Venäjällä verot ovat sen verran alemmat että jopa Länkkäriautojen osat ovat halvempia kuin Suomessa.
Olen roudannut lähinnä Lada, Samara, Niva, 211x -sarjalaisten, UAZ, GAZ, Kamaz osia Suomeen tarvitsijoille.
Jos on jotain osatarpeita niin voitte kysellä niitä YV. Selvitettään mitä on tarjolla.
Olen menossa tällä viikolla Venäjälle.
Auto-osia Venäjältä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Jos on saatu kaikki TakaPotkuLadan jarruosat 30e niin minä kumarran. Tuollainen kauppa on ollut sellainen kultakaivos että olisi kannattanut tuoda vaikka 10sarjaa.
Tietysti jos on vain jotain kamoja hommannut niin miksei. Kuulostaa vaan täysin uskomattomalta, mutta tietenkään tässä ei tiedetä mitä kaikkea on ostettu.
Voin sanoa, ettei 30e saa juuri mitään.
Tietysti jos on vain jotain kamoja hommannut niin miksei. Kuulostaa vaan täysin uskomattomalta, mutta tietenkään tässä ei tiedetä mitä kaikkea on ostettu.
Voin sanoa, ettei 30e saa juuri mitään.
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”