Kokemuksia bogysoft.de nimisestä tuning liikkeestä saksasta?
Valvoja: ffp jäsenet
Kokemuksia bogysoft.de nimisestä tuning liikkeestä saksasta?
Eli kattelin tossa putkan hintoja alustasarjalle ja ois 200€ halvempi kun esim. fk:n omassa netttikaupassa. Paypalilla pystyis maksamaan. Jotkut ovat vissiinkin saaneet rahojaan takaisin epäonnistuneen paypalin kautta hoidetun kaupan jälkeen, mutta mitenkä todennäköistä tämä on? Ebayssäkin tuntuvat tekevän kauppaa ja positiivista on palaute ollut.
Kyseisestä myyjästä ei ole tietoa, mutta;
Itse ainakin katson ensin että montako kauppaa myyjä on tehnyt ebay:n kautta. Itse en ole valmis ostamaan semmoiselta jolla on vainesim. alle 500 myyntiä tehty sielä. Ja palautteen positiivisuus ainakin vaikuttaa pienellä osalla ostopäätökseeni.
Eli mitä enemmän myyjä on tehnyt kauppoja, sitä luottavaisempi olen tavaran tuloon kotiin asti.
Itse ainakin katson ensin että montako kauppaa myyjä on tehnyt ebay:n kautta. Itse en ole valmis ostamaan semmoiselta jolla on vainesim. alle 500 myyntiä tehty sielä. Ja palautteen positiivisuus ainakin vaikuttaa pienellä osalla ostopäätökseeni.
Eli mitä enemmän myyjä on tehnyt kauppoja, sitä luottavaisempi olen tavaran tuloon kotiin asti.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”