Kulmavaihde on helppo huoltaa pöydällä. Vähän haastavampi irrottaa autosta (irroita apurunko ja vetari, vähän ahdastakin). Iso mutteri on 36mm, joten kuplamiehiltä vauhtipyörän hylsyä lainaamaan.
Heikin äRrä projektista jäi sopivasti turbo. K04 erottuu vain ahtoputken liitoksesta ja bypassin puutteesta. Bypassin puutteen ratkaisin asentamalla sen S ja R-malleista tutulla tavalla imusarjan viereen alkuperäisosin.
Martelius valmistaa mukavasti virtaavia pakoputken etuosia.
Heikiltä ostin myös suuttimet ja niiden asennuksen yhteydessä näki odotettavan: huohotustöhnäiset imukanavat. Syy puuttuvaan 20hv tehoon. Samalla imusarjan läpät jäivät pöydälle ja tilalle napsahteli APR RFD-palikat.
Hoikka ruuvitaltta, imuri ja malttia. Pari tuntia myöhemmin alkoi olla siistimpää.
Putkisto on liitetty aiemmin autossa olleeseen tuntemattomaan takavaimentimeen.
Autossa aiemmin olleet VWR-ilmanotto ja APR-polttoainepumppu pääsevät nyt tosi toimiin, kun APR K04-viritysohjelman myötä voimaa soisi olevan jonkin matkaa yli 300 heppaa. Kaasun vaste parani ainakin niin paljon, että dynamic winter modeen siirtyminen on houkuttelevan helppoa.