windows salasanasta
Valvoja: ffp jäsenet
windows salasanasta
eli olis tällänen juttu,kun loin winukkaan 2 käyttäjätiliä admin ja normaali.
ongelma on se,kun purkki pitää yleensä konffata,että pääsee nettiin niin normaaliuserin tilillä ei onnistu,koska winukka herjaa käyttö estetty juttua.pointti on se,että onko olemassa jotain hyvää softaa,millä pystyy itse määrittelemään mitä toimintoja milläkin käyttäjätilillä voi tehdä?
ongelma on se,kun purkki pitää yleensä konffata,että pääsee nettiin niin normaaliuserin tilillä ei onnistu,koska winukka herjaa käyttö estetty juttua.pointti on se,että onko olemassa jotain hyvää softaa,millä pystyy itse määrittelemään mitä toimintoja milläkin käyttäjätilillä voi tehdä?
-
- -
Tarviiko itse IP tosiaan uusia? Kun netti ei toimi niin tarkistaisin ettei DNS-palvelimet olisi lähteneet kävelemään asetuksista. Jokin päivitys aiheutti XP:ssä tälläistä. Moni purkkivalmistaja teki päivityksen DSL-motulle mutta itsellänikin on joidenkin koneiden kanssa ongelmia tämän kanssa. DNS-palvelimet kiinteästi verkkokortin asetuksiin ja toimii. Jos se on sit siitä kiinni.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”