Roadsterista oli etupuskuri heti Saksasta tultuaan jo valmiiksi hiukan rikki, ja tuossa talven jääratakarkeloissa se hajosi sitten vielä hiukan lisää. Takapuskurinkin mukana tuli tuliaisina naarmuja, minne lie muurari peruutellut.
Puskureita pitää siis hiukan laitella/maalailla. Takapuskurin alta paljastui kohtuullisen kokoinen tasapainotuspaino, mikä lienee senkin merkitys.
Etupäähän tulee sitten hiukan lasikuitua. Yritys on, että tämän viikonlopun aikana sekin saataisiin samaan pohjamaalin sävyyn kuin on muukin auto.
![Kuva](http://pajalle.com/misc/tt/ppi_sovittelua.jpg)
Pannaan nyt loppukevennykseksi vielä vaikkapa ohjeet, miten TT:stä irroitetaan puskurit. Täyttyypä ainakin paremmin projektikertomuksen "vaatimukset".
Etupuskuri:
1. Akun suojamuovi irti
2. Konehuoneen etureunan suojamuovit irti
3. Puskurin yläreunasta 6kpl torx-ruuveja irti
4. Auton alta kaksi ruuvia irti
5. Sisälokarit etureunasta sen verran auki, että niiden taakse pääsee puuhastelemaan.
6. Avaa mahdollisten lampunpesureiden letkun liitos vasemmalta puolelta puskurin sisäpuolelta (sisälokarin takaa). Varaa jokin astia valmiiksi, jos et halua että nesteet valuvat pitkin maita ja mantuja.
7. Sieltä sisälokarien takaa välijäähdyttimien vierestä kummaltakin puolelta kaksi 10mm mutteria irti.
8. Nykäise puskuri irti suoraan eteenpäin vetäen.
Takapuskuri:
1. Yläreunasta nurkista irti suojamuovit. Irroita alta paljastuvat torx-ruuvit (2 per puoli).
2. Auton alta kaksi torx-ruuvia irti.
3. Sisälokarit takareunasta sen verran auki, että alle mahtuu nippanappa puuhastelemaan.
4. Sisälokarin takaa kummaltakin puolelta kaksi 10mm pulttia pois.
5. Puskurin sivut irtoavat kun vetää sivulle ja samalla painaa hiukan eteenpäin (kohti auton keulaa)
6. Nykäise puskuri irti suoraan taaksepäin vetäen.