Kun täällä nyt kysellään vaikka minkä perään niin onkos kellään kokemusta Policen aurinkoa vastaan suunnatuista kakkuloista?
Nykyiset rillit päässeet talven aikana ulos kotelostaan, joten naarmuillahan ne. Kävin tuossa paikallisen marketin kyljessä olevassa optikkoliikkeessä ja Policella olis omaan lärviin parhaiten istuvia (mikä ei sekään ole kovin kaunista tahi "cool" ;) malleja.
Jos jollakin käytössä Policen kakkuloita niin mitä on mielipiteitä autoilukäytöstä. Omat lasit tulisi olemaan ehdottomasta polaroivilla linsseillä.
Reiskaa/Serengetiä turha tuputtaa. Niissä ei ollut miellyttäviä malleja. Ja kumpaakin ollut (ei tosin polaroivina) eikä kumpainenkaan niin ylivertaisia olleet
Kokemusta Policen aurinkolaseista?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
itse tilasin harley davidson merkkiset lasit ulkomailta.. joo kuulostaa ihan humpuukille=)
(oli niissä oikein joku aitoustodistus, oikeesti oli hehehe)
Jotain jos englantia ymmärsin niin ne oli suunniteltu ajolaseiksi, heh.. mutta siis aivan ja täysin ja kokonaan normi arskoille ne näyttää..
Mut asiaan. istuvat hyvin päähän ja muutenkin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Juurikin toi että linssit ovat melko suuret ja kaarevat on hyvä juttu ton auringon kannalta.
Olenkin miettinyt että tekisikö poikkeuksen ja ostaisi uudet samanlaiset, koska kummityttö on syöny ne pehmukekumit ja onhan niihin jo naarmutkin paikkansa löytäneet.
aikaisemmin ollut noita "merkki" laseja, mutta noi harikat on ollu kyl hyvät!
(oli niissä oikein joku aitoustodistus, oikeesti oli hehehe)
Jotain jos englantia ymmärsin niin ne oli suunniteltu ajolaseiksi, heh.. mutta siis aivan ja täysin ja kokonaan normi arskoille ne näyttää..
Mut asiaan. istuvat hyvin päähän ja muutenkin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Juurikin toi että linssit ovat melko suuret ja kaarevat on hyvä juttu ton auringon kannalta.
Olenkin miettinyt että tekisikö poikkeuksen ja ostaisi uudet samanlaiset, koska kummityttö on syöny ne pehmukekumit ja onhan niihin jo naarmutkin paikkansa löytäneet.
aikaisemmin ollut noita "merkki" laseja, mutta noi harikat on ollu kyl hyvät!
aika kestäviä oli ainakin jossain vaiheessa. tippu sylistä kun piti mennä kaverin mazdaa työntämään. no sinnehän ne tippu asfaltille renkaan eteen ja eikös työnnetty se auto niitten yli.ihmettelin sitten että missäs vitussa ne lasit nyt on. sieltähän ne pihalta löyty. toinen sanka oli taittunu 90 astetta väärään suuntaan, mutta linsseissä ei ollu naarmuakaan. pihdeillä kiinni vaan sangasta ja suoristus ja ei mitään ongelmaa. joku oli sitten paljon myöhemmin istunu niitten päälle ja sitä se sama sanka ei enää kestäny vaan meni särki. olin kyllä siihen asti oikeen tyytyväinen niihin vaikka maksokinsillon aikoinaan 700mk. oli sellasilla kellertävillä linsseillä, ylhäältä tummemmat. tosi hyvät autoillessa. nyttemmin käyttäny halpoja markettilaseja ettei ota enää niin pahasti jos joku menee istumaan päälle jne.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”