Tuli ostettua tuollainen pelivehjes ja nyt kiinnostaisi hieman kommentteja peleistä mitä hommata joulun välipäivien ajanvietoksi.
Itseltäni löytyy jo NHL 07, Gears of war sekä F.E.A.R
NHL07
Entisenä pleikkaripelaajana hieman hakusessa ohjeimen toiminnot, mutta kun pääsee sisään, peli on aivan loistava!!! HDTV:lla grafiikat ovat upeat ja peli on todella realistinen. sopivan vaikea pro-tasolla ja enää ei löydy sitä ainaista kikkaa mikä menee sisään joka kerta.
Miinuksena pelille on aloitukset. kiekko lipuu pakille aloituksessa naurettavan hiljaa ja yleensä vastustaja nappaa kiekon välistä. Toinen pieni miinus on välillä tekoäly oman tiimin äijissä. Läpitilanteissa voisivat hiukan hakea parempaa paikkaa eikä runnoa pakista läpi. Mutta ehdottomasti kannattava ostos omasta mielestäni.
F.E.A.R
eilen ostettu peli ja tuntuman peliin sai helposti. toiminnot selkeät ja äijää on helppo ohjailla. Ainakin näin alussa peli tempaisi mukaansa hyvin ja ne pienet pelotushallusinaatiot meinasivat laittaa kurat housuun ensikerroilla. Spooky.
Ei vielä hirveästi kokemusta mutta olen aina tykännyt Sierran peleistä ja tuskin tämäkään tekee poikkeusta.
Gears of War
Peli tuli XBOX:n mukana. En hirveästi ole kokeillut kun tuli ostettua tuo NHL pikimmiten. Mutta ainakin näin pienen kokeilun jälkeen täytyy sanoa että tuntuu suht vaikealta peliltä. Ehkä jollakulla enemmän sanottavaa tästä?
Itseäni ainakin kiinnostaisi kommentteja peleistä GUN, COD3, Needforspeed [(uusin) Sekä muista autopeleistä].
Mielellään XBOX360 konsolille mutta muidenkin konsoleiden peleistä voi kerätä tietoa tähän.
XBOX 360 peleistä (sekä muiden konsoleiden)
Valvoja: ffp jäsenet
NFS Carbon
Pelaamista joutuu säätelemään ettei tule pelattua koko peliä läpi yhdeltä istumalta. Ei sillä että se niin koukuttava kokemus olisi mutta ajettavaa ei loppujen lopuksi aivan mahdottomasti ole. Muutenhan tuo peli on ihan mukava ja suppeutensa vuoksi etenee aika vauhdilla. Tietenkin jos jää säätämään joka välissä uusia hiluja ulkokuoreen, niin sitten sitä aikaakin saa menemään. Paras ehdottomasti näistä "uuden sukupolven" NFS:stä (NFSU/2, NFSMW, NFSC). 84 pistettä tais irrota Xbox360 versiolle Pelit-lehdessä.
Pelaamista joutuu säätelemään ettei tule pelattua koko peliä läpi yhdeltä istumalta. Ei sillä että se niin koukuttava kokemus olisi mutta ajettavaa ei loppujen lopuksi aivan mahdottomasti ole. Muutenhan tuo peli on ihan mukava ja suppeutensa vuoksi etenee aika vauhdilla. Tietenkin jos jää säätämään joka välissä uusia hiluja ulkokuoreen, niin sitten sitä aikaakin saa menemään. Paras ehdottomasti näistä "uuden sukupolven" NFS:stä (NFSU/2, NFSMW, NFSC). 84 pistettä tais irrota Xbox360 versiolle Pelit-lehdessä.
Test Drive Unlimited. Luin Moottori-lehdestä kehuvan arvostelun ko. pelistä ja olin sitä jo tilaamassa, kunnes huomasin pelin PS2-version julkaisun olevan helmikuussa. Peli on julkaistu vasta Xbox 360:lle.
Pelissä siis satakunta urheiluautoa sekä moottoripyöriä ja 1600 kilometriä vapaata tietä Hawajilla...
Pelissä siis satakunta urheiluautoa sekä moottoripyöriä ja 1600 kilometriä vapaata tietä Hawajilla...
Ite sain uuden 360 konsolin vuosi sitten. Sit tuli hommattua Need for speed most wanted. Peli on mielestäni ihan ok. Jostain oon lukenu, että peli ei ole parantunut edellisestä versiosta. Vaikee sanoo, kun ei ole itsellä kokemusta.
Toisen pelin hommasin aika hiljattain, eli Tomb raider legend. Olen aina tykännyt tomb raider sarjasta, koska olen pelannut niitä ps1:llä. Peli on kyllä tosi mahtava ja hyvännäköinen grafiikka, vaikkakaan en ole vielä hommannut sitä hd- kaapelia.
Onko kukaan muuten saanut vanhoja xbox- pelejä toimimaan uudella 360 koneella? Tiedän kyllä sen, että pitää hakee päivitys xboxin sivuilta ja pelin pitää olla siinä listalla, mikä myös löytyy ko. sivustolta. Ei vaan pelit oikee toimi itselläni...
Toisen pelin hommasin aika hiljattain, eli Tomb raider legend. Olen aina tykännyt tomb raider sarjasta, koska olen pelannut niitä ps1:llä. Peli on kyllä tosi mahtava ja hyvännäköinen grafiikka, vaikkakaan en ole vielä hommannut sitä hd- kaapelia.
Onko kukaan muuten saanut vanhoja xbox- pelejä toimimaan uudella 360 koneella? Tiedän kyllä sen, että pitää hakee päivitys xboxin sivuilta ja pelin pitää olla siinä listalla, mikä myös löytyy ko. sivustolta. Ei vaan pelit oikee toimi itselläni...
Uusin nintendo tuli julkaisupäivänä hommattua ja hyvältä vaikuttaa. Pilipalipelejä on mukava hakata kavereitten kanssa, varsinkin kun esimerkkiä ottaa sivustolta: www.wiihaveaproblem.com . Mukavaa kun tennistä pelatessa naapurin kapula osuu omaan silmään tai baseballia hutkiessa kapula irtoo kourasta ja lentää kohti tv-ruutua. Pelejähän tolle ei vielä montaa ole julkaistu, saa nähdä mitä sitä tulee hommattua ton zeldan kaveriks, vähän aikaa pitää ehkä malttaa odottaa niin valikoima laajenee.
Mietin aluksi että muksuthan tosta Wii:stä tykkäisi jos sen hommais niille joululahjaksi. Jostain mulla oli tullut sellanen olo että tuo Wii maksaisi tyyliin 200€ luokkaa sitten kun se tänne tulee. Kyllä oli pettymys huomata että se maksaa saman verran kun xbox360, joka kyllä sitten tulee hommattua mielummin.
Imutin demon rainbow six: las vegas. Peli tuntui mielenkiintoiselta ja ohjattavuuskin oli hyvää. Omistaako kukaan kyseistä peliä? onko peli niin hyvä kuin sen demo antaa olettaa?
Toinen hankintalistan ehdokkaista olisi se peli mikä oli Tilt-tv ohjelman vuoden räiskintäpelinä, missä räiskitään niitä zombieta oikein olan takaa. nimeä en nyt muista.
Toinen hankintalistan ehdokkaista olisi se peli mikä oli Tilt-tv ohjelman vuoden räiskintäpelinä, missä räiskitään niitä zombieta oikein olan takaa. nimeä en nyt muista.
Mä hieman myöhästyin tosta Wii:n ostosta, mutta se tulee kyllä hankittua - Toivottavasti ennen joulua.
Syy minkä takia haluan nintendon enkä xbox 360:stä tai pleikka 3:sta on se, että nintendon pelit on vaan niin paljon viihdyttävämpiä. Ja sitten kun vielä sieltä nettipalvelusta saa imutettua niitä vanhoja retro-pelejä :P~~
Syy minkä takia haluan nintendon enkä xbox 360:stä tai pleikka 3:sta on se, että nintendon pelit on vaan niin paljon viihdyttävämpiä. Ja sitten kun vielä sieltä nettipalvelusta saa imutettua niitä vanhoja retro-pelejä :P~~
XBox 360 tuli ostettua MCE koneen rinnalle extederiksi.
Mukana tuli NHL07, jota olen ehtinyt pelata jopa kerran. Ihan ok, mutta ei jaksa itseä kiinnostaa nämä urheilut.
Muksut onkin sitten tahkoneet Lego Wars II:sta innoissaan. On viihdyttävä ja kohtuu helppo 6v tytöllekin pelata ( no välillä isän pitää toki auttaa :) ), mutta kuitenkin kokonaisuutena sen verran kiinnostava ja haastava, että isäkin viitsii sitä pelata itsekseen.
Demoja tullut koitettua useampiakin. Mieleen niistä jäi Cars eli Autot. Siinä oli jotain addiktiivista ja sitä oli myös mukava pelata lasten kanssa.
Doom piti klassikkona ostaa Livestä ja Hexic tietenkin - vanhoja tuttuja pelejä molemmat.
Lapsille tuo konsoli on meillä etupäässä pelaamista varten ja vanhemmille se toimii media extenderinä eli sen kautta katsotaan MCE koneen TV lähetyksiä ja tallennuksia.
Mukana tuli NHL07, jota olen ehtinyt pelata jopa kerran. Ihan ok, mutta ei jaksa itseä kiinnostaa nämä urheilut.
Muksut onkin sitten tahkoneet Lego Wars II:sta innoissaan. On viihdyttävä ja kohtuu helppo 6v tytöllekin pelata ( no välillä isän pitää toki auttaa :) ), mutta kuitenkin kokonaisuutena sen verran kiinnostava ja haastava, että isäkin viitsii sitä pelata itsekseen.
Demoja tullut koitettua useampiakin. Mieleen niistä jäi Cars eli Autot. Siinä oli jotain addiktiivista ja sitä oli myös mukava pelata lasten kanssa.
Doom piti klassikkona ostaa Livestä ja Hexic tietenkin - vanhoja tuttuja pelejä molemmat.
Lapsille tuo konsoli on meillä etupäässä pelaamista varten ja vanhemmille se toimii media extenderinä eli sen kautta katsotaan MCE koneen TV lähetyksiä ja tallennuksia.
Kyllä oli pettymys huomata että se maksaa saman verran kun xbox360, joka kyllä sitten tulee hommattua mielummin.
Jos meinaat verrata xboxin corea tuohon wiihin niin tervemenoa. core on ehkä turhin keksintö ikinä (ei tallennusmahdollisuutta). Se parempi malli maksaakin jo 399e eikä coreakaan pitäisi mistään irrota alle 275e. usko pois. osta se parempi. kiität mua myöhemmin ;)
Wiitä nyt työn puolesta pelanneena olen yhtään suurentelematta aivan myyty. Nintendo näytti jälleen miksi se on nintendo.
Xbox näyttäisi kuitenkin jäävän tässä konsolikilpailussa voittajaksi näille uuden sukupolven vehkeille. PS3:sta vaivaavat muutamat ongelmat sekä aivan liian suolainen hinta jolle ei saa katetta. (wii+xbox360kovalevyllä=ps3).
Wiin on luultavasti koko suomesta myyty jo loppuun tältävuodelta sekä melkein jo tammikuulta. Toisaalta BR-lelutalot yms lelufirmat saavat noita myös joten jos WII on jäänyt hankkimatta mutta haluaa jouluksi kannattaa kiertää lelufirmat. (Nintendoa myy amo, amo myy leluja myös)
Nyt vain odotellaan sitä C&C-Tiberium Warsia 360:lle sekä Guitar hero2:sta..(sekä Forza2, Halo3 ja lista jatkuu)
Peleistä vielä: Ghost Recon: Advanced Warfare. - täysi kymppi tälle. Aivan loistavaa taktista sotastrategiaa urbaanissa ympäristössä.
Carbon oli ihan kiva :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”