16v & To3 kakkos Golffi

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Uhtuan Parooni
-
Viestit: 90
Liittynyt: 29.2.2008 16:28

ViestiKirjoittaja Uhtuan Parooni » 23.8.2009 13:39

Loiskelevykin on ihan ehjä.
Mutta sitä ihmettelen että vaikka löytys joku laakeri välys niin mistä se on sitten tullut ??

Uhtuan Parooni
-
Viestit: 90
Liittynyt: 29.2.2008 16:28

ViestiKirjoittaja Uhtuan Parooni » 5.9.2009 18:37

Ihmeellisille muovin palasille en syytä löytänyt, yksi hydrali nostin tuli uusittua ja kiertokangen laakerit. Männät+veivit ja nokat kävi tarkastuksessa ja kaikki näytti ok. Niin ja mäntiin tuli tehtyä uudet lovet öljysuihkuille ja uudet suihkut tuli tietysti.

Auto pelaa taas, ainakin toistaiseksi. Toivottavasti kestäis loppun vuoden ajaa.
Tänään jatketaan säätämistä uudet bensapumpun voimin :)

iles
-
Viestit: 8
Liittynyt: 3.3.2004 12:56

ViestiKirjoittaja iles » 27.10.2009 14:25

Minkälainen kytkinpaketti tähän tuli ja mikä vauhtipyörä? Mikä startti tuli tohon 02A laatikkoon? Tartteisin neuvoja omaan projektiin (vähän jäissä, osia puuttuu..) osaisko joku neuvoa.. ?

Mulla siis gti 16v kone jossa gti:n vauhtipyörä-> vauhtipyörän vaihto 228mm? (mistä saa?). Vaihdelaatikko corrado g60 02A (2ATB10019) nestekytkimellä ja poljinasetelmalla paikalla. Kytkinpaketti vois olla corradon 228mm+paineasetelma (vielä ostamatta) ja starttia uupuu (mikä käy?).. oisko jollakin myödä noita osia?

Uhtuan Parooni
-
Viestit: 90
Liittynyt: 29.2.2008 16:28

ViestiKirjoittaja Uhtuan Parooni » 27.10.2009 17:43

Kytkimeks tuli sachs race engineer paineasetelma + sachs vakio massalevy, näillä luvattiin 420Nm.. Vauhtipyörä on TDI passatista (umpikeula). Startiksi mikä vain 02A lootan startti.

Uhtuan Parooni
-
Viestit: 90
Liittynyt: 29.2.2008 16:28

ViestiKirjoittaja Uhtuan Parooni » 12.6.2010 13:35

Ohhoh.. Ompas pitkä aika kun tänne on viimeksi tullut kirjoiteltua..

Tosiaan viime kesä meni miten meni. Noin 2500km pääs yhteensä ajamaan kaikkien ongelmien jälkeen. Syksyllä AMW penkissäkin tuli pyörähdettyä. Auto pelasin miten pelasi ja lukemiksi saatiin 211hv ja 365Nm jotka tulivat 4275rpm :) Eli toisin sanoen auto ei vaan palannu kun tohon kierroslukuun saakka ja sitten alko rötääminen..

Tämä kesäkin alko melko heikosti. 1500km alla ja pakosarja rikki..
Auto on nyt pienen remontin alla siis ja tarkotuksena olisi nyt saada vehkeet oikeesti pelaamaan kunnolla että kiertäskin loppuun asti..

Pakosrja hitsattu uudestaan ja turbo vaihtui to3 --> to3/4. Tässä samassa megaruutta laitetaan ohjamaan suorasytystä vanhan jakajan sijasta (jolla ei vaan autoa saatu pelaamaan kunnolla). Ja muutenkin pientä siistimistä johtojen ja letkujen suhteen ym..

Uhtuan Parooni
-
Viestit: 90
Liittynyt: 29.2.2008 16:28

ViestiKirjoittaja Uhtuan Parooni » 7.11.2010 19:34

Rakentelun suhteen ollaan oltu kohta vuosi hiljais elossa lähes täysin.. Johtunee siitä, että on oltu valtion palveluksessa.. Tammikuussa loppuu intti ja silloin hommat jatkuu..

Nämä kuvat kertoo sen aika hyvin : http://s434.photobucket.com/albums/qq61/UhtuanParooni/?action=view&current=Kuva0277.jpg
http://s434.photobucket.com/albums/qq61/UhtuanParooni/?action=view&current=Kuva0280.jpg

Konehuone näyttää tältä jotakuinkin tällähetkellä : http://s434.photobucket.com/albums/qq61/UhtuanParooni/?action=view&current=Kuva0160.jpg

Kännykällä otettuja, joten laatu on mitä on..


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa