Jetta -91
Jetan ostin vuonna 2009. Piti toimia käyttöautona... Oli nettiauton vähiten ajettu flairi jetta silloin. mittarissa taisi olla 161tkm. Eli ei nyt mikään hirveän vähän ajettu. Mutta oli koriltaan niin ehjä ja tekniikka tikissä joten pakko se oli ostaa. Värikin miellytti suuresti..
Tämä oli oikeasti "papan aarre" koska tämä papan aikuinen poika myi jetan pois kun isän kunto ei enää riittänyt jetalla ajamiseen. Maalipintaa ei oltu taidettu vahata ikinä, joten ensimmäinen toimenpide oli kiillotus.
Samalla tuli asennettua gtx/gtd kuminen spoileri
Kamein skooppi löytyi jo valmiina autosta.
Talven jälkeenhän tuli tietysti pakolliset jomit ja vanteet ja tummennukset
Vanteita on alla käynyt useita ja mieluisia on haettu... On myös ollut jenkkiparkkia ja muuta kokeiluja
Sisutaan hommasin tommoiset flairin kuosiin sopivat sporttipenkit. Ilmeisesti jostain gti golffista tai muusta ihmeellisyydestä, ehkäpä gt jetasta. Alkuperä tuntematon. Ovat siis 4-ovisen penkit ilman kippiä ja kuosi lähestulkoon täysin sama kuin flairissä.
2010-2011 talvena puskurit koko silottelua ja runkoon tuli ihmeellisiä koloja. Vilkut modasin orkkis sumuvaloumpioihin.
Samana talvena kunnostettiin mersun 15-reikäset 8x16 vanteet jotka olivatkin aika nappivalinta jettaan.
Keväällä taas kiilloteltiin ja auto vietiin american car showhun ihmeteltäväksi
Näyttelyssä tuli sovittua tuning lehden Tomi Erosen kanssa että tosta kun vähän madalletaan niin tehään juttu lehteen.
No näihän siinä sitten kävi
Kiinasta tuli mieluisat takavalot
Takakonttiin tuli GL jetan mustaa karvaa omaavat verhoukset. Vanerista tuli välipohja ja väliseinä minkä taakse kasattiin ilmajousien osat
Tuukkahan sen sitten lehteen kuvasi
Seuraava päivitys oli rallye keula.
Yksi kesä mentiin audin vanteilla
Konttoriin tuli votexin keskikonsoli ja taakse oem mukiteline mitä itse en ole aikasemmin nähnyt paljoa.
Viimesin päivitys vuonna 2013 oli uudet pienet kilvet ja jenkkimallin takakontin muovit sekä tarrasarja kylkeen.
