Huonoa tuuria naisten suhteen vai luonnonvalinta?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

jkorpi
-
Viesti:

Huonoa tuuria naisten suhteen vai luonnonvalinta?

ViestiKirjoittaja jkorpi » 21.3.2009 23:02

Oltiin eilen firman salibandy porukan saunaillan jälkeen baarissa.

Menimme paikalliseen karaoke baariin. Kiinnitin välittömästi huomiota tanssimassa olevaan, uskomattoman kauniiseen, Vida guerra muotoiseen tyttöön. Kavellessämme pöytään katseemme tapasivat ja hymyilin niin, ettei kuitenkaan ylähuulen väliin ahtamani Ettan paljastuisi. Vapaa pöytä porukallemme löytyi. Aloin miettimää, että pitäisi käydä heittämässä nuuskat pois, jos sen jälkeen kehtaisi käydä hakemassa jotain tätiä tanssimaan.

Nooh, asia unohtui hetkeksi ja alettiin kavereiden kanssa tarinoimaan. Yht äkkiä pöydän päätyyn ilmestyi kyseinen tanssilattialla ollut kaunokainen. Tyttö puhui minulle melun yli, kysyi että "Annatko mulle tän biisin" (vähän huonolla suomella), en kuullut ja kysyin, että enteeksi en kuule, ja tyttö toisti. No kaivoin nuuskat taskusta ja ojensin rasiaa tytölle. Tyttö katsoi tylysti rasiaa ja sanoi sori mä en käytä. Lähempänä tyttöä ollut kaveri pomppasi salamana ylös ja sanoi, että mä voin kyllä lähteä sun kanssa tanssimaan, niin kuin sitten lähtivätkin. Kuulin, että tyttö tuli kysymään, että "Annatko mulle biitin".

Tämä nyt tietenkin kuuluisi tuonne Demin - Oma planeetta -palstalle, olen urpo otsikolla

L-Janne
-

ViestiKirjoittaja L-Janne » 21.3.2009 23:14

Legendaarista :D
Löytyykö lisää vastaavia?

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 21.3.2009 23:14

Ja mitä tästä opimme?

Se kamelin kuselta haiseva kukkamultamöykky ei aiheuta mitään hyvää.

nj^
-

ViestiKirjoittaja nj^ » 22.3.2009 1:47

mites se meni, Masturbointi heikentää kuuloa? ;D

opapopa
-

ViestiKirjoittaja opapopa » 22.3.2009 3:34

Runkkaa, vihellä ja unohda se muija. Mut nii. Jos se yhtään helpottaa niin todennäköisesti oli maksullinen. Mä oon luopunu muijajahdista jo hyvän aikaa sitten. Jos on tullakseen niin tulee.
Kuva

Marko
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Marko » 22.3.2009 8:30

Ei vittu. Joku käyttää vielä Ettania.

Lock.

Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”