Ulkomaanpuhelut / easyJet:in asiakaspalvelu

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

A Saari
-

Ulkomaanpuhelut / easyJet:in asiakaspalvelu

ViestiKirjoittaja A Saari » 25.4.2010 14:46

Alkaa ahistaa sen verran paljon, että täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön. Kävipä tuossa reilu viikko takaperin siten, että jonkun mitättömän tuhkapilven takia jäi lento lentämättä. Noo, lentoasemalta saatin laput jossa vakuuteltiin että netissä voi siirtää lennot ilmaiseksi 30 päivän sisällä oleviin vastaaviin lentoihin. Tai rahat takasin.
Nuukana miehenä tulin siihen tulokseen että ei kait noin halvasta lennosta kannata rahojaan ottaa takasin, vaan ei muutakun uutta lentoa.
Menin sitten intterneettiin ja easyJetin sivuille lentoja siirtämään. Vaan eipä onnistunutkaan, kun sitä lähtevää lentoa ei ollu merkattu perutuksi. Sähköpostia asiakaspalveluun, josta yllättävän ripeästi vastattiin että soita meille, sillä selviää.
Nyt olen viikon verran soitellut joka päivä useamman kerran heidän asiakaspalveluunsa (00448712442366) ja tulos on seuraavanlainen:
tuossa alussa on sellanen automatisoitu kartotus johon pitää vastata että onko varaus, oletko lentänyt jo jne. Sen pääsen sujuvasti sujuvalla englannillani läpi, mutta sitten kun automaatti ilmoittaa että yhdistän nyt asiakaspalvelijallemme, on vähän aikaa hiljasta, jonka jälkeen puhelu katkeaa. Eli en ees pääse jonoon asti.

Tästä päästäänkin kysymykseen. Onko vika minun linjoissa, heidän linjoissa vai jossain muualla? Tätä on kokeiltu kahdesta eri puhelimesta eri liittymillä, ja molemmilla kerroilla tulos on ollut sama. Asiakaspalveluun olen laittanut kohteliaita mutta ärtyneitä viestejä siitä, että eikö olisi helpompaa vaan vaihtaa se lento sinne nettiin perutuksi niin jokainen voisi ne sieltä ite vaihtaa, mutta vastaus on se tuttu, ei me voida tehdä mitään, soitat vaan sinne asiakaspalveluun, ne voi hoitaa kaiken.

Seuraava mahdollisuus lennoille olisi ensi perjantaina, mutta sitä ennen pitäis saada asiakaspalveluun yhteys. Ideoita? Kokemuksia?

arc
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 25.4.2010 22:16

jos puhelu menee läpi tuohon asti niin luulisi olevan sieltä päästä kiinni. saattaa olla tällä hetkellä lentoyhtiöillä aikamoista ruuhkaa asiakaspalvelussa ottaen huomioon, että lentämättömiä lentoja on varmaan kymmeniä tuhansia. eli jos arvata pitäisi niin veikkaisin syyksi puhelinkeskuksen ruuhkaa. oletko koittanut eri kellonaikoihin soitella?

A Saari
-

ViestiKirjoittaja A Saari » 25.4.2010 23:20

Niin kai se on uskottava. Tuntuu vaan oudolta kun ihan kokonaan katkasee..
Kaheksasta kaheksaan on auki, ja oon koittanu kyllä aikalailla kaikkina mahdollisina aikoina. Ei kai siinä muukaan auta kun jatkaa soittelua.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”