työskentely eezy.fi:n kautta, onko kokemuksia?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

ahu
-

työskentely eezy.fi:n kautta, onko kokemuksia?

ViestiKirjoittaja ahu » 1.12.2010 21:14

Olen rakennusmestariopiskelija. Kokemusta ja työkaluja löytyy jonkin verran. Tarkoituksena tehdä kodin pieniä kunnostustöitä ym . ja tienata hieman opiskelurahaa. Yrittäjäksi en halua ryhtyä kuitenkaan, ainakaan vielä. Olen tutustunut tuollaiseen eezy.fi-palveluun. Palvelu siis toimii "työnantajanani" ja laskuttaa asiakasta sekä maksaa palkkani. Nyt kiinnostaisikin, että onko muilla kokemuksia eezystä tai jostakin muista vastaavista firmoista? Tuolla voi käydä tutustumassa http://www.eezy.fi/#

allu
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja allu » 3.12.2010 9:48

Ei ole ko. firmasta, joka näyttää olevan osuuskunta, kokemusta, mutta äkkiseltään kun heidän sivut luin, vaikuttaa aika hyvältä tavalta toimia ainakin AHU:n kaltaisessa tilanteessa.
Oman työn hinnoittelussa kannattaa tosin olla hyvin tarkkana, jotta käteen varmasti jää se mitä kuvittelee/haluaa jäävän. Asiakkaalta täytyy siis laskuttaa bruttopalkka, sivukulut, eezy tms vastaavan kulut ja ALV. Mikäli ymmärsin ko. toiminnan idean, remppahommissa tms on tärkeää, että asiakas hankkii/maksaa suoraan tarvittavat materiaalit ja tekijä laskuttaa vain työn.
Kannattaa siis tutustua siihen, miten palkka kokonaisuudessaan muodostuu. Eli jos joku ei tiedä, palkka jota tekijä saa, maksaa maksajalle huomattavasti enemmän kuin pelkän bruttopalkan. Myös työntekijän vakuutuspuoli kannattaa tarkistaa.

Iso-Jaska
-

ViestiKirjoittaja Iso-Jaska » 3.12.2010 10:53

Tää on mun mielestä tärkein

Eezy kirjoitti:Palvelumaksuumme sisältyy vastuuvakuutus, joka korvaa toimeksiantajallesi sekä ulkopuolisille tahoille mahdollisesti aiheutuneet vahingot 500.000 euroon saakka.

Työntekijän tapaturmavakuutuksesta ei löytynyt tietoa.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”