Eli loppukesästä / alkusyksystä pitäisi saada käkkylää laiteltua. Alkuun ruosteet kuntoon, varmaan uutta maalia niskaan, sekä pientä hipistelyä ulkonäköön(puskurit mm. törkeässä kunnossa). Myös kytkin luistaa ja moottori on ruton öljyinen sieltä sun täältä.. Eli tässä kuvat, ei tule vielä vähään aikaan etenemään, mutta laitetaan nyt ylös ennenkuin unohdan.

Ostokunnossa

Tänään lähti lavakate pois, jotta saa yhdet suuremmat kärryt kuskattua

Yksi pienimmistä vaivoista..

Hieman jo mukavampaa

Pientä kosmetiikkavauriota :)

Pohjasta, vanhat paikat aika huonoja, löytyy patenttia jos toista..

Sellaista, tuohon olen ihan itse tussuttamisen jälkeen löynyt pikkasen mattamustaa niskaan, jos vaikka hieman hidastaisi..

Perinteisiä?

Onkohan tää joskus ollut valkoinen, vai onko pohjamaalina toiminut valkoinen?

Ihanata!

Vasen takakaari pysyy kasassa pelkästään tuolla muovilipareella!

Pohjan paikkauksia

Kuskin puolelta

Nämäkin kuulemma perinteisiä paikkoja?

No se on just näin.. :)

Lava oli vanerin alta yllättävän hyvässä kunnossa, yksi rajumpi ruosterepeämä, sekä tietenkin vanhoja paikkauksia. En muuten ymmärrä, miksei voi noita peltejä vetää kunnon saumalla kiinni jos kerran hitsataan? Tässä on hiton monta paikkaa tehty siten, että on vaan 2cm välein olevilla pisteillä kiinni..

Tällaisia on muutama tuulilasin ympärillä, hieman pelottaa että mitä löytyy.. :)

Traktori, ehkä alustasatsia joskus?

Profiilikuva :)
EDIT: Niinjoo, ei kellään olis kuvaa Golfin takakaaresta(siis korjauspalasta), tietäisi vähän miten suunnitella tuota perän paikkausta.. Ja ilmeisesti pitää ostaa motonetin kataloogista se mallia levein, että on samanlainen kuin käkkylässä? Myös muista korjauspelleistä voi antaa vinkkiä, vaikka tarkoitus kyllä on tehdä suurin osa itse.. :)