Karttunen Bros.tallilla
Valvoja: ffp jäsenet
Rojekti etenee hitaasti Jetan kohdalla,moottoria on ruvettu jopa ottamaan irti raadosta.Kiinnike pitäs hitsata paikoilleen ja repiä kaikki johdot yms. konehuoneesta edestä pois jotta vois viedä maalattavaksi,akkukin joutuu siirtymään jonnekin muualle.
Uusrojekti on sit tallissa (veljenauto),tähän pitäs huomenna pykästä nämä ja tonttiin.
Tollasta pitäs juhannusjuhlien jälkeen ruveta laittelee,mitähän siitäkin tulee :)
Uusrojekti on sit tallissa (veljenauto),tähän pitäs huomenna pykästä nämä ja tonttiin.
Tollasta pitäs juhannusjuhlien jälkeen ruveta laittelee,mitähän siitäkin tulee :)
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Itselle meinasi myös tulla supersportit iskareiksi. Ko. lafka kun oli melkein ainut miltä löytyi takaiskarit järkevään hintaan. Laatu noissa on kuulemma vaihtelevaa, ja liian moni alkaa vuotamaan (pari liikettä Suomessa ei enää suostu myymään niitä). Mutta tosiaan, yhden Konin takaiskarin hinnalla olisin saanut kolme-neljä Supersportteja, joten eipä olisi haitannut vaikka niitä olisi joka toinen vuosi saanut uusia. Tavallisten madallusjousien kantokykyä on myös moitittu, eli kaverit kyytiin ja perse on maassa.
Samoja kokemuksia itsellä hinnasta, pirusti halvemmalla sai Nahkapöksyjen dealereilta.
Samoja kokemuksia itsellä hinnasta, pirusti halvemmalla sai Nahkapöksyjen dealereilta.
Veikkaan samaa
edit: ellei jopa passatti
edit: ellei jopa passatti
Viimeksi muokannut Putko, 26.6.2005 16:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No niin,alusta on alla ja taakse laitettiin hieman levitystä,edessä menee ihan hienosti sellaisenaan.
Korimalli on jo oikein näköjään joillakin,mutta mikäs erikoismalli on kyseessä,ja millä moottorilla???
Korimalli on jo oikein näköjään joillakin,mutta mikäs erikoismalli on kyseessä,ja millä moottorilla???
Tossa Golf vielä
vakiona sivulta ja tossa edestä.
Sitten pykästynä alusta alle ja possun vanteet,ja sama edestä ja takaviistosta.
Että sellanen,Janne voi laukoa sit muut faktat tiskiin jos tarvetta :)
vakiona sivulta ja tossa edestä.
Sitten pykästynä alusta alle ja possun vanteet,ja sama edestä ja takaviistosta.
Että sellanen,Janne voi laukoa sit muut faktat tiskiin jos tarvetta :)
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Joo ei tuohon ole tulossa peilejä sivulle minkäänlaisia, mutta katsastukseen laitan sit originellit paikoilleen. Ja puskurit on tarkoitus pitää kun tuossa Fire & Ice:ssa nuo on vakiona .
Muita ulkoisia muutoksia ei tule kuin takavalot vaihtuu. Ja ei tule lexus eikä kristallimalliset takavalot vaan tyyliin sopivat.
Muita ulkoisia muutoksia ei tule kuin takavalot vaihtuu. Ja ei tule lexus eikä kristallimalliset takavalot vaan tyyliin sopivat.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Tuo värisävy on vaan tässä mallissa , sisusta " vähän " erillainen , ja pilarissa tarra , kolikon kokoiset lätkät vilkkujen kohdalla ja keskikonsoolissa ja takana. Ja nuo vanteet on VW originellit 185 / 55 - 15 rengastuksella.
Mutta tuossa vähän tietoa kyseisestä mallista, mutta Saksaksi.
http://www.golf-fireandice.de/
Mutta tuossa vähän tietoa kyseisestä mallista, mutta Saksaksi.
http://www.golf-fireandice.de/
Mitäs se Janne nyt vielä kakkasesta? Eikö yks riittänyt? Maskin merkki tosiaan hämäsi pahasti kun olivatten uuden kiiltävän laittaneet, ei tuolleen saa narrata ;)
Mikäs tuon tulijään moottori on? Tulleeko turpo tilalle? R32? Neliveto? Ilokaasu? suihkismoottori?
ps. tulen sit "koeajamaan" parin viikon päästä.
Mikäs tuon tulijään moottori on? Tulleeko turpo tilalle? R32? Neliveto? Ilokaasu? suihkismoottori?
ps. tulen sit "koeajamaan" parin viikon päästä.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Tipu: Kyllä tuo pitäs olla sen verran harvinainen Suomessa ( tietojen mukaan ainut ) että päätettiin pelastaa tuo ennenkuin joku joka ei osaa tuollaista arvostaa. Ja onhan tämä minun edellistä II koppasta noin 380000km vähemmän ajettu.
Eli tällä hetkellä on mittarilukema 29347 km . Ja tuohon lukemaan kyllä uskon kaikkien näiden dokumenttien ja huoltokirjan perusteella. Auton on Saksassa omistanut 1 henkilö, joka on ostanut ja huollattanut golffin samassa VW liikkessä. Ja nuo renkaatkin jotka oli alla olivat DOT merkkitty viikko 16 vuosi 91. Renkaat ovat kulutuspinnaltaan noin 4-5 mm mutta ovat helkkarin kovat eli laitettiin naftaliiniin.
Ja kun tuota on tarkasteltu joka paikasta niin kyllä ollaan aika 99% kilometrien paikkansa pitävyydessä.
Ja golffi on rekistöröity 25 / 11 - 91 eli aikas viimoisia II koppasia , niin ja moottori on tuo 107 hv PF .
Miika 80 : Tämä löydettiin ihan Savonlinnasta.
Eli tällä hetkellä on mittarilukema 29347 km . Ja tuohon lukemaan kyllä uskon kaikkien näiden dokumenttien ja huoltokirjan perusteella. Auton on Saksassa omistanut 1 henkilö, joka on ostanut ja huollattanut golffin samassa VW liikkessä. Ja nuo renkaatkin jotka oli alla olivat DOT merkkitty viikko 16 vuosi 91. Renkaat ovat kulutuspinnaltaan noin 4-5 mm mutta ovat helkkarin kovat eli laitettiin naftaliiniin.
Ja kun tuota on tarkasteltu joka paikasta niin kyllä ollaan aika 99% kilometrien paikkansa pitävyydessä.
Ja golffi on rekistöröity 25 / 11 - 91 eli aikas viimoisia II koppasia , niin ja moottori on tuo 107 hv PF .
Miika 80 : Tämä löydettiin ihan Savonlinnasta.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
No sehän se. Tipahti hinta jonninverran kun tein tarjouksen Pietariselle,ja kun tunsi minut entuudestaan ja tiesi että auto tulee VW harrastelijalle. On tarkoitus ajella kesällä tuolla , ja talvet seisonnassa. Mutta ei kyllä nytkään ole tullut tuolla paljoa ajettua vaan tällä III koppasella käyttiksellä. No johonkin tapahtumaan ainakin ajellaan.
Tulipa käytyä tallilla piiiiitkästä aikaa,jotain pientä näpertelin ja veli näperteli kans.
Kuskinpuolelle veli laitto repro talbotin
Apparinpuoli on sit ilman peiliä
Bensansyöttövälineetkin raaskin jo viedä tallille sängyn vierestä
Huomenna jatketaan 8" wintereitten parissa ;)
Kuskinpuolelle veli laitto repro talbotin
Apparinpuoli on sit ilman peiliä
Bensansyöttövälineetkin raaskin jo viedä tallille sängyn vierestä
Huomenna jatketaan 8" wintereitten parissa ;)
Veljpoika kiskas F & I:hin toiset vanteet Himos reissua varten.
Takana 9x16, edessä 7.5x16
Itelläni vielä epäselvää millä paikalle huristelen,riippuu tuleeko kilvet ajoissa.
Takana 9x16, edessä 7.5x16
Itelläni vielä epäselvää millä paikalle huristelen,riippuu tuleeko kilvet ajoissa.
Joitain osia taas saanu hommattua tulevaan moottoriin.
Tällanen kaasujenpoistojärjestelmä
Merkkikin selviää tästä
Lisäksi revin loputkin "turhat" telineet/kannakkeet Jetan moottoritilasta pois,muu aika tulikin vahattua/pestyä uutta käyttistä.
Tällanen kaasujenpoistojärjestelmä
Merkkikin selviää tästä
Lisäksi revin loputkin "turhat" telineet/kannakkeet Jetan moottoritilasta pois,muu aika tulikin vahattua/pestyä uutta käyttistä.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Tuossa muutama kuvatus.
Himos reissulla tuli 30000 km mittariin. Ja viimeviikolla käytin VW :llä vuosihuollossa laitteen , nyt on sekin hoidettu viimeksi auto on ollunna huollossa 2001 syksyllä mittarissa silloin 28tkm ja rapiat päälle.
Joku tyyliin sopiva pienempikehäinen VW ratti olis seuraavaksi hankintalistalla.
Himos reissulla tuli 30000 km mittariin. Ja viimeviikolla käytin VW :llä vuosihuollossa laitteen , nyt on sekin hoidettu viimeksi auto on ollunna huollossa 2001 syksyllä mittarissa silloin 28tkm ja rapiat päälle.
Joku tyyliin sopiva pienempikehäinen VW ratti olis seuraavaksi hankintalistalla.
Viimeksi muokannut Janne-Pekka, 8.8.2005 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tossa F & I teinivalot päällä
Tosta pitäs sit saada vastaukset Bor4n sisustan ja tekniikan suhteen :)
edit:veli kerkes ekaks,no mitäs mie sit hidastelin :)
Tosta pitäs sit saada vastaukset Bor4n sisustan ja tekniikan suhteen :)
edit:veli kerkes ekaks,no mitäs mie sit hidastelin :)
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Adapterit on edessä 20mm ja takana 20mm+ spaceri 20mm. Ja on tuohonkin F&I hommattava omat adapteritkin kun nuo ovat veljen jetasta " lainassa".
Tuo takapään paketti kyllä raapii vähän ikävästi lokasuojan reunoihin, mutta asia korjaatuu jossain vaiheessa kun ne oikean kokoiset adapterit hommaan , niin 35mm taakse ja 30mm eteen niin ei pitäs olla murheita sillon tuolla rengastuksella. Edessä nuo 20mm kyllä nytkin hyvin istuu, ei ainakaan ole ottanu kiinni " vielä" mihinkään.
Tuo takapään paketti kyllä raapii vähän ikävästi lokasuojan reunoihin, mutta asia korjaatuu jossain vaiheessa kun ne oikean kokoiset adapterit hommaan , niin 35mm taakse ja 30mm eteen niin ei pitäs olla murheita sillon tuolla rengastuksella. Edessä nuo 20mm kyllä nytkin hyvin istuu, ei ainakaan ole ottanu kiinni " vielä" mihinkään.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Ei ole meininki ruveta rälläköimään ylimääräisiä pois kaarista, kun on tarkoitus pitää F& I mahdollisimman orkkiksena myös just noista pyöräaukoista. Saa mielummin renkaissa olla uutta reunakuviota , kuin rälläkkä lokasuojia pilkkomassa.
Mutta kun oli Porschen Flatit alla samoilla adaptereilla niin ei ollut ongelmia että otti kiinni, kun takavanteet ovat 8" leveät.
Mutta kun oli Porschen Flatit alla samoilla adaptereilla niin ei ollut ongelmia että otti kiinni, kun takavanteet ovat 8" leveät.
Viimeksi muokannut Janne-Pekka, 9.8.2005 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Tuossa on työn alla kiillotukseen tulossa 16" Fusch vanteet 6"ja 7" niin piruuttani kokeilin että sopiiko ne mitenkä alle 3koppaseen . Niin kyllä kävivät todella hyvin , kun renkaat olisi ollunna noissa paikoillaan niin ois voinunna ottaa parempia otoksia.
Nuo on tulossa yhdelle kaverille Porsche 911:seen alle.
Tuossa kuvatuksia.

Nuo on tulossa yhdelle kaverille Porsche 911:seen alle.
Tuossa kuvatuksia.
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
SamuliS: Kyllä on tyylikkäitä vanteita, noista kelpaisi minullekkin 1 ja 2 vannekuva. Hyvin kävis veljen jettaan miksei minun II koppaseenkin. Voi tarjota jos löytyy.
Tuon tyyylisiä vanteita on etsitty yhteen toisen merkkiseen autoon kans , mutta siitä ei enempää näillä sivuilla kehtaa hölistä, koko autosta.
Tuon tyyylisiä vanteita on etsitty yhteen toisen merkkiseen autoon kans , mutta siitä ei enempää näillä sivuilla kehtaa hölistä, koko autosta.
tällainen kiva tieto joka vanteen perässä. extremely rare, expensive! jos tollaset olisikin, niin visusti tyynyn alla xD
Etenkin nämä, mä oon tollaset mitä haikailette, nähny myytävänä olleen KE20 alla, auton hinta (hiukan maustettuna) x5 auton arvo...
Etenkin nämä, mä oon tollaset mitä haikailette, nähny myytävänä olleen KE20 alla, auton hinta (hiukan maustettuna) x5 auton arvo...
Jos järjellä ajattelee, auton madaltamisesta on useimmiten enemmän haittaa kuin hyötyä. Muutama omakohtainen esimerkki:
Kevyesti laskettua golfin cabrioletia ei saanut aikanaan käpälänosturille, ellei joku avittanut lokasuojasta nostamalla. Öljypohjan ajoin kiveen useamman kerran, mikä lie varjelus esti konevauriot. Katsastusasemalla ei noussut siltanosturille vaan otti kynnyksistä kiinni.
Rouvan madalletun UrS4:n takapaksissa on pari kakkosnelosen pätkää, jos meinaa käydä hallissa pesemässä, muuten ei nouse kynnyksen yli katalysaattoreita hajottamatta.
Kädissä on vain etupää madallettu, mutta silti viime viikonloppuna turvekuorman kanssa saatiin se etupäästään kiinnii niin lujasti, että lapio heilui pitkään. Onneksi ei hajonnut kuin etupuskuri -onneksi sen saa korjattua.
Madaltamisen haitoista vaietaan esim. ulkonäön nimissä -kukapa tunnustaisi kalliin madallussarjan olleen virheinvestointi..
Kevyesti laskettua golfin cabrioletia ei saanut aikanaan käpälänosturille, ellei joku avittanut lokasuojasta nostamalla. Öljypohjan ajoin kiveen useamman kerran, mikä lie varjelus esti konevauriot. Katsastusasemalla ei noussut siltanosturille vaan otti kynnyksistä kiinni.
Rouvan madalletun UrS4:n takapaksissa on pari kakkosnelosen pätkää, jos meinaa käydä hallissa pesemässä, muuten ei nouse kynnyksen yli katalysaattoreita hajottamatta.
Kädissä on vain etupää madallettu, mutta silti viime viikonloppuna turvekuorman kanssa saatiin se etupäästään kiinnii niin lujasti, että lapio heilui pitkään. Onneksi ei hajonnut kuin etupuskuri -onneksi sen saa korjattua.
Madaltamisen haitoista vaietaan esim. ulkonäön nimissä -kukapa tunnustaisi kalliin madallussarjan olleen virheinvestointi..
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa