Lehtitilaus arvontojen voittajat...

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Sebastian
-

Lehtitilaus arvontojen voittajat...

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.2.2010 20:01

...onko heitä?

Mietittiin tällästä kaverien kans kun tuli taas GTi-lehden huippukova tarjous jossa osallistuttaisiin arvontaan jossa voi voittaa v*tusti rahaa tai auto. Samanlaisia tarjouksia on milloin Tuulilasista ja milloin mistäkin Seiskasta.

Onko nuita autoja joskus oikeasti voittanut? Tai rahaa? Ei niistä pahemmin huuudella kun ikinä missään lehdessä ole mainintaa voittajasta. Kai se sitä meinaa tuo "ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti". Oishan se reilua muita kohtaan nähdä että voittaako niitä joku joskus.

Vai olemmeko vain erinäköisten kusetusten ja salaliittojen uhreja tässä(kin) asiassa?

Kenelläkään omakohtaista kokemusta?

mosir
-

ViestiKirjoittaja mosir » 23.2.2010 20:08

Ei omakohtaista kokemusta mutta kaveri on voittanut olikohan 7k€

kilpijoki
-

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 23.2.2010 20:12

Käsittääkseni ilmoittelevat omissa lehdissään. Muistan ainakin joskus jostain Seurasta lukeneeni näitä kuukausivoittajien nimiä. Siinä uskossa olen myös ollu, että saman lehtitalon asiakkaat, osallistuvat samoihin arvontoihin. Tuli sinne torppaan sitten Apu tai GTI.

SS
-

ViestiKirjoittaja SS » 23.2.2010 20:42

Nimiä on joskus lehdissä listailtu. Eiköhän noitakin joku viranomainen valvo.

Btw, kaikkiin arvontoihin yleensä onnistuu automaattisesti minkä tahansa saman konsernin lehden kestotilaaja.

vk
-

ViestiKirjoittaja vk » 24.2.2010 0:03

Ei kuorella on kerran voitettu kamera joten ainakin siinä lehdessä pelattiin rehdisti.

Ike
-

ViestiKirjoittaja Ike » 24.2.2010 0:55

Niin, pääpalkinto arvotaan kerran vuodessa ja arvontaan osallistuu vuoden mittaan kaikki tilanneet, ei kuoret, tilaajat ja hyvällä onnella edellä mainitut pohjoismaista, koko euroopasta tms. riippuen siis lehden/lehtien levikistä ja kustantajasta.

Marko.l
-

ViestiKirjoittaja Marko.l » 24.2.2010 8:39

Täältäkin ilmoittautuu yksi voittaja vaikka tämä olikin jonkin sortin piiloarvonta monien eri lehtien tilaajien kesken. Kuvio meni suunnilleen näin: Ensimmäisessä vaiheessa arvonnan järjestäjä arpoi julkaisijan(en tiedä montako eri julkaisijaa suomessa edes on). Seuraavaksi julkaisija äxän alaisuudesta(5 eri kustantajaa) kustantaja äxän, jonka lehtivalikoiman(18 eri lehtijulkaisua) joukosta lehden äx. Viimein tämän lehden x kestotilaajien joukosta poimivat juuri meikäläisen.

Voittona oli 1700€ summan edestä lahjakortteja. Tuli kyllä todellisena yllätyksenä, kun en siis osallistumalla osallistunut mihinkään arvontaan.

SR2001
-

ViestiKirjoittaja SR2001 » 24.2.2010 12:57

Mäkin voitin eilen, tai ainakin siltä kuulosti ekan lauseen ajan, sitten alkoi kauhea myyntipuhe urheilulehden huipputarjouksesta.

Kaveri puhui taukoamatta niin kauan että oli pakko kysyä että "mistä tässä nyt oli kysymys?" v:urheilulehden tilauksesta. Vastasin ettei kiinnosta yhtään niin kaveria otti vissiin hermoon kun totes että "aha" ja lopetti puhelun.

Kotka
-

ViestiKirjoittaja Kotka » 24.2.2010 17:45

Entinen emäntäni oli joskus kauan muinoin sitten voittanut henkilöauton tuollaisesta lehtitilausarvonnasta. Todisteena on lehtijuttu kyseisestä lehdestä ja valokuva luovutustilaisuudesta.
Harmi juttu vain sinänsä, että tuo Volvo olisi voinut olla tarpeen hieman myöhemmin. Toki kyllä se oli silloinkin hetken aikaa perhettä auttanut, ennenkuin osui hirven kanssa yhteen.

hustlerhoff
-

ViestiKirjoittaja hustlerhoff » 25.2.2010 22:27

Vähän ohi aiheesta, mutta SR2001:n kanssa vähän samoilla linjoilla: Soitti vanha patu jostain firmasta tässä yksi päivä ja onnitteli kovasti alkuun ja kyseli, olenko osallistunut heidän arvontaan. No tuli vastattua, että onhan noita kaikennäköisiä kilpailuita tullut täyteltyä, joten varmaan heidänkin firman kilpailulomakkeen olen käynyt täyttämässä. Siinä kohtuutäpinöissäni ehdin jo kelailla, mitähä oon voittanu ja rohkaistuin kysymään kesken sen kaiken hirmuselityksen, että oonkohan mä kenties voittanut jotain, niin mitä tuli vastaukseksi ? "Kyllä!!1, Pelaaja-lehden vuosikerran vain hintaan 39,95e/vuosi" Ystävällisesti huokaisin oikein turhautuneesti puhelimeen ja kehotin äijänkäppänää tappamaan itsensä. Työtähän se vaan niille on, sen vielä ymmärrän, mutta tuollaiset överikusetukset jo jumalauta erikseen.. :D

nj^
-

ViestiKirjoittaja nj^ » 25.2.2010 22:36

seiskassa oli joskus joku johon "arvottiin" sata henkilöä ja niistä voittaja sai jotai isoa, tai näin väittivät.. Tuli tuttavapiiristä aika monta tuon satasen joukkoon :D

Iso-Jaska
-

ViestiKirjoittaja Iso-Jaska » 25.2.2010 22:55

Joskus 90-luvun alkupuolella voitin jossain Apu-lehden tilaajakilpailussa ei-kuorella (postimaksu useita kymmeniä pennejä) 2000 markan matkalahjakortin Fritidsresorille.

dEnA
-

ViestiKirjoittaja dEnA » 2.3.2010 13:13

Hyvä aihe tämä, itse olen joskus pohdiskellut mitä tapahtuu näille "EI kirjeille".

Viimeksi kun DNA:lla oli joku merssu mainos, jossa vaihtoehdot oli, kyllä, haluan sopia uuden dna liittymän, tai ei, en halua dna:n asiakkaaksi, ainoastaan osallistun arvontaan. dna:n asiakkaana vastasin tuon en, sillä enhän minä uutta liittymää halunnut, silti se tulkittiin "EI kirjeeksi" ja luulin sen menneen mappi Ö:hön, mutta ilmeisesti näin ei sitten ollutkaan. Hyvä että kerrankin näinpäin.

only4pro
-

ViestiKirjoittaja only4pro » 3.3.2010 11:34

Hyvä aihe tämä, itse olen joskus pohdiskellut mitä tapahtuu näille "EI kirjeille".

Viimeksi kun DNA:lla oli joku merssu mainos, jossa vaihtoehdot oli, kyllä, haluan sopia uuden dna liittymän, tai ei, en halua dna:n asiakkaaksi, ainoastaan osallistun arvontaan. dna:n asiakkaana vastasin tuon en, sillä enhän minä uutta liittymää halunnut, silti se tulkittiin "EI kirjeeksi" ja luulin sen menneen mappi Ö:hön, mutta ilmeisesti näin ei sitten ollutkaan. Hyvä että kerrankin näinpäin.

niin mistä päätteit että ei mennyt mappiin Ö? ja tietenkin se tulkitaan EI-kirjeeksi, jos ei kirjeessä sen lähetät vaikka sinulla on liittymä...

agee
-

ViestiKirjoittaja agee » 10.3.2010 21:45

Jaaha.
Yhteinen ystävämme Yhtyneet Kuvalehdet on taas ruvennut pommittamaan ihmisten postilaatikoita mainoskirjeillä joissa voi voittaa 75.000€ päävoiton, lomarahaa 7.500€ tai viikkoarvonnassa 750€, kunhan ensin osaa liimata asiaankuuluvat tarrat KYLLÄ -vastauskuoren pienenpieniin palluroihin.
Onneksi Yhtyneet Kuvalehdet Oy on kuitenkin tarjoutunut maksamaan KYLLÄ -vastauskuoren postimaksun. Ei! -kirjekuoressa palautuvista papereista arvoisa kuluttaja joutuu itse pulittamaan postimaksun sikäli kun ei halua lehteä tilata, mutta lompakko on tyhjä ja eurot sen sijaan kelpaisivat.

Itse olen liimannut oveen tarran mikä kieltää jeesustelun lisäksi kaikenlaiset mainokset. Yhtyneiden Kuvalehtien mainosposti ei siis ole mainos. Tai sitten postinkantajamme on lepakko. (lue: sokea)
Nyt tulee kaikille ilmainen vihje, josta jo esim. 7-päivää -lehti on kohdallani ymmärtänyt ettei kannata lähettää enää mulle mainospostia.

Eli kun tämmönen kirje sieltä putoaa, toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

1) Avaa kuori.
2) Nouda sakset.
3) Tyhjennä kuori olohuoneen pöydälle.
4) Erottele pinosta KYLLÄ! -vastauskuori.
5) Kaikki muu, mitä kirjeen sisällä on, silputaan saksilla (myös kuori jossa roskaposti saapui) suikaleiksi.
6) Kaikki suikaleet laitetaan KYLLÄ! -vastauskuoreen.
7) Varmistetaan vielä että kirjeestä tulee tarpeeksi paksu (joutuu leimaamaan käsin) lisäämällä sinne vaikka vanhoja mainosposteja jo em. tavalla silputtuna.
8) Liimataan kuori kiinni.
9) Kiikutetaan se omin pikku kätösin postilaatikkoon ja nauretaan päälle.
10) Ollaan tyytyväisiä.

Jos joku teistä on oikein rohkea, ja haluaa vastaanottajan tietävän keneltä palautus tulee, jätetään osoitelappu silppuamatta ja laitetaan se erikseen kirjeen sisälle.

Opinions
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 10.3.2010 23:49

eli samalla: Kyllä, olen helvetin kiinnostunut ja tilasin just?
Tietty vaarana se että toisessa päässä ketjua on myös joku huumorintajuinen..

pmj
-

ViestiKirjoittaja pmj » 15.3.2010 12:36

Onko kukaan koskaan kokeillut tilata jotain lehteä, mutta lähettänyt sen EI-kuoressa. Mahtaiskohan tilaus mennä läpi?

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”