auton palovakuutus
Valvoja: ffp jäsenet
auton palovakuutus
dödiin... onko kellää kokemuksii et mitä auton palovakuutus korvaa? omassa autossa tuli oikosulku ja pientä liekkii ni korvaakohan toi palovakuutus kaiken..elikää kaikki rikkoutuneet laitteet sun muut? =)
varmast jollee käyny ni ois kiva tietää?
varmast jollee käyny ni ois kiva tietää?
jeah... voip meinaa olla et omast corradost meni ohjainlaite sököks ja muuta mukavaa =) noin.30 piuhaa suli konehuoneest ja puski pientä liekkii :D tuli kiire hakee tallist avain ja irrottaa akun napa :P nii elikkä toi kotivakuutus korvais sit esim. soittimen,vahvistimen.ja kasko sit kaikki mitä esim konehuoneesta palannu..niinku just ohjainlaitteet ja muut =)
itellä ainakin auton vakuutus korvaa soittopelit,sitä en muista menikö se varkasuvakuutuksesta tai jostain. uskoisin vakuutusyhtiössä tietävän.
Edit:joku rajahan siinä on. mutta riittää mun romuille, =D
Edit:joku rajahan siinä on. mutta riittää mun romuille, =D
Viimeksi muokannut Sebastian, 25.2.2008 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
soittopelit lasketaan kiinteästi asennetuiksi eli kyllä kasko korvaa ne.
monella yhtiöllä on vaan se hintakatto humppavehkeille jos ei ole erikseen ottanut niille jotain turvaa.
esim.IF:illä muistaakseni 505e.
toisaalta jos moottoritilassa palo ollut niin eipä välttämättä ole muualle tuhoja tehnyt.
monella yhtiöllä on vaan se hintakatto humppavehkeille jos ei ole erikseen ottanut niille jotain turvaa.
esim.IF:illä muistaakseni 505e.
toisaalta jos moottoritilassa palo ollut niin eipä välttämättä ole muualle tuhoja tehnyt.
Viimeksi muokannut progress, 25.2.2008 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
-
- -
vakuutustarkastaja määrittelee että mitä korjaus maksaa.
joko korjataan tai sitten määrittelee lunastusarvon joka on aika peestä miltei aina.
voi myös ottaa kertakorvauksen jolloin auton saa pitää itse,miltei paras vaihtoehto jos itse osaa/pystyy korjaamaan ja saa neuvoteltua korvauksen kohdilleen.
edellyttää toki myös että haluaako pitää edes autoa enää.. ;)
joko korjataan tai sitten määrittelee lunastusarvon joka on aika peestä miltei aina.
voi myös ottaa kertakorvauksen jolloin auton saa pitää itse,miltei paras vaihtoehto jos itse osaa/pystyy korjaamaan ja saa neuvoteltua korvauksen kohdilleen.
edellyttää toki myös että haluaako pitää edes autoa enää.. ;)
jos päättävät laittaa lunariin auton ni saavat kyllä maksaa tarpeeks =) kyl toi kertakorvaus varmaa tulee otettuu jos on sopivan kuulonen summa :P aikaa on ja paikkakii missä korjata =)
juu saattahan siin muutama kori bissee upota ku laittaa =)
mä oon kyl kuullu et pojat on saannu aika hyvät lunastusrahat aina jos on sattunu joku tommonen häppeninki ;) huomenna se suuri päivä koittaa jolloin saan tietää =P
kiitti ku valotitte puupäälle asioiden laidan =)
juu saattahan siin muutama kori bissee upota ku laittaa =)
mä oon kyl kuullu et pojat on saannu aika hyvät lunastusrahat aina jos on sattunu joku tommonen häppeninki ;) huomenna se suuri päivä koittaa jolloin saan tietää =P
kiitti ku valotitte puupäälle asioiden laidan =)
ei kai noin vanhaan vessaan saa täyskaskoa ellei sitä ole ollut aikaisemmin? vai mikä kasko se on?
tarkoitit vissiin minun autosta? joo eli if:illä menee tuo täyskaskon myöntäminen noin 22-25vuotta vanhoihin autoihin.. riippuen merkistä ja mallista.. ja tämä selvisi vain sen takia ku kävin kysyyn popeille erillisvakuutusta mutta ei ollu tarjota muuta.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”