Golf Mk3 Projekti (MYYTY. )
Valvoja: ffp jäsenet
Ja jos ei nyt keittiökaapinkahvoja tahdo löytyä oikean kokoisena niin ainahan on helpompi ja kalliimpi ratkaisu. http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=557
Uudet peilit tulivat, ja saivat maalia päälle =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/escmk3/25.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j274/escmk3/25.jpg
Viimeksi muokannut EscMk3, 1.5.2007 14:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaarille näytettiin vähän rälläkkää:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 007886.jpg
Sitten laitettiin kunnon maalit päälle.
Ja rahapulassa vanhat kesävanteet alle:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... olffi2.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 007886.jpg
Sitten laitettiin kunnon maalit päälle.
Ja rahapulassa vanhat kesävanteet alle:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... olffi2.jpg
Viimeksi muokannut EscMk3, 1.5.2007 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rohkee kaveri ku tolla nostimella...
OT: Jos wili meinaat, että rohkea kaveri kun nostaa auton omalla tunkilla niin väärässä olet. Olen ainakin itse ymmärtänyt, että hallitunkit rikkovat ja vääntävät suhteellisen helposti noita helmoja, joka taas aiheuttaa ennenaikaista ruostumista. Itse en nostaisi kuin tuolla tunkilla tai vaihtoehtoisesti hallitunkilla jossa on reilu kumipala metallien välissä.
Silkkaa itsemurhaa lähteä tuollaisen tunkin kanssa työskentelemään auton alla, ellei käytössä ole vähintään akselipukkeja. Lisäksi: eihän tuossa kuvassa oleva tunkki ole edes tuohon automalliin tarkoitettu tunkki. Tuossa tuskin on helmakappaletta suojaavaa kumia välissä, kuten alkuperäistunkissa.
BTDT: kerran nostin auton volkkarin omalla tunkilla ja se ns. nyrjähti, eli tunkin runko painui kasaan auton alla!
Itse käytän kohtuullisen järeää hallitunkkia, nostokäpälän päällä on hyväksi koettu jääkiekko. Silti, vain renkaanvaihdon ajaksi en laita akselipukkeja varmistukseksi.
Alkaa olla jonkinlainen ongelma, kun autot ja autojen helmat ovat niin matalia: hallitunkki ei mahdu alle, vaan lokasuojasta on avitettava autoa ylös, mikä ei välttämättä onnistu yksin.
BTDT: kerran nostin auton volkkarin omalla tunkilla ja se ns. nyrjähti, eli tunkin runko painui kasaan auton alla!
Itse käytän kohtuullisen järeää hallitunkkia, nostokäpälän päällä on hyväksi koettu jääkiekko. Silti, vain renkaanvaihdon ajaksi en laita akselipukkeja varmistukseksi.
Jatkuvaan kesä- ja talvirenkaiden vaihtoon kannattaa hankkia tukevammat välineet, esimerkiksi pieni hallitunkki, joka sitten soveltuu kaikkien automerkkien renkaanvaihtoon
Alkaa olla jonkinlainen ongelma, kun autot ja autojen helmat ovat niin matalia: hallitunkki ei mahdu alle, vaan lokasuojasta on avitettava autoa ylös, mikä ei välttämättä onnistu yksin.
eihän tuossa kuvassa oleva tunkki ole edes tuohon automalliin tarkoitettu tunkki.
Kyllä se tuon mukana tuli, ja passaa siihen helmapokkaukseen =)
Ja eipä tuossa auton alle joutunut menemään, niin onnistui ihan noinkin.
Eipä tuonne tosiaan hallitunkki alle mahdu, kun tiukkaa tekee tuollakin tunkilla.
Eikös Motonet myy thyyning mallista madallettua hallitunkkiakin? Mä luulen, että tuo tunkkipeloittelu on vain renkaanvaihtajat ry:n vai mikä lie peloittelua. Kausivaihdot olen tehnyt aina auton omallla tunkilla tasaisella alustalla. Tuleepahan samalla testattua, että se tarpeen vaatiessa toimii ja samalla tulee tarkastettua vararenkaan kunto.
Tosin isompaa hommaa tehdessä laitan tietysti auton pukkien päälle.
Tosin isompaa hommaa tehdessä laitan tietysti auton pukkien päälle.
Alkaa olla jonkinlainen ongelma, kun autot ja autojen helmat ovat niin matalia: hallitunkki ei mahdu alle, vaan lokasuojasta on avitettava autoa ylös, mikä ei välttämättä onnistu yksin.
Voihan sen auton ajaa lankkujen tms päälle. Niin olen itse tehnyt.
Eikös Motonet myy thyyning mallista madallettua hallitunkkiakin?
Myy mutta sen on ihan paska! :D
Mä luulen, että tuo tunkkipeloittelu on vain renkaanvaihtajat ry:n vai mikä lie peloittelua. Kausivaihdot olen tehnyt aina auton omallla tunkilla tasaisella alustalla.
En kyllä suosittele. Omassa ainakin sen verran hutera tunkki että helposti kaatuu alle. Kaverin skodan orggistunkilla niin kävi ja oli ihan tasainen alusta jne...:P
Takalasinpyyhin päästi toimintasavut pihalle -> romukoppaan
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... asmall.jpg
Muoviosiin laitoin hoitoainetta:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 4small.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 2small.jpg
Ruiskun ja imusarjan välinen laippa alkaa olla heikossa hapessa, menee vaihtoon ensiviikolla.
Tarjotkaas hyväkuntoista ja edullista coilover satsia vaikka privaan =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... asmall.jpg
Muoviosiin laitoin hoitoainetta:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 4small.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 2small.jpg
Ruiskun ja imusarjan välinen laippa alkaa olla heikossa hapessa, menee vaihtoon ensiviikolla.
Tarjotkaas hyväkuntoista ja edullista coilover satsia vaikka privaan =)
Viimeksi muokannut EscMk3, 2.7.2007 15:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Noniin. taas edistyy. Tämän foorumin kautta löytyi hyvä tarjous Formel K Coilover alustasta. Tuommoisen tilasin, saa nähdä miten kestää. Onhan tuolla 2 Vuoden takuu. Toivottavasti saa tontitettua riittävästi =)
Coiloverit tulivat tänään =)
Mihinkäs kohtaan kannattas noin aluksi laittaa nuo säätokiekot? Puoliväliin ja siitä säätämään?
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... Canon7.jpg
Mihinkäs kohtaan kannattas noin aluksi laittaa nuo säätokiekot? Puoliväliin ja siitä säätämään?
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... Canon7.jpg
Viimeksi muokannut EscMk3, 25.5.2007 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MOI mulla on ventossa kans formeK coloverit hinta laatu suhde on täys kymppi..eikä ole kivireki =) itse ruuvasin melkein alas et sain yläpään laakerit paikalleen sit vaan auton alle ja toisella tunkilla apuja ja eikun ruuvaamaan..helpostihan semenee kun on uudet..täytyy jatkossa ostaaa säätö avain..en ole vielä laittanut kierteisiin mitään mut se kelmu os hyvä tai vastaava saa antaa neuvoja mitä muut on laittanut?,,se on sellasta kokeilemista miten alas halut ja mittaamista et on balansissa mut kyllä on yliveto ja saa matalax =)
eipä tuohonkaan mahdu hallitunkki edes helman alle :/ sepä sillä nostelusta sitten.
Mutta tunkataan tästä eteenpäin täällä: kliks
Mutta tunkataan tästä eteenpäin täällä: kliks
Uusi ratti tuli tänään, Luisi Kobra Evo. Vähän hillitympi kuin tuo entinen Ufo-mallin Simoni Racing.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 1180115903
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 1180116009
Golffi kävi myös Fanatic Audiolla itkosen säädettävänä, nyt midit soi niinkuin pitää ja toistaa mukavan alas asti =)
Coiloverit olisi tarkoitus laittaa viikonlopun aikana paikalleen.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 1180115903
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 1180116009
Golffi kävi myös Fanatic Audiolla itkosen säädettävänä, nyt midit soi niinkuin pitää ja toistaa mukavan alas asti =)
Coiloverit olisi tarkoitus laittaa viikonlopun aikana paikalleen.
Viimeksi muokannut EscMk3, 2.7.2007 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt on alusta paikallaan.
http://s82.photobucket.com/albums/j274/ ... 071066.jpg
Laittelin nuo säätökiekot aluksi puolivälin, keula on pari cm matalampi kuin ennen, ja perä jonkun 3 cm korkeempi. Ajellaan nyt jonkinaikaa näin että osat asettuu paikalleen. Sitten lopullinen säätö ja pyöränsuuntaus. Samalla vaihdettin raidetangon pää, ja etuvakaajaan uudet puslat.
Alusta on mukavan pehmeä, mutta jämäkkä. Ei ole pintakova, on jopa mukava normaali ajossa ja isoimmissa heitoissa jäykistyy mitä matalammaksi menee. Eli toimii kuin ajatus =)
Vanhat jouset olivat menneet poikki monesta kohtaa.
Säätövaraa uusissa on riittävästi, kierrettä on 25 cm. Saa vaikka pohjan laskettua maahan kiinni.
http://s82.photobucket.com/albums/j274/ ... 071066.jpg
Laittelin nuo säätökiekot aluksi puolivälin, keula on pari cm matalampi kuin ennen, ja perä jonkun 3 cm korkeempi. Ajellaan nyt jonkinaikaa näin että osat asettuu paikalleen. Sitten lopullinen säätö ja pyöränsuuntaus. Samalla vaihdettin raidetangon pää, ja etuvakaajaan uudet puslat.
Alusta on mukavan pehmeä, mutta jämäkkä. Ei ole pintakova, on jopa mukava normaali ajossa ja isoimmissa heitoissa jäykistyy mitä matalammaksi menee. Eli toimii kuin ajatus =)
Vanhat jouset olivat menneet poikki monesta kohtaa.
Säätövaraa uusissa on riittävästi, kierrettä on 25 cm. Saa vaikka pohjan laskettua maahan kiinni.
Hyvä että joku muukin tykkää =) Omaa silmää alkaa kyllä miellyttää jo.
Joskus vielä vanteet vaihtoon...
Vaimennushommaa pitäisi aloitella, kunhan saa aikaiseksi ostaa vaimennusmattoa.
Maanantaiksi varasin ajan huoltoon jarruremppaan, eteen tulee uudet levyt+palat ja taakse myös uudet romppeet.
Miten kauan kannattaa ajella tuon uuden alustan kanssa, ennenkuin vie pyöränsuuntaukseen?
Joskus vielä vanteet vaihtoon...
Vaimennushommaa pitäisi aloitella, kunhan saa aikaiseksi ostaa vaimennusmattoa.
Maanantaiksi varasin ajan huoltoon jarruremppaan, eteen tulee uudet levyt+palat ja taakse myös uudet romppeet.
Miten kauan kannattaa ajella tuon uuden alustan kanssa, ennenkuin vie pyöränsuuntaukseen?
Maalasin itse. Eipä tuommoinen varmaan ihmeitä maksa maalaamossakaan maalattuna.
Väärin. Yksittäisten osien maalauttaminen maalarilla on hirmukallista. Tai näin ainakin on yleisesti ollut. Etupuskurin maalauskin on 200-300e kun maalarille vie. Suurinpiirtein samaan hintaan saa siis viedä etu -ja takapuskurin, peilit, maskin yms. osat. Maalauksessa joutuu tekemään suurinpiirtein yhtä ison työn, oli sitten yks osa tai viis. Kuitenkin joutuu puhdistamaan maalausvermeet ja siirtelemään tavarat ja uunin varaamaan.
Soittivat huollosta, että kaikki Mk3 Golffin jarrulevyt ovat liian pieniä entisiin verrattuna? Saivat tilaamalla entisenkokoiset isommat levyt oikealla jaolla, mutta mistähän vehkeestä nuo jarrut on? 13" vanne ei mahdu mitenkään paikalleen, 15" menee nipinnnapin.... Onko Corradossa tai muussa ollut isompia jarruja, mitkä menee tuohon mk3 golffiin?
Kerro sitte mitä makso jarruhuolto niin tietää itse että viekö huoltoon vai tekeekö itse :)
Tänään tuli jarrurempasta, 150€ tuli asennustöiden hinnaksi + osat = 390€. Jospa sillä taas vähän aikaa ajelee huolettomia kilometrejä =) 30tkm olen nyt tuolla ajellut, ja ilman ongelmia. Ja auto ollut vähän vajaan vuoden.
^Huh, onneksi pystyy tekemään noi hommat ite niin säästää aika lailla! Vaikkakin pieniä takaiskuja tulee noissa jarrurempoissa aina, mut tuskin ne korjaamoillakaan sen nätimmin noita kohtelee :)
ja asiaan: Eipä tuo kolmonen enää muuta kaipaa ku ehkä erilaisia vanteita. mut ota ja sipase mustaksi/tummanharmaaksi noi?
ja asiaan: Eipä tuo kolmonen enää muuta kaipaa ku ehkä erilaisia vanteita. mut ota ja sipase mustaksi/tummanharmaaksi noi?
Tässä VAG-faneille ihailtavaa =)
Tuli hankittua kakkosautoksi tuommoinen Toyota Corolla 1.6 16v -88. Auto löytyi Laakkoselta, mukaan tuli aluvanteet+uudet kitkarenkaat, teknisesti loistokunnossa ja 250 tkm mittarissa. Ja se tärkein, hintaa 300€ =) Korissa oli pari pientä kukkaa, ei onneksi läpiruostuneita niin sai vielä helposti kiinni.
Tarkoituksena ehostaa autoa mahdollisimman edullisesti =)
Auto ostokunnossa:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... orolla.jpg
Sisältä:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... llasis.jpg
Eipä se kauaa tuommoisena miellyttänyt, Autoon laitettiin kangasmatot, Luisi Kobra Evo ratti ja Jvc KD-G331 Mp3-soitin. Samalla hattuhyllylle nakattiin laadukkammaat kajarit. Sivuvilkut vaihdettiin tummiin, ja etuvilkut menee vaihtoon.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 071282.jpg
Tuossa photoshoppailua, minkälainen ois tuommoisilla perus 15" aluilla, ja muutamilla muilla pikku hipistelyillä =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... luilla.jpg
Motonetistä laitettiin tilaukseen uusi vakiomaski, ja muutamia kulutusosia.
Seuraavaksi tulossa kaarien mankelointi, eteen erillissarja ja noita toisen Corollan 15" aluja pitäisi sovittaa alle. Tarjotkaapa edullisia 15" vanteita 4x100 jaolla vaikka privaan.
Tuli hankittua kakkosautoksi tuommoinen Toyota Corolla 1.6 16v -88. Auto löytyi Laakkoselta, mukaan tuli aluvanteet+uudet kitkarenkaat, teknisesti loistokunnossa ja 250 tkm mittarissa. Ja se tärkein, hintaa 300€ =) Korissa oli pari pientä kukkaa, ei onneksi läpiruostuneita niin sai vielä helposti kiinni.
Tarkoituksena ehostaa autoa mahdollisimman edullisesti =)
Auto ostokunnossa:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... orolla.jpg
Sisältä:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... llasis.jpg
Eipä se kauaa tuommoisena miellyttänyt, Autoon laitettiin kangasmatot, Luisi Kobra Evo ratti ja Jvc KD-G331 Mp3-soitin. Samalla hattuhyllylle nakattiin laadukkammaat kajarit. Sivuvilkut vaihdettiin tummiin, ja etuvilkut menee vaihtoon.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 071282.jpg
Tuossa photoshoppailua, minkälainen ois tuommoisilla perus 15" aluilla, ja muutamilla muilla pikku hipistelyillä =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... luilla.jpg
Motonetistä laitettiin tilaukseen uusi vakiomaski, ja muutamia kulutusosia.
Seuraavaksi tulossa kaarien mankelointi, eteen erillissarja ja noita toisen Corollan 15" aluja pitäisi sovittaa alle. Tarjotkaapa edullisia 15" vanteita 4x100 jaolla vaikka privaan.
Viimeksi muokannut EscMk3, 27.10.2007 20:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nyt ois Corollassa alut alla =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 007006.jpg
Vähän lisää hifiä vielä, ja sittenpä tuo alkaa olla ihan kelpo kakkosauto.
Eli Corolla projekti valmis, päivittelen tätä topiccia kunhan saa aikaiseksi tehdä jotain isompaa Golffille.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... 007006.jpg
Vähän lisää hifiä vielä, ja sittenpä tuo alkaa olla ihan kelpo kakkosauto.
Eli Corolla projekti valmis, päivittelen tätä topiccia kunhan saa aikaiseksi tehdä jotain isompaa Golffille.
Viimeksi muokannut EscMk3, 27.10.2007 20:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
En kyllä tiedä mistä tuo on ostettu, oli jo ostaessa paikallaan.
Muistaakseni joskus oli www.kcs.fi sivuilla myynnissä tuommoista spoileria, soita ja kysy =)
Ostin uudet kesärenkaat, Hankook Ventus Sport K104 205/45r16 koossa. 450€ sarja alle asennettuna.
Mahtuuko 205/50r16 koko pyörimään kolmoskoppasessa, suunnilleen -50mm talvimadalluksella? Jos laittaisi noille nykyisille vanteille talvirenkaat, ja ostaisi kesäksi uudet vanteet.... Nykyinen rengaskoko siis 205/45r16 eikä raavi mihinkään. Hakkapeliitta 4 matalin koko on taas tuo 205/50r16.
Muistaakseni joskus oli www.kcs.fi sivuilla myynnissä tuommoista spoileria, soita ja kysy =)
Ostin uudet kesärenkaat, Hankook Ventus Sport K104 205/45r16 koossa. 450€ sarja alle asennettuna.
Mahtuuko 205/50r16 koko pyörimään kolmoskoppasessa, suunnilleen -50mm talvimadalluksella? Jos laittaisi noille nykyisille vanteille talvirenkaat, ja ostaisi kesäksi uudet vanteet.... Nykyinen rengaskoko siis 205/45r16 eikä raavi mihinkään. Hakkapeliitta 4 matalin koko on taas tuo 205/50r16.
Kyllä toi 205/50/16" rengastus täyttää pyöräkotelot aika hyvin. Madallus noissa kuvissa n.-70/60mmmm. Talveksi meinasin keulaa nostaa sentillä ylöspäin niin sit pitäis mahtua pyörimään :) Tosin kaaret on rullailtu edestä ja takaa.
Yleiskuva
Edessä
Huomenna näkee paljonko tosiaan jää tilaa ja kyllä ne pistetään alle mahtumaan :)
Yleiskuva
Edessä
Huomenna näkee paljonko tosiaan jää tilaa ja kyllä ne pistetään alle mahtumaan :)
Mistäs tollasia "takaspoilereita" löytää mikä tossa golffissa on?
Alkuperäinen osa, löytyy ainakin merkkiliikkeen tiskiltä.
Tuolta löytyy http://www.nr-autovaruste.com/ ,mutta ainakin tuossa mun golfissa sen kiinnitys on toteutettu takalasin läpi menevillä pulteilla.
http://personal.inet.fi/surf/marco/img/golf/golf3.JPG
205-50 rengastus saa 16" vanteen näyttämään ihan 15-tuumaiselta :/
205-50 rengastus saa 16" vanteen näyttämään ihan 15-tuumaiselta :/
Kärkkäiseltä tarttui mukaan Dls Ms6a Erillissarja:
http://i82.photobucket.com/albums/j274/escmk3/Ms6a.jpg
Tulee siis tuon nykyisen Rainbow Slc-365 lisäksi, kun takapenkkiläisetkin tykkäävät kuunnella musiikkia.
Nyt olisi tarvetta 6-kanavaiselle vahvarille, millä saisi ajettua koko settiä.
Olisikohan Spl Dynamicsin S-4006 hyvä vaihtoehto?
http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/s-4006.htm
Jos soittaisi 5-kanavaisena, niin teho kai riittää kahden erillissarjan+ 10" subin soittamiseen??
"5-kanavaisena: 4 x 50W + 1 x 320W (4 Ohm)"
http://i82.photobucket.com/albums/j274/escmk3/Ms6a.jpg
Tulee siis tuon nykyisen Rainbow Slc-365 lisäksi, kun takapenkkiläisetkin tykkäävät kuunnella musiikkia.
Nyt olisi tarvetta 6-kanavaiselle vahvarille, millä saisi ajettua koko settiä.
Olisikohan Spl Dynamicsin S-4006 hyvä vaihtoehto?
http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/s-4006.htm
Jos soittaisi 5-kanavaisena, niin teho kai riittää kahden erillissarjan+ 10" subin soittamiseen??
"5-kanavaisena: 4 x 50W + 1 x 320W (4 Ohm)"
Viimeksi muokannut EscMk3, 5.12.2007 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Mä ostaisin Focuksen kuuskanavaisen, mallinimeä en muista mutta tehot oli isot. Malli saattoi olla FX-6800 tai vastaava, antaa subikanavaan 600w rms.
Tai sitten Ground Zeron valikoimista, löytyy järeitä. Ite en tohon Spl Dynamicsiin päätys.
Helixilläkin on kehuttu malli, DB5. Noiden kaikkien hinnat pyörivät 300-500 euron välillä.
Tai sitten Ground Zeron valikoimista, löytyy järeitä. Ite en tohon Spl Dynamicsiin päätys.
Helixilläkin on kehuttu malli, DB5. Noiden kaikkien hinnat pyörivät 300-500 euron välillä.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
En tiedä pitääkö paikkansa vielä, mutta autoala.net sanoi tällaista:
Itse aikoinaan ostin kyseisen vahvistimen Veljekset Keskiseltä. Hinta ei ihan paha muistaakseni ollut. Harmi tosin, että ei ole laitettu maahantuojan toimesta nettiin tuota Focuksen mallistoa.
- Kokko-Tuonti Oy
Fascaan kuulumaton maahantuoja
Kaarlelankatu 21, 67100 Kokkola
Yhteyshenkilöt: Janne Lindroos
Puhelin: 06-8680400
Merkkiedustukset: Focus
Itse aikoinaan ostin kyseisen vahvistimen Veljekset Keskiseltä. Hinta ei ihan paha muistaakseni ollut. Harmi tosin, että ei ole laitettu maahantuojan toimesta nettiin tuota Focuksen mallistoa.
www.audiovision.fi myy focusta, ja sitä kautta todistettavasti saa noita vahvareita.. kerro markolta terveisiä jos soitat ja kysyt sieltä ;)
FX-6800 4 Ohm 4x75 + 2x200W
2 Ohm 4x125 + 2x300W
4 Ohm 2x250 + 1x600W 339
FX-6800 4 Ohm 4x75 + 2x200W
2 Ohm 4x125 + 2x300W
4 Ohm 2x250 + 1x600W 339
-
- -
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16.9.2007 12:09
Eiköhän se ole ihan passeli vaihoehto. Hinta oli ainakin budjettiin sopiva.
Ostakaa pois tuo entinen 3-kanavainen Dls Ca-31, soveltuu loistavasti esim erillissarjan ja subin soitteluun:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=88884
Ostakaa pois tuo entinen 3-kanavainen Dls Ca-31, soveltuu loistavasti esim erillissarjan ja subin soitteluun:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=88884
Vahvari tuli =)
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... ari016.jpg
Kai noilla uutiset kuuntelee. Kuvasta puuttuu Rainbow Slc-365 3-tie erillissarja ja Alpine 9853r soitin.
Joku saatanan kaheli oli sitten pöllinyt tuon Vr6 lipan päivän aikana =( Aamulla lippa oli paikallaan, iltapäivällä ei. Vilkkaalta parkkipaikalta keskellä päivää viety. Eikä tietystikkään kunnolla irrotettu vaan väkisellä revitty, se lipankiinnityssysteemi puskurin alaosassa kaipaa nyt vähän fixailua. Uuden lipan tilasin jo Dopilta, pitää vedellä prkl ruuveillä kiinni.
http://i82.photobucket.com/albums/j274/ ... ari016.jpg

Kai noilla uutiset kuuntelee. Kuvasta puuttuu Rainbow Slc-365 3-tie erillissarja ja Alpine 9853r soitin.
Joku saatanan kaheli oli sitten pöllinyt tuon Vr6 lipan päivän aikana =( Aamulla lippa oli paikallaan, iltapäivällä ei. Vilkkaalta parkkipaikalta keskellä päivää viety. Eikä tietystikkään kunnolla irrotettu vaan väkisellä revitty, se lipankiinnityssysteemi puskurin alaosassa kaipaa nyt vähän fixailua. Uuden lipan tilasin jo Dopilta, pitää vedellä prkl ruuveillä kiinni.
Viimeksi muokannut EscMk3, 5.12.2007 18:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
- Viestit: 248
- Liittynyt: 18.9.2007 20:46
Vanha subi tuli myytyä pois. Tilasin Itkoselta Ground Zeron Radioactive-sarjan 10" GZRW 10 X subin, maanantaina pitäisi tulla Fanatic Audiolle. Samalla ostin tuohon Alpinen soittimeen kaukosäätimen ja vähän piuhoja ym, näistäkin kiitokset Fanatic Audiolle.
Ms6a sarjakin on jo autossa paikallaan, huomenna pitää vielä johdotus laitella loppuun.
Subi:

Ms6a sarjakin on jo autossa paikallaan, huomenna pitää vielä johdotus laitella loppuun.
Subi:

-
- -
- Viestit: 248
- Liittynyt: 18.9.2007 20:46
-
- -
- Viestit: 248
- Liittynyt: 18.9.2007 20:46
Tilasin uudet Hellan IV-lookit noiden entisten Switchin tekeleiden tilalle, kun niistä hajosi kaikki säädöt.
Nuo löytyi 199€ hintaan www.tradefactory.fi liikkeestä, toimituskin oli todella nopea =)
Noihin olisi tarkoitus laittaa Xenonit lyhyihin valoihin.
Tuo kantahan on H7, voiko tuonne laittaa ihan normaalin H7-Xenon muutossarjan, ja mistähän semmoinen kannattaa ostaa?
Nuo löytyi 199€ hintaan www.tradefactory.fi liikkeestä, toimituskin oli todella nopea =)


Noihin olisi tarkoitus laittaa Xenonit lyhyihin valoihin.
Tuo kantahan on H7, voiko tuonne laittaa ihan normaalin H7-Xenon muutossarjan, ja mistähän semmoinen kannattaa ostaa?
Xenonit tulivat.
Kiitokset Piritekille.
Ostin lisäpitkiin tuommoiset Osramin Night Breakerit, mistä pitäisi lähteä valkoista valoa. Ei erotu niin pahasti xenonien kanssa...
Laittelin jo umpioihin paikalleen, ja melko kivuttomasti sopivat =)
Kannattaako ballasteille laittaa lisämaadoitus, ja laitetaanko se vain tuohon ballastilta lähtevään miinusjohtoon?
Nyt pitäisi vielä joku päivä laittaa umpiot autoon kiinni, ja noille ballasteille löytää sopiva asennuspaikka.
Kiitokset Piritekille.
Ostin lisäpitkiin tuommoiset Osramin Night Breakerit, mistä pitäisi lähteä valkoista valoa. Ei erotu niin pahasti xenonien kanssa...

Laittelin jo umpioihin paikalleen, ja melko kivuttomasti sopivat =)
Kannattaako ballasteille laittaa lisämaadoitus, ja laitetaanko se vain tuohon ballastilta lähtevään miinusjohtoon?
Nyt pitäisi vielä joku päivä laittaa umpiot autoon kiinni, ja noille ballasteille löytää sopiva asennuspaikka.
Niinhän sitä voisi luulla...escmk3 kirjoitti:Ostin lisäpitkiin tuommoiset Osramin Night Breakerit, mistä pitäisi lähteä valkoista valoa. Ei erotu niin pahasti xenonien kanssa...
Mitä ballastien maadoittamiseen tulee, niin itselläni ei ole ollut kolmen sarjan kanssa vielä tarvetta ylimääräiseen maadoitukseen.
Xenonit paikallaan ja hyvin näkyy.
Nyt pitää vielä tilata pitkiinkin xenonit, sen verran hyvän valotehon noilla saa.
Vaihdoin samalla parkkipolttimot valkoisiin ledimallisiin, ei tule sävyeroa.
Valokuvio on todella hyvä, ja samoin valoteho. Sarja on H7R mallia, eikä ainakaan häikäise vastaantulijaa. Kaverin kanssa kokeiltiin useamman kerran...
Umpiot siis Hellan IV-lookit, ja Xenon sarja hommattu piritekiltä.
Nyt kun osaisi säätää tuota kameraa, että saa luonnollisia kuvia noista valoista.
Kunhan oikeat säädöt Canoniin löytyy, niin kuvia tulee näytille =)
Nyt pitää vielä tilata pitkiinkin xenonit, sen verran hyvän valotehon noilla saa.
Vaihdoin samalla parkkipolttimot valkoisiin ledimallisiin, ei tule sävyeroa.
Valokuvio on todella hyvä, ja samoin valoteho. Sarja on H7R mallia, eikä ainakaan häikäise vastaantulijaa. Kaverin kanssa kokeiltiin useamman kerran...
Umpiot siis Hellan IV-lookit, ja Xenon sarja hommattu piritekiltä.
Nyt kun osaisi säätää tuota kameraa, että saa luonnollisia kuvia noista valoista.
Kunhan oikeat säädöt Canoniin löytyy, niin kuvia tulee näytille =)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa