Sellaista ongelmaa alkoi perjantaina tulemaan, että Firefoxilla en pysty kirjautumaan forumille.
Käyttäjätunnuksen ja salasanan kun laittaa ja painaa kirjaudu niin avautuu päävalikko, mutta edelleen olen kirjautumatta.
Samaa ongelmaa itseasiassa Corrado Clubin sivujen kanssa. Muut forumit mitä käytän tuntus toimivan ihan normaalisti.
Muilla selaimilla, Opera, IE ja Chrome, ei mitään ropleemaa. Tuota Firefoxia nyt olen kuitenkin tottunut käyttämään, joten olis ihan jees saada tietää missä vika. Selaimen asensin jo uudelleenkin, mutta ei auttanut.
Jotenkin tuntuu että ongelma on varmaankin vain mulla, muuten kyllä tästä olisi jo aihe tehty.
Forumiin ei pääse kirjautumaan firefoxilla
Valvoja: ffp jäsenet
Tarkistetaan nyt heti ekaksi, että yrität kirjautua www.ffp.fi -osoitteessa, etkä vanhassa ffp-motorsport.com:ssa?
Juu, www.ffp.fi osoitetta käytän.
Voikohan palomuuri estää tuon kirjautumisen jotenkin?
edit. Itse itselleni vastaten, ei ole palomuurista kiinni kun koitin se pois päältäkin eikä onnistu.
Voikohan palomuuri estää tuon kirjautumisen jotenkin?
edit. Itse itselleni vastaten, ei ole palomuurista kiinni kun koitin se pois päältäkin eikä onnistu.
Koitappa tyhjentää evästeet ja väliaikaistiedot, valitse Firefoxin valikosta Työkalut -> Poista yksityisyystietoja
Tuo auttoi. Itseasiassa olin noitakin kokeillut jo poistaa, mutta en ollut aiemmin huomannut että evästeiden kohdalta puuttui raksi. Väliaikaistiedot kohdassa se oli, joten noista evästeistä se kiikasti. Kiitoksia.
Viimeksi muokannut Eemeli, 10.5.2009 19:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Firefox täälläkin mutta ei ongelmia, tai tekstejä en saa kopioitua ns laatikkoon vaan tulee samalla tyylillä kun normaali kirjoituskin.
Kai oot muistanu laittaa tekstin väliin quote -tagit?
Täälläkin Firefox, ei ole ollut ongelmia. Exploitteriin ei oo tullu edes koskettua pariin vuoteen kun nettiä on selaillut.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”