Työkaverille oli eilen tullut puhelu jossa mies houkutteli koeajamaan uutta autoa
Lahteen. Samalla on mahdollisuus osallistua miljoonan euron arvontaan. Soittaja oli vielä luvannut lähettää erillisen kutsun tilaisuuteen. Tilaisuus olisi kuulemma ensi tiistaina. Jonkinlaiselle huijausyritykselle tämä taas haiskahtaa, koska työkaveri ole antanut yhteystietojaan minnekkään tai osallistunut mihinkään asiaan liittyvään kilpailuun tjsp..
Onko joku muu saanut vastaavanlaista kutsua itselleen tai kuullut moisesta jotain?
Huijausyritys?
Valvoja: ffp jäsenet
Oiskohan tässä nyt kyse Rentalista. Tuputtavat 4000€:lla osakkeita joilla saa alennusta firman vuokraamista loistoautoista. Osakkeilla ei ole käytännössä jälleenmyynti arvoa mitään(huutonetissä myydään 300-700€, tokihan mainostavat myyntitilaisuudessa että osakkeet saa helposti myöhemmin kaupaksi. Melko kusetustahan tuo on, ei taida löytyä paljoa tyytyväisiä asiakkaita yritykseltä. Autolla saa ajaa vain 100km/vrk, lisäkilometrit maksavat hunajaa. Kalliiksi tulee ja systeemi sopii varmaan ehkä jollekkin rikkaalle helnkilölle. Googlella löytyy tietoa.
Ehdottomasti ei kannata ostaa sitä osaketta niin ei tarvi heittää 4000€ kankkulan kaivoon.
Ehdottomasti ei kannata ostaa sitä osaketta niin ei tarvi heittää 4000€ kankkulan kaivoon.
Mulle soittivat kun vaimo oli täyttänyt jonkun "Päivä miljonäärinä" -kilpailukupongin kauppakeskuksessa meidän molempien nimillä.
Autoissa on muuten omavastuu 2000 € vaikka olisi kuinka halpa kippo. Ferrarissa vielä enemmän.
Käykää vaan kahvilla tai mehulla ja tunnin kuuntelette myyjän mehukkaita tarinoita. Sitten saa käydä jollakin ritsalla koeajolla. Oli silloin kesärenkaat paikalla olleissa autossa, joten jätin väliin, kun maa oli jäässä sopivasti.
Autoissa on muuten omavastuu 2000 € vaikka olisi kuinka halpa kippo. Ferrarissa vielä enemmän.
Käykää vaan kahvilla tai mehulla ja tunnin kuuntelette myyjän mehukkaita tarinoita. Sitten saa käydä jollakin ritsalla koeajolla. Oli silloin kesärenkaat paikalla olleissa autossa, joten jätin väliin, kun maa oli jäässä sopivasti.
Bisnestähän tuo firmalle toki on ja sen varmasti jokainen ymmärtää, eihän kukaan tappiolla vuokraa autojansa . Eli halpaa leikkiä se ei ole, enkä sanoisi edes järkeväksi mutta kyllä sitä on aina mukavaa ollu kun ollaan porukalla vuokrailtu (sillon hinta kohtalainen). Sehän on aina oma päätös mihin rahansa laittaa, ite olen mielummin käyttänyt ne eurot jotka menee pubissa kurkusta alas niin vaikka sitten vuokraukseen.
Ite kävin tuolla rentalin tilaisuudessa. Yksi myyjä oli ainakin "omistaja" eli hommannut niitä osakkeita. Kauheasti hehkutti. Kyllähän se aika messevä kalusto niillä on. Mutta ne osakkeiden hinnat vaan oli aika rivot.
jmr: mitä autoo ne sulle tarjos..? Mulle ne anto biimerin ajoon. Laiska kun saatana. :D
Yks tuttu tyttö oli täyttänny kans tuon "päivä miljoinäärinä" lapun. Soitti sitten mulle ja kysy et haluunko koeajaan autoo :D
jmr: mitä autoo ne sulle tarjos..? Mulle ne anto biimerin ajoon. Laiska kun saatana. :D
Yks tuttu tyttö oli täyttänny kans tuon "päivä miljoinäärinä" lapun. Soitti sitten mulle ja kysy et haluunko koeajaan autoo :D
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”