Golf
Valvoja: ffp jäsenet
Slaten värikartat näyttää kyllä siltä, että noi olis anodisoitu noihin väreihin... ;~~
Rengas asiaan sen verran, että kyllä mää lähtisin hakeen ainakin 225 levysiä kumeja alle, enkä vaan profiilin kustannuksella koittais venyttää tai no kai sekin kokeilemalla selviäis... Saattaa kyllä olla vaikeeta löytääkin matalia 225 kumeja.
Rengas asiaan sen verran, että kyllä mää lähtisin hakeen ainakin 225 levysiä kumeja alle, enkä vaan profiilin kustannuksella koittais venyttää tai no kai sekin kokeilemalla selviäis... Saattaa kyllä olla vaikeeta löytääkin matalia 225 kumeja.
hyvännäköistähän tuo on, mutta kuinka kauan... Ei tahdo spraymaalit pysyä kunnolla vanteissa, kun ei sprein sekaan tuu mitään kunnon kovetteita yms. Itse olisin ainakin vienyt vanteet johonkin pulverimaalaamoon maalattavaksi, niin ainaki olis kestävä pinta. Pulverimaalaamot sitä paitsi maalaa vanteita melko halvalla...
joo kyllä ne vanteet mitkä siinä oli aiemmin on myyty.
hmm.. sitä ei tiedä sitten vasta kuin käytössä miten pinta kestää mutta aikaisempien kokemusten perusteella spräy pinta kestää hyvin ja on hieno jos vaan pohjat malttaa tehdä hyvin ja malttaa maalata kunnolla(rauhassa).. uskoisin että kestää,kun näitä vanteita ei kuitenkaan meinattu suolassa ja paskassa uittaa..
renkaita en ole vieläkään saanut tilattua,kun nahkahousut eivät ole vastailleet sähköposteihin..
hmm.. sitä ei tiedä sitten vasta kuin käytössä miten pinta kestää mutta aikaisempien kokemusten perusteella spräy pinta kestää hyvin ja on hieno jos vaan pohjat malttaa tehdä hyvin ja malttaa maalata kunnolla(rauhassa).. uskoisin että kestää,kun näitä vanteita ei kuitenkaan meinattu suolassa ja paskassa uittaa..
renkaita en ole vieläkään saanut tilattua,kun nahkahousut eivät ole vastailleet sähköposteihin..
ikävä kyllä täytyy myöntää itsellekkin ettei edisty..
vielä olis 45pv tätä schaissee jäljellä, sen jälkeen muutan autotalliin ja otan ruotsin kansalaisu,eikun muutan autotalliin muutamaksi kuukaudeksi ja teen sitten kerralla kuntoon, mutta kuitenkin tälle kesälle auto ei kerkeä.. :|
uppailen sitten tänne kun jotain oikeasti alkaa tapahtumaan.
vielä olis 45pv tätä schaissee jäljellä, sen jälkeen muutan autotalliin ja otan ruotsin kansalaisu,eikun muutan autotalliin muutamaksi kuukaudeksi ja teen sitten kerralla kuntoon, mutta kuitenkin tälle kesälle auto ei kerkeä.. :|
uppailen sitten tänne kun jotain oikeasti alkaa tapahtumaan.
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... golffi.jpg
jeps, jotain pientä siistimistä jo tapahtunut, ja suunnitelmat on jo selvät,
-eteen isommatjarrut
-ohjaustehostinkuntoon
-uudet sähkölasit(sain viriteltyä väliaikaisesti apukuskin puolelle 2 paskasta ERImallisesta tarvikenostimesta yhden toimivan? ;) kovaäänisimmän nostimen jonka olen koskaan kuullut,apuna käytin mm. miggiä ;)
-uretaanipuslat ympäriauton
-nelipistevyöt(on jo otteessa mutta autosta ne on johonkin hävinneet,kun eivät oli minulle asti tulleet :)
ym.
tarkoitus olisi nostaa kori pukeille ja pudottaa akselit alas,käydä kaikki läpi ja samalla vähän siistiä,väriä alustanosiin.
-myöskin kone olisi suunnitelmissa avata ja huoltaa,kun siitäkään ei ole tarkkaa infoa milloin sille on mitään tehty,tuommoinen rundikone kun on..
eli tässäpä näitä,parin viikon päästä starttaa tämä proggis todenteolla.
jeps, jotain pientä siistimistä jo tapahtunut, ja suunnitelmat on jo selvät,
-eteen isommatjarrut
-ohjaustehostinkuntoon
-uudet sähkölasit(sain viriteltyä väliaikaisesti apukuskin puolelle 2 paskasta ERImallisesta tarvikenostimesta yhden toimivan? ;) kovaäänisimmän nostimen jonka olen koskaan kuullut,apuna käytin mm. miggiä ;)
-uretaanipuslat ympäriauton
-nelipistevyöt(on jo otteessa mutta autosta ne on johonkin hävinneet,kun eivät oli minulle asti tulleet :)
ym.
tarkoitus olisi nostaa kori pukeille ja pudottaa akselit alas,käydä kaikki läpi ja samalla vähän siistiä,väriä alustanosiin.
-myöskin kone olisi suunnitelmissa avata ja huoltaa,kun siitäkään ei ole tarkkaa infoa milloin sille on mitään tehty,tuommoinen rundikone kun on..
eli tässäpä näitä,parin viikon päästä starttaa tämä proggis todenteolla.
Viimeksi muokannut 35i, 15.10.2006 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo nyt on projekti startannut, gtj0!! ;)
jonkin aikaa sitten mietiskelin jo valmiiksi ns. huolto suunnitelman, olen alkuun fixaillut ulkokuorta,ne pienet muutokset mitä siihen tulee niin teen nyt kuntoon,sitten siirryn alustaan/koneeseen ja viimeiseksi sisustaan pari juttua, paljon on hommaa,mutta nyt on aikaa ja motivaatiota,ja vähän jopa varaakin harrastaa :)
jonkin aikaa sitten mietiskelin jo valmiiksi ns. huolto suunnitelman, olen alkuun fixaillut ulkokuorta,ne pienet muutokset mitä siihen tulee niin teen nyt kuntoon,sitten siirryn alustaan/koneeseen ja viimeiseksi sisustaan pari juttua, paljon on hommaa,mutta nyt on aikaa ja motivaatiota,ja vähän jopa varaakin harrastaa :)
ei ole turbot alla ;)
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... puuttu.jpg
talvi aikaa käydä koko chaisse läpi, pikkuhiljaa osa kerrallaan,
tossa putsattu & rasvattu etupuikko
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... puikko.jpg
yläpään mutteri ihan vi%un tiukassa,ei lähtenyt auki edes erikoistyökalulla, en kehdannut rueta sitä hajottamaan, ylä laakerit on ilmeisesti häränsilmät ja vaikutti olevan kunnossa joten tyydyin puhdistamaan& voitelemaan sen tuossa kunnossa..
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... puuttu.jpg
talvi aikaa käydä koko chaisse läpi, pikkuhiljaa osa kerrallaan,
tossa putsattu & rasvattu etupuikko
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... puikko.jpg
yläpään mutteri ihan vi%un tiukassa,ei lähtenyt auki edes erikoistyökalulla, en kehdannut rueta sitä hajottamaan, ylä laakerit on ilmeisesti häränsilmät ja vaikutti olevan kunnossa joten tyydyin puhdistamaan& voitelemaan sen tuossa kunnossa..
nyt oon tuota jarrunpääsylinteriä fixaillut, onkohan tämä niitä malleja mitä ei saisi korjattua,mihin ei saisi tiivisteitä, kun tuo pää vaan näytti sellaiselta ettei sitä avata millään, pidätinrenkaassa ei ole mitään reikää tms. mistä sen olisi saanut nätisti purettua, tein sitten tuohon runkoon viilalla uran mistä sai kammettua pidätin renkaan pois, ja kyllähän se sitten osiin lähti..tiivisteet on kyllä vaihdon tarpeessa.
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via085.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via084.jpg
tuossa myös kuva puikoista,kai noilla nyt vielä vähän aikaa eteenpäin menee,etupuikot on hyvässä kunnossa(ulkonäöstä huolimatta;) vielä,mutta noi takapuikot on viritelmät..
hirveä työ oli saada kierteet edes noin puhtaiksi. http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via086.jpg
koneen kimppuun en ole vieläkään päässyt, olen yrittänyt noita s2 mäntiä&veivejä metsästellä jo valmiiks,vielä ei ole löytynyt :|
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via085.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via084.jpg
tuossa myös kuva puikoista,kai noilla nyt vielä vähän aikaa eteenpäin menee,etupuikot on hyvässä kunnossa(ulkonäöstä huolimatta;) vielä,mutta noi takapuikot on viritelmät..
hirveä työ oli saada kierteet edes noin puhtaiksi. http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... via086.jpg
koneen kimppuun en ole vieläkään päässyt, olen yrittänyt noita s2 mäntiä&veivejä metsästellä jo valmiiks,vielä ei ole löytynyt :|
hitaasti mutta varmasti etenee,nyt lähinnä tehty vaan rahaa millä rakentaa.. :)
mitkä männänrenkaat niille s2 männille? varmaankin s2 omat mutta mistä niitä saa?
jotain pientä,kuten lohko on maalattu ja odottaa kasausta..
alumiininhitsausta olen myös opetellut, imusarjan leikkelin osiin ja vaihdoin kaasuläpän paikan toiselle puolelle, saa nähdä tuleeko siitä tiivistä...se on vielä vähän vaiheessa.
suonenjoelta ajattelin hankkia professionalmotorilta ahtimen, tais olla master turbo, brazilialainen hybridi ahdin,onko kokemuksia noista?
kaaret tulee sisälle,teen itse,mustasta mutta koko on vielä auki,pitää selvitellä... ensikesäksi vieläkin on tavoite saada auto liikkumaan.. eiköhän se onnistu
ja jos aika riittää niin jo ensi kesäksi isointa mahdollista jarrua 15" sisään,mutta jos ei ehdi niin ajetaan vakio setillä..
mitkä männänrenkaat niille s2 männille? varmaankin s2 omat mutta mistä niitä saa?
jotain pientä,kuten lohko on maalattu ja odottaa kasausta..
alumiininhitsausta olen myös opetellut, imusarjan leikkelin osiin ja vaihdoin kaasuläpän paikan toiselle puolelle, saa nähdä tuleeko siitä tiivistä...se on vielä vähän vaiheessa.
suonenjoelta ajattelin hankkia professionalmotorilta ahtimen, tais olla master turbo, brazilialainen hybridi ahdin,onko kokemuksia noista?
kaaret tulee sisälle,teen itse,mustasta mutta koko on vielä auki,pitää selvitellä... ensikesäksi vieläkin on tavoite saada auto liikkumaan.. eiköhän se onnistu
ja jos aika riittää niin jo ensi kesäksi isointa mahdollista jarrua 15" sisään,mutta jos ei ehdi niin ajetaan vakio setillä..
jeps jeps.. tuli ostettua "talviautoksi" vanha 730i bemari, joten nyt sitten viimeistään lähti mopo käsistä golffin suhteen,revin siitä koko sisustuksen mäkeen, oviin etsin töistä jotain alle millistä alumiinilevyä, mites tuota vaaditaanko katsastuksessa että etuikkunat saa auki tarvittaessa helpomminkin kuin buutsilla, tietäisi että pitääkö jotkut veivit laittaa siihen..
soittimenkin myyn työkaverille,eipä tuossa laitteessa olis mitään voinut kuunnellakkaan..
turvakaaria varten mittailin jo alustavasti,kyllä ne sinne tulee.
mitkäköhän muuten on tuolla motonetissä tuo koneen runkolaakereiden sivulevyt,tarkoittaakohan se sitä keskimmäisen runkolaakerin sivuilla olevia levyjä...?
edit: ^ hyvä selvis tuokin juttu,kiitos.
soittimenkin myyn työkaverille,eipä tuossa laitteessa olis mitään voinut kuunnellakkaan..
turvakaaria varten mittailin jo alustavasti,kyllä ne sinne tulee.
mitkäköhän muuten on tuolla motonetissä tuo koneen runkolaakereiden sivulevyt,tarkoittaakohan se sitä keskimmäisen runkolaakerin sivuilla olevia levyjä...?
edit: ^ hyvä selvis tuokin juttu,kiitos.
Viimeksi muokannut 35i, 23.11.2006 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katsastus asemalla kävin eilen vielä varmistelemassa,ettei tule sitten yllätyksiä, eipä siinä muuta kuin teholappu ja päästömittaus lappu mukaan..
tänään tuli männät&veivit ja arp:n kk pultit ja mutterit, nuo männät ja veivit on kyllä todella siistissä kunnossa,kiitoksia ouluun :) huomenna pitäis tulla paketti motonetiltä,viikonloppuna pääsee ropaamaan, ja toivottavasti saa koneen paikoilleen. ,)
tänään tuli männät&veivit ja arp:n kk pultit ja mutterit, nuo männät ja veivit on kyllä todella siistissä kunnossa,kiitoksia ouluun :) huomenna pitäis tulla paketti motonetiltä,viikonloppuna pääsee ropaamaan, ja toivottavasti saa koneen paikoilleen. ,)
vink vink:
Nyt kun kone on irti niin kannattanee myös samalla pohtia hieman tapoja estää moottorin turha heiluminen. Vakio tukikumeilla (jotka usein ovat rikki) moottori pääsee elämään aika paljon varsinkin viritetyn moottorin kanssa ja sehän ei ole kivaa. Tapoja on monia esim. perinteinen sikaflex-kikka. Jotkut ovat myös rakennelleet noihin erillisiä tukia estämään moottorin liikkeitä ja rapakon takaa taitaa saada jopa ihan valmiita osia tuohon tarkoitukseen.
Nyt kun kone on irti niin kannattanee myös samalla pohtia hieman tapoja estää moottorin turha heiluminen. Vakio tukikumeilla (jotka usein ovat rikki) moottori pääsee elämään aika paljon varsinkin viritetyn moottorin kanssa ja sehän ei ole kivaa. Tapoja on monia esim. perinteinen sikaflex-kikka. Jotkut ovat myös rakennelleet noihin erillisiä tukia estämään moottorin liikkeitä ja rapakon takaa taitaa saada jopa ihan valmiita osia tuohon tarkoitukseen.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 12.10.2005 21:41
rajua!
mahtaa tulla raju peli.. :) missä lie tehot liikkuu?
itse arvostan nykyistä autoa kovasti, näin vasta syntyneen tyttö-lapsen isänä....ei kävis "alu-ovipahvit"...vähän liikaa racea:)
nyt vain kuvia tarjolle!!!
jos sitä viel joskus sattuis pääsä kokeilee..hmmmm....
itse arvostan nykyistä autoa kovasti, näin vasta syntyneen tyttö-lapsen isänä....ei kävis "alu-ovipahvit"...vähän liikaa racea:)
nyt vain kuvia tarjolle!!!
jos sitä viel joskus sattuis pääsä kokeilee..hmmmm....
pahasti vielä vaiheessa,mutta kokoajan edistyy pikkuhiljaa
sisusta vaiheessa:
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... heessa.jpg
lohko menossa kasaan:
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... heessa.jpg
tossa kuva imusarjasta, katotaan onnistuuko tuolla,vielä pitää sisältä siistiä paljon :
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... sarjas.jpg
sisusta vaiheessa:
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... heessa.jpg
lohko menossa kasaan:
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... heessa.jpg
tossa kuva imusarjasta, katotaan onnistuuko tuolla,vielä pitää sisältä siistiä paljon :
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... sarjas.jpg
moottorin kannatinkumeihin tein sikatemput ;)
eteen ostin jo 280mm jarrulevyt,mitään millä ne saa toimimaan siinä ei ole vielä hankittu..
koneen kokoamisessa tuntuu kaikki menevän päin vi##ua, osia on saanut metsästää vaikka mistä ja venailla,ti sain vihdoin laakkoselta apuakselin laakeriliuskan,oli niin huonossa kunnossa että piti vaihtaa,siihenkin sai onkia netistä suurella työllä aluksi oikean sarjanumeron,ruotsista löytyi lopulta lähin,17e... ja tänään kun tuota laitoin nippuun niin selvisi että tuokin on joku vitun raakaliuska, pitää huomenna sitä sorvata... olisi pitänyt alunalkaen itse tehdä tuokin,tietää seuraavan kerran..
eihän tää harrastaminen tällaista saisi olla,vituttaa ja hirmu stressi päällä!
joulunjälkeen pitää tästä pitää väliviikko,jos vielä tuntuu että vituttaa 10..
eteen ostin jo 280mm jarrulevyt,mitään millä ne saa toimimaan siinä ei ole vielä hankittu..
koneen kokoamisessa tuntuu kaikki menevän päin vi##ua, osia on saanut metsästää vaikka mistä ja venailla,ti sain vihdoin laakkoselta apuakselin laakeriliuskan,oli niin huonossa kunnossa että piti vaihtaa,siihenkin sai onkia netistä suurella työllä aluksi oikean sarjanumeron,ruotsista löytyi lopulta lähin,17e... ja tänään kun tuota laitoin nippuun niin selvisi että tuokin on joku vitun raakaliuska, pitää huomenna sitä sorvata... olisi pitänyt alunalkaen itse tehdä tuokin,tietää seuraavan kerran..
eihän tää harrastaminen tällaista saisi olla,vituttaa ja hirmu stressi päällä!
joulunjälkeen pitää tästä pitää väliviikko,jos vielä tuntuu että vituttaa 10..
tapanille kuvia,
eipäs ole hirveästi nyt edistynyt,kaipaan hipiltä kansipahvia...tuleppas jo käymään pieksämäellä ;)
hallissa ei ole tullut oikeastaan muuta kuin siivottua
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... ieneen.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... 24urpo.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... lustaa.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... illaan.jpg
tuollaista tällähetkellä.. mielenkiinnolla odottelen tulevaan kuminvenytysproggista ;)
eipäs ole hirveästi nyt edistynyt,kaipaan hipiltä kansipahvia...tuleppas jo käymään pieksämäellä ;)
hallissa ei ole tullut oikeastaan muuta kuin siivottua
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... ieneen.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... 24urpo.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... lustaa.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... illaan.jpg
tuollaista tällähetkellä.. mielenkiinnolla odottelen tulevaan kuminvenytysproggista ;)
nyt on sitten tapeltu 205/45 kumit noille 9.5" VANTEILLE!! aika järetön proggis oli, onneksi tuttuja rengasfirmalla,kiitoksia jätkille kl-renkaalle, jäin yhden velkaa.
tosiaan piti tehdä vaikka mitä että ne siihen veny,mm. käyttää uunissa... :)wtf..?!?
KOVILLA rengas paineilla kestää paikoillaan.. mutta on ne härskit... kuvia en laita vasta kuin joskus,saa olla teaseri...
tosiaan piti tehdä vaikka mitä että ne siihen veny,mm. käyttää uunissa... :)wtf..?!?
KOVILLA rengas paineilla kestää paikoillaan.. mutta on ne härskit... kuvia en laita vasta kuin joskus,saa olla teaseri...
Hei, jos et saa sitä sun imppasatsia pitämään niin ostat multa pois siististi tehdyn käännetyn sarjan joka 100% pitää. Myyn pelkän yläosan siitä kun alaosa on palasina.
jos innostaa niin privaa tai s-postia.
Mikä moottorinohjaus mielessä?
Moottorille tukikumeiksi menee ihan hyvin g60 omat mutta kehoitan kovasti laittamaan tukiraudat ettei keinu(trust me, se muuten heiluu se kone kun annetaan monoa kunnolla ;), vaikka täytitkin ne sikalla.
Mitkä suuttimet? Polttoainepumppu?
Mikä ahdin tarkalleen tulossa? Master powerista on ollut hyviä kokemuksia tutuillani paljon ja saman merkkistä itse haaveilen kunhan vain rahavarontoni sallivat.
Perkele, täähän taitaa olla aiemmin liikenteessä ku mun :) No ei auta, 3viikkoa saikkua leikkauksen takia tässä ja raha nollissa niin katellaan ensin sitten miten toisten laitteet liikkuu ja räjäytetään sit oma mosa :D
jos innostaa niin privaa tai s-postia.
Mikä moottorinohjaus mielessä?
Moottorille tukikumeiksi menee ihan hyvin g60 omat mutta kehoitan kovasti laittamaan tukiraudat ettei keinu(trust me, se muuten heiluu se kone kun annetaan monoa kunnolla ;), vaikka täytitkin ne sikalla.
Mitkä suuttimet? Polttoainepumppu?
Mikä ahdin tarkalleen tulossa? Master powerista on ollut hyviä kokemuksia tutuillani paljon ja saman merkkistä itse haaveilen kunhan vain rahavarontoni sallivat.
Perkele, täähän taitaa olla aiemmin liikenteessä ku mun :) No ei auta, 3viikkoa saikkua leikkauksen takia tässä ja raha nollissa niin katellaan ensin sitten miten toisten laitteet liikkuu ja räjäytetään sit oma mosa :D
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... G_0004.jpg
wtf...
:)
turboksi sittenkin tuo kkk24
megasquirtin laitan,mutta en ole siihen vielä hirveästi perehtynyt,ihan kädestä suuhun mennään,eli kunhan saa tuon koneen kasaan niin sitten rupeen sitä rakentelemaan..
kaikki tuohon liittyvä on vielä ihan auki...
wtf...
:)
turboksi sittenkin tuo kkk24
megasquirtin laitan,mutta en ole siihen vielä hirveästi perehtynyt,ihan kädestä suuhun mennään,eli kunhan saa tuon koneen kasaan niin sitten rupeen sitä rakentelemaan..
kaikki tuohon liittyvä on vielä ihan auki...
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... /veNyy.jpg
ET on nyt 1.. kait... tossa kuva etupyörästä,tuo näyttää eritääin härskiltä,peräti jo hölmöltä, dunlop sport 2000 kun on kapeampi kuin dunlop sport 9000...
niin ja ei tule tuolla rengastuksella kaarien yli... mutta ei tuota silti voi täysin lailliseksikaan kehua.
no tulipahan tuokin testattua,ei tarvii mitään mutu schaissee kuunnella
ET on nyt 1.. kait... tossa kuva etupyörästä,tuo näyttää eritääin härskiltä,peräti jo hölmöltä, dunlop sport 2000 kun on kapeampi kuin dunlop sport 9000...
niin ja ei tule tuolla rengastuksella kaarien yli... mutta ei tuota silti voi täysin lailliseksikaan kehua.
no tulipahan tuokin testattua,ei tarvii mitään mutu schaissee kuunnella
en ole vielä cooleria hankkinut, hyllyssä olis öö olikohan g60 jäähdytin mutta se ei varmaan kyllä sovellut tähän :)
"mul ois ABY:n imusarja siitähän tohon sais hyvän" porukka ei selvästikään ole vakuuttunut minun alumiinihitsaus taidoista... ;)
heh, hyvin kyllä porukka tietää tämän auton historiaa,rekisteriotekkin kertoo samaa,omistajia on parissa vuodessa ollut monta(lue liikaa), samoin nuo vanhat männät, oli hyvä päästää eläkkeellle,60tkm. ja 8300?rpm.. on tehnyt tehtävänsä..
takaisin tähänhetkeen:
tänään pääsee jo pilkkomaan pakosarjaa,ja hakemaan tarkkaa paikkaa turbolle
mistä kohtaa kannattaisi ottaa vesi tuohon turbonkiertoon?
"mul ois ABY:n imusarja siitähän tohon sais hyvän" porukka ei selvästikään ole vakuuttunut minun alumiinihitsaus taidoista... ;)
heh, hyvin kyllä porukka tietää tämän auton historiaa,rekisteriotekkin kertoo samaa,omistajia on parissa vuodessa ollut monta(lue liikaa), samoin nuo vanhat männät, oli hyvä päästää eläkkeellle,60tkm. ja 8300?rpm.. on tehnyt tehtävänsä..
takaisin tähänhetkeen:
tänään pääsee jo pilkkomaan pakosarjaa,ja hakemaan tarkkaa paikkaa turbolle
mistä kohtaa kannattaisi ottaa vesi tuohon turbonkiertoon?
35i kirjoitti:heh, hyvin kyllä porukka tietää tämän auton historiaa
Multa löyty jostain kumman syystä tuolta koneen syövereistä kuvia tästä ammoisilta cancermanin ajoilta. :)
Muutama kuva valmiista toteutuksesta ja pari "projektikuvaa". On vissiin ollu joskus aikoinaan jotain niin hienoa ja ihmeellistä, että on pitäny oikein ottaa jälkipolville talteen. Voin laittaa photobuckettiin näytille jos saa vain julkaista.
Ja peukkua projektille, tulee ihan asiallisen näköistä jälkeä ja on tulossa ihan hieno kokonaisuus.
On rekisteröinty kahdelle. Oli jo Cancermannin aikoihin kaks paikkanen, mut oli vaan unohtunu merkata otteeseen, sit kun kävin konttorilla, niin tuli vähän ongelmia, kun ei otteessa näkyny että on kaks paikkanen. Olis pitäny laittaa takapenkki takas paikoilleen tai muutoskatsastaa uudelleen, jolloin % olis menny yli katsastus äijän mukaan. Nooh onneks cancermann auttoi silloin ja asiaa selviteltiin konttorin päällikön ja jopa AKEn kanssa... loppupeleissä ei ollu % kanssa edes tiukkaa... niin ja en oo enään kyseistä katsastus miestä nähny samalla konttorilla....
hippi sie oot tulossa jo vanhaksi...:) kiitti kansipellistä,kyllä se sinne meni, ja ossi varmaan viskas sulle sen 5e mitä se piti sinun osuutena...
vkl jatkuu taas rojekti,hukkaportti pitäisi saada hankittua niin voisi tuota pakosarjaa tehdä tarkemmin valmiiksi..
tuota viimeistä kommenttia en tyhmänä ymmärtänyt,on siinä otteessa ainakin geeteeiitä, tosin painoa on pudonnut siitä jotain n.pari sataa kiloa ja tehoa varmaan jonniin verran lissää , en tiedä sitten että hyväksytäänkö tuota enään " GTI ":ksi...
vkl jatkuu taas rojekti,hukkaportti pitäisi saada hankittua niin voisi tuota pakosarjaa tehdä tarkemmin valmiiksi..
tuota viimeistä kommenttia en tyhmänä ymmärtänyt,on siinä otteessa ainakin geeteeiitä, tosin painoa on pudonnut siitä jotain n.pari sataa kiloa ja tehoa varmaan jonniin verran lissää , en tiedä sitten että hyväksytäänkö tuota enään " GTI ":ksi...
jotain pientä on tällekkin tapahtunut,vielä on tosin vaiheessa paljon..
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... G_0009.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... G_0011.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... G_0009.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... G_0011.jpg
-
- -
- Viestit: 92
- Liittynyt: 15.12.2006 19:15
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Joo kannattaa varmaan yrittää uudestaan tota kollektoria. :) Tuollainen pönttö lisää aika dramaattisesti pakosarjan tilavuutta, ja se on kaikki pois ahtimen heräämisestä.
Tuosta mallia:
http://www.burnsstainless.com/MergeColl ... ctors.html
Tällaista jälkeä sain itse aikaan rälläkällä sohien. Eihän se yhtä siisti ole kun burnssilla, mutta menettelee. :)
Tuosta mallia:
http://www.burnsstainless.com/MergeColl ... ctors.html
Tällaista jälkeä sain itse aikaan rälläkällä sohien. Eihän se yhtä siisti ole kun burnssilla, mutta menettelee. :)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa