Passatin nivelten takuuvaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Passatin nivelten takuuvaihto
Eli oon kuullu huhuja et passat 97 etu tukivarsien jne. nivelet menis tyyppivika takuuseen? Joku joskus puhu et jollain on menny niin. Onko puheissa perää kun taitaa olla jokavuotinen projekti vaihdella niitä niveliä. Eli menis vaan Laakkoselle ja ne vaihtain ne....? On muutaman nivelen vaihto nyt ajankohtainen jokatapauksessa.
Että 10 vuotta vanhaan autoon nivelet takuuna?
Esson baarissa ehkä... mutta tuskinpa VV-autossa.
Tokihan se on tyyppivika ja paljonhan noita on takuunakin vaihdettu,
mutta päättyy se takuukin aikanaan.
Muutenkin noissa takuuhommisssa on yleensä ehtona täydellinen huoltohistoria,
joka aika monesta kymmenvuotiaasta puuttuu.
Esson baarissa ehkä... mutta tuskinpa VV-autossa.
Tokihan se on tyyppivika ja paljonhan noita on takuunakin vaihdettu,
mutta päättyy se takuukin aikanaan.
Muutenkin noissa takuuhommisssa on yleensä ehtona täydellinen huoltohistoria,
joka aika monesta kymmenvuotiaasta puuttuu.
Kyse taisi olla näistä VW ja Audi -kamppanjoista, joihin sisältyi etummaisten alatukivarsien vaihto, mikäli olivat väljiä ja ehtona oli, että varsien täytyi olla alkuperäisosia, eikä mitään harakirijuttuja. Kamppanja loppui ainakin puoli vuotta sitten. Ja se oli voimassa aikalailla kaikissa, myös tuontiautoissa.
Nimimerkillä muutamia tukivarsia vaihtaneena :D
Nimimerkillä muutamia tukivarsia vaihtaneena :D
Ja jos tuollainen kamppanjana vaihdettu tukivarsi väljistyy kahdessa vuodessa, ei takuu korvaa sitä..
Periaatteella "takuu ei jatka takuuta", eli jos sulta hajoaa viikkoo vaille 2 vuotta vanhasta autosta laturi, ja takuuna laitetaan uus, on sen takuu se viikko, mitä valmistajan takuusta on jäljellä..
Jos taas maksaisit tuon laturin itse, olisi sillä takuu tuo 2 vuotta..
Elämä on..
Periaatteella "takuu ei jatka takuuta", eli jos sulta hajoaa viikkoo vaille 2 vuotta vanhasta autosta laturi, ja takuuna laitetaan uus, on sen takuu se viikko, mitä valmistajan takuusta on jäljellä..
Jos taas maksaisit tuon laturin itse, olisi sillä takuu tuo 2 vuotta..
Elämä on..
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”