VW Caddy -84 1.6DSL

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

VW Caddy -84 1.6DSL

ViestiKirjoittaja jeQQ » 6.6.2010 18:23

Otin tänään ihan vain dokumentointitarkoituksessa kuvat nykyisistä ruostevaurioista. Tarkoitus hipistellä auto parempaan kuntoon, kunhan saan tämän kaverin pois tallista

Eli loppukesästä / alkusyksystä pitäisi saada käkkylää laiteltua. Alkuun ruosteet kuntoon, varmaan uutta maalia niskaan, sekä pientä hipistelyä ulkonäköön(puskurit mm. törkeässä kunnossa). Myös kytkin luistaa ja moottori on ruton öljyinen sieltä sun täältä.. Eli tässä kuvat, ei tule vielä vähään aikaan etenemään, mutta laitetaan nyt ylös ennenkuin unohdan.

Kuva
Ostokunnossa
Kuva
Tänään lähti lavakate pois, jotta saa yhdet suuremmat kärryt kuskattua
Kuva
Yksi pienimmistä vaivoista..
Kuva
Hieman jo mukavampaa
Kuva
Pientä kosmetiikkavauriota :)
Kuva
Pohjasta, vanhat paikat aika huonoja, löytyy patenttia jos toista..
Kuva
Sellaista, tuohon olen ihan itse tussuttamisen jälkeen löynyt pikkasen mattamustaa niskaan, jos vaikka hieman hidastaisi..
Kuva
Perinteisiä?
Kuva
Onkohan tää joskus ollut valkoinen, vai onko pohjamaalina toiminut valkoinen?
Kuva
Ihanata!
Kuva
Vasen takakaari pysyy kasassa pelkästään tuolla muovilipareella!
Kuva
Pohjan paikkauksia
Kuva
Kuskin puolelta
Kuva
Nämäkin kuulemma perinteisiä paikkoja?
Kuva
No se on just näin.. :)
Kuva
Lava oli vanerin alta yllättävän hyvässä kunnossa, yksi rajumpi ruosterepeämä, sekä tietenkin vanhoja paikkauksia. En muuten ymmärrä, miksei voi noita peltejä vetää kunnon saumalla kiinni jos kerran hitsataan? Tässä on hiton monta paikkaa tehty siten, että on vaan 2cm välein olevilla pisteillä kiinni..
Kuva
Tällaisia on muutama tuulilasin ympärillä, hieman pelottaa että mitä löytyy.. :)
Kuva
Traktori, ehkä alustasatsia joskus?
Kuva
Profiilikuva :)

EDIT: Niinjoo, ei kellään olis kuvaa Golfin takakaaresta(siis korjauspalasta), tietäisi vähän miten suunnitella tuota perän paikkausta.. Ja ilmeisesti pitää ostaa motonetin kataloogista se mallia levein, että on samanlainen kuin käkkylässä? Myös muista korjauspelleistä voi antaa vinkkiä, vaikka tarkoitus kyllä on tehdä suurin osa itse.. :)

agee
-
Viestit: 940
Liittynyt: 4.1.2004 14:35

ViestiKirjoittaja agee » 7.6.2010 3:47

Termos!

Ajattelin tossa että ajampa oman romuni paaliin, kun se alkaa oleen niin kukalla joka puolelta, mutta toihan vasta rapee onkin.
Samaa kyllä ihmettelen, että miks ei voi kunnolla korjata jos kerran tehdään. No, nämähän on ollu kaikki vaan työautoja männävuosina, eli niin kauan kun se työkaluja ja KIVIÄ lavalla kuljettaa, niin hyvä on...:)

Motonetin korjauspelleistä en tiedä mitään, kun en oo vileä omaan 90-vuosimallin caddyyn tarvinnu. Motonetista saa jotain loksuja, ilmeisesti klokkerholmeja, mut sopivuus on 1/100 tyyliin.

Mut hei onnee ton kanssa! :)

ps. nätti takapuskuri!

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 7.6.2010 7:32

No, ei tämäkään niin mätä ole kuin tuo 128. :) Pikkasen pintapeltejä ja pohjaa.

Ja varmaankin juuri siksi tehty hieman huonommin, kun on ollut työautona, mutta eipä siinä mitään, rälläkkä on näppärä..

Takapuskurit tosiaan ovat upeat, nekin aivan läpimädät ja hitsausten perusteella jo kerran irronneet. Tarkoitus vääntää ihan suorasta putkesta uusi tilalle..

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 7.6.2010 15:59

Kyllä meikäläinen jättäis tuon rojektin aloittamatta, sen verran reilusti näyttää tuota lahovammaa olevan. :D Mutta eihän siinä jos tykkää...

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 7.6.2010 20:37

Eihän tuo nyt ole mitään ruostevaurioita nähnytkään, voi voi poijjaat.. :)

Dallabee
-
Viestit: 68
Liittynyt: 30.10.2009 21:35

ViestiKirjoittaja Dallabee » 7.6.2010 22:07

Näyttää hyvin tutulta. Tuli synnytettyä omaa käppyrää viime talvi tallissa reseptinä mm:
- 2x mk1 3d kynnyskotelo
- 2x mk1 5d kynnyskotelo
- takapyöränkaaret
- etulokasuojat
- 2 neliötä 0,7mm pelti
- 2 neliötä 1.0mm pelti

Tuan verran kun vaihteli pellejä niin alkas olla suhteellisen kova, joka ilmansuunnasta katsottuna.

nokileka
-
Viestit: 55
Liittynyt: 14.3.2004 16:58

ViestiKirjoittaja nokileka » 11.6.2010 21:10

Joo enpä rupeais tuota hitsaamaan, etsisin terveempikorisen yksilön tilalle. itellä lojuu samanlainen osiksipurettu pahasti ruostunut caddyn raato tuolla ladossa. Omastani on puhkiruostunu, lavanrunko ja lava, hytinlattia, iskaritornit, alatukivarsien kiinnityspisteet, ikkunoiden kehykset, sisälokarit, helmat eli käytännössä joka pirun paikka.

Mutta jos jaksat todella hitsata tuon kasaan, niin tsemppiä

Alkku
-
Viestit: 26
Liittynyt: 2.5.2010 23:58

ViestiKirjoittaja Alkku » 11.6.2010 23:45

Melkosesti on sulla kyllä hommaa edessä, mutta en ite pidä pahana hommana pistää tuollasta hommaa pakettiin, vaikka työtä kyllä riittää. Caddyistä saa kyllä kohtuu pienellä laitoll varsin käheitä pelejä 8)

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 12.6.2010 14:17

Täällä ei ihmiset selkeästi ole kovin kauheita keissejä tottuneet hitsaamaan kasaan.. :)

gtikolffi
-
Viestit: 747
Liittynyt: 10.5.2005 17:43

ViestiKirjoittaja gtikolffi » 12.6.2010 19:53

^Meikäläinen arvostaa tuota asennetta...:) Itselläni menossa jo toinen alunperin lähes yhtä pahasti ruostunut rojekti ja jos vaan asenne on kohillaan, niin nou hätä!!Siinähän sen oman käden jäljen sitten näkee...Tosin sen oon päättäny, että seuraava projektiyksilö on ruostevapaa...Kuvia vaan kehiin kun jotain saadaan aikaseksi!

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 12.6.2010 20:37

Aika vähässä alkavat olla kädit, joissa ei ruostetta ole.

-Jokinen-
-
Viestit: 187
Liittynyt: 15.7.2008 13:32

ViestiKirjoittaja -Jokinen- » 22.6.2010 8:32

Juu ei noita paljon ole, oma olis jo hitsattu vielä kun sais maalin päälle. Tuon etukehikon sain ainakin itse tilaamalla motonetista ja käytin ykkösen leveitä kaaria takana.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 24.6.2010 8:47

Eli ykkösen leveät kaaret, kiitoksia infosta! Mä taidan ihan itte korjailla tuon hiekkapellin, ei siinä ole kuin yksi pieni reikä. Pellitkin sain jo ilmaiseksi hommailtua. Nyt pitäisi vaan löytää jostain aikaa(töissä joka päivä 12h) ja käydä kasaamassa tuo 128. Viimeksi sain siihen jo vedeltyä bitumimatot ja ratit + polkimen, sekä neljäsosan sähköistä. :) Enään loput sähköt ja voi jo kasata sisustan.

-Jokinen-
-
Viestit: 187
Liittynyt: 15.7.2008 13:32

ViestiKirjoittaja -Jokinen- » 24.6.2010 10:10

Pitkät työpäivät ja autoprojekti ei ole hyvä yhdistelmä, itselläkin sen takia seisonut auto tallissa pitkään tekemättä sille mitään.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 24.6.2010 17:32

Totta,totta. :) On tuo fiude kuitenkin puolessa vuodessa edennyt aika hyvin, enään kasausta ja maalausta vailla. Onneksi on vanha auto, niin ei ole aivan tuhottomasti ylimääräisiä vimpaimia!

Käkkylähän nyt sinänsä tullee lienemään suht nopea ja pitkäaikainen projekti, sillä se toimittaa ihan vaan käyttöauton virkaa. Kesällä nyt peltihommat kuntoon ja vähän uutta maalia niskaan, sitten pikkuhiljaa madallusta ja vannetta, siinähän se sitten oliski. ;)

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 14.7.2010 8:31

On sulla tossa pikkunen työmaa. :) No eiköhän tosta vielä käkky tule, kun fiiatinkin sait kuntoon :D

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 20.7.2010 14:00

Eipä tässä oikeasti niin paljoa ole. Peltihommat kun on kuitenkin helppoja ja suht nopeita. Fiatissa tällä hetkellä sähköjen kanssa propleemaa ja siihen pitää vielä takapenkki vääntää itse, viimeksi sain takakontin valmiiksi.. :)

Käkkylä eteni sen verran, että nyt löytyy molemmista ikkunoista veivit ja ensi viikolla tulee vanhat kunnon tykkivanteet alle.

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 2.8.2010 20:33

Joko oot saanu vanteet alle?

Liekkö ees ollu keskireikäkään tai jakokaan sinne päin?

Sulla niillä taitaa olla enemmän käyttistä ku mulla. Tuolla ne varastossa viimeset kaks vuotta olleet.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 2.8.2010 21:14

Tällä viikolla menee alle. Jakohan nyt on se 4 x 100, mutta keskireiästä paha vielä sanoa.. En kerennyt paljoa kokeilemaan, työkiireitä ja muiden autojen remontteja..

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 16.8.2010 23:12

Tänään tuli laitelta tuo vasen pyöränkaari aluille. Aika loppui,joten viimeistely vielä tekemättä.Tuli kiva ylläri ku otti kaaren irti, lokari aivan mätä, eli jouduttiin sitten vääntämään lokari uusiksi ja sitten vasta saatiin kaari kiinni. Myös tuo vasemman puolen lavan irtojatkopala tuli laiteltua aluille. Auto myös sai vähän töhnää niskaan, jotta ei olisi ihan niin härskin näköinen..

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

Pari kuvatusta

ViestiKirjoittaja jeQQ » 17.8.2010 16:11

Kuva

Kaari kiinni täppäiltynä, nou hätä tullaan kyllä viimeistelemään heti kun löytyy aikaa.

Kuva

Korjauspala oli musta,niin joutu vähän tsuihkimaan paskaa niskaan. :)

Kuva

Lavaa en edes kerennyt alkaa korjaamaan.. :( Vanerit lähtevät pois, pari reikää hitsaillaan ja tulee sitten joku kestävämpi hammerlack / vastaava maali niskaan. Myös uusi takapuskuri pitäisi vääntää, tulee varmaan ihan putkesta tehtyä vähän siistimmän oloinen.. :)

Tykkivanteetkin pitäisi laitatella alle, olen vain miettinyt, pitäisikö ostaa 165/55 nakit mutta niitä ei kauheasti tunnu Suomesta saavan, ainakaan kohtuuhintaan. Ei ihan huvittaisi noita donitseja pyöräyttää alle.

Onkos kellään muuten ohjeita axeliflippiin? Ja kuinka olette muutoskatsastaneet axeliflipin?

Ja jos joku tarttee noita käkkylän muovisia(vai onko ne kumisia, ainaski aika lörppöjä) sivulistoja,niin mun vanhat saa tulla hakemaan ihan sopuhintaan, mä laitan tilalle jotain kromista..

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 21.8.2010 23:29

No eipähän sitten nuo pultit riittäneet millään, maanantaina uudet hakuun niin saa tykkivanteet alle. Tuli revittyä sitten kumit kuitenkin päälle toisesta raadosta. Hankin myös coilit eteen, niin saa sitten tsopivasti madallettua. :)

Jos jollain on hyvää vinkkiä, mistäpäin Suomea saa U-pultteja taka-akselille, niin olisin kiitollinen!

<JiiKoo>
-
Viestit: 17
Liittynyt: 19.8.2010 22:02

u-pultit

ViestiKirjoittaja <JiiKoo> » 22.8.2010 15:14

jollaki sorvarilla teetät tangosta aihiot ja taivutat sopivan putken päällä ne U:ksi.
tai jos paikkakunnalta löytyy jonkunlainen metallipaja niin siellähän ne tekee semmoset.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 22.8.2010 19:37

Eli pajahommiksi menee? Kurjaa..

Eipähän muuten Biltemasta löytynyt pidempiä pyöränpultteja, hukkareissu sinnekin siis..

mustonenj
-
Viestit: 396
Liittynyt: 15.6.2005 14:54

ViestiKirjoittaja mustonenj » 22.8.2010 21:05

onpahan muuten aivan järkyttävän huonosti tehty kaarenkorjaus, miten meinasit tuon saada siistiksi?

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 22.8.2010 23:12

Helposti

<JiiKoo>
-
Viestit: 17
Liittynyt: 19.8.2010 22:02

ViestiKirjoittaja <JiiKoo> » 23.8.2010 8:30

btw, eipä oo mulle tullu montaa matta pintaista caddyä vastaan niin saattais olla ihan retee peli, jos vetäis jollaki tummalla värillä ja sit satiini lakka niskaan..
nää on taas tälläsiä aamun ahaa elämyksiä jolla ei oo minkään tyylitajun kans mitään yhteistä..

tuli mieleen tuosta väliaikaisesta suojamaalista mikä sulla on tuossa pinnassa.

bananza
-
Viestit: 98
Liittynyt: 21.4.2005 12:40

ViestiKirjoittaja bananza » 23.8.2010 9:07

Pakko kysyy että hämääkö kuva, heittääkö silmissä vai onko toi korjauspala oikeasti alkuperäisen pellin "päällä" ?

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 23.8.2010 12:35

Eikö muka riitä orkkis pulttien pituus tykkivanteille?

Onkohan käkkylässä ja kakkiksessa sitten eri mittaset pultit?

Voi rähmä, unohin laittaa sen nupin. No enskuun alusta oon taas kotosalla. Täytyy puhelimeen laittaa muistutus että pitää lähettää

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 23.8.2010 17:27

bananza: taitaapi olla joo, mutta asianhan voi aatella sillain että se on siinä heftissä että näkee mistä leikkaa vanhanpellin alta pois, sitte täppäilee/tinailee kiinni, vähän pakkelia/maalia ja avot sano ryssä ku vitun näki:)

Henk.koht en kyllä lähtis tuon kantin yläpuolelle jos ei sitte oo ruostunu sinne asti..

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 23.8.2010 20:56

Juu täpätty oli kiinni ja itseasiassa ekaa kertaa laittelin korjauspalaa. 128:n kanssa kun kaiken joutui itse vääntämään, niin ei taas järki päätä pakottanut tuon kanssa.. Oli se kyllä helevetin mätä tosi pitkälle.. Koitetaan nyt sipistellä se etes jonkinlaiseen kuntoon, eihän tää kuitenkaan mikään näyttelypeli ole.

Alkuperäiset pultit eivät todellakaan riittäneet, vaikka on listan mukaan ihan samat kuin golfissa, omituista. Kaikista hauskinta, että pidempiä pultteja sai metsästää jo vähän enemmän, ja nytkin niitä sain hankittua vain 10kpl, loput kuusi tulee huomenna.

Tuli muuten jo hitusen vakaampi autosta, kun vanhat peltivanteet oli ET50 ja näissä tykkivanteissa ET38.

Kynätolppiin joutuu hakemaan uudet jouset, kaverilta sain gakkosen coilimällin ilman etujousia, mutta takajouset olikin hieman liian kaposet. Rallyracesta saapi sitten hakea 40-50e kpl uudet jouset.

Jos jollain löytyy tähän peliin sopivaa GTI lippaa, niin mulle saapi tarjota. Eihän ne kait uutenakaan hirveitä maksa, mutta koitetaan nyt säästää kun opiskelut jatkui tänään.

Ja mätää löytyi lisää tänään, JEE! Pääsee paikkailemaan lissää. Voipi olla, että pitää uudet ovet hankkia, tai sitten sen voi jättää uuden omistajan hankintalistalle. :D

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 23.8.2010 20:56

Niin joo, mitäs tuo satiinilakka on?

<JiiKoo>
-
Viestit: 17
Liittynyt: 19.8.2010 22:02

lakka

ViestiKirjoittaja <JiiKoo> » 24.8.2010 12:23

Siis ihan vissiin perus mattalakka mut jossain törmäsin moiseen nimitykseen..

Liekkö jotaki tuunareitten hifistely nimityksiä.. ;) eikä tarvii kenenkään nyt vetää niitä vihanneksia väärään paikkaan..
Joku viisaampi vois valaista asiaa enemmän..?

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 24.8.2010 18:44

Juu voisi vähän valaista muutenkin mattalakan funktiota. Suojakerros, vai syventääkö kenties väriä tjsp?

Ja remppahommathan meni vituiks ku Yrjösen vappu! Noh,

Ensinnäkin nuo coilien jousethan oli epäsopivat. Noh, rallyraceen hakemaan uusia jousia. Paljastuikin sitten, että tuo mulla ollut kaposempi jousi olikin ns. "peruskokoa" ja ukolta ei löytynyt kuin senlaisia, sovittiin sitten että käyn sorvailemassa tusota vanhasta holkista vähän kamaa pois. Noh ei muutakuin ajelemaan ja muistin, että yläjousilautasen seinämä on niin ohut, ettei siitä voi sorvata mitään! Rallyraceen takaisin ja ratkaisuksi tuli sellainen, että ostin uudet jousilautaset, joihin kauppias porasi uudet reiät, sekä sorvasi vanhoja holkkeja. Loistavaa palvelua, eikä hintakaan työstöillä päätä huimannut. Täältä ostin myös loput kuusi uupuvaa pyöränpulttia, kun eivät ne Vianorilla aamulla vielä olleet, hintakin oli halvempi..

Noh, sitten pikkuhiljaa kotiapäin. Matkalla hain uuden antennin, jonka johto osoittautui liian lyhyeksi, noh tarjoustaloon katsomaan antennivahvaria / jatkoa, ja tietenkään ei ollut.. Matkalla hain myös Enkulta(uudenmaan pultti oli jo kiinni) noihin coileihin yläpään mutterit, koska niitä ei löytynytkään, enkun hinta ei kuitenkaan onneksi huimannut päätä, 30snt / 2kpl.

No, tuossa iloisesti sitten purkailemaan vanhoja, enpä sitten fiksuna miehenä ollut katsonut räjäytyskuvia ja iskari pamahti suoraan jousen voimalla vetarinkumiin, vahingoitta säilyttiin onneksi. Jousipuristimet eivät ihan hommaan taipuneet, joten vetäsin tyynesti rälläkällä vanhan helvettiin.

Uutta kasamaan ja kas, pitipä tehdä soviteholkit / prikat, koska napa oli sen verran kaponen. Nou hätä, holkit tehty ja kasaamaan, mutterit sitten pamahti molemmista pulteista paskaksi! Tähän kellonaikaan niitä ei oikein mistään enään saa, enkku kiinni kuten myös uudenmaan pultti. Pakko sitten jäädä porukoille yöksi ja huomenna hakea ne sitten aamusta, jotta pääsee kasailemaan. :D Kele.

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 25.8.2010 16:11

Ei oo helppoa sullakaan :DD

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

Kuva

ViestiKirjoittaja jeQQ » 25.8.2010 16:23

Noh, tietenkin vielä iskarin yläpään mutteri korkkas, joten sen kanssa jouduin souvaamaan eessun taas, koska eri myyjä myi ensiksi vääränlaisen..

No, nyt on tykkivanteet ja coilit alla. Vielä pitää perää madaltaa.. :)

Olettekos muuten golfeissa ja käkkylöissä sorvailleet konehuoneesta vetarien kohdalta kamaa pois? On nimittäin aika nafti kolo ja kerran jo isommassa töyssyssä kolahti!

Laitoin pakoputken tulemaan sivulle ja vähän virittelin pörinöitä, nyt pitää melkein jo liiallista mekkalaa, voipi olla että joutuu ostamaan pienen välivaimentimen tuonne..

E: Ja kuva vielä alla.

Kuva

Pitäisi etsiä jostain siistimmät peilit. En tiedä, mistä hitosta nykyiset on revitty mutta pakko vääntää ne sojottomaan tuollain tyhmäsiti, että näkee edes jotain.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

Pari kuvatusta

ViestiKirjoittaja jeQQ » 26.8.2010 16:27

Hain tuossa vähän kokeiluksi kromilistaa, tietenkin sitä tuli ostettua liian vähän. :)

Kuva

Kuva

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 26.8.2010 20:44

Jätä perse vaan noin ylös. :D

Hyvin soppii tykkivanteet! Tähän semmoi peukku sitten.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 26.8.2010 20:56

On se ehkä vähän hassu pylly ylhäällä.. Mutta jos kenoutta tahtoo säilyttää,niin tuo madaltuisi joku 3cm kun vain poistaisi "ylimääräiset" lehtijouset pois..

citycamo
-
Viestit: 87
Liittynyt: 30.7.2010 0:53

ViestiKirjoittaja citycamo » 27.8.2010 5:46

Siisti caddy! Perää ku jaksat vielä laskea niin hyvältä näyttää!

-Jokinen-
-
Viestit: 187
Liittynyt: 15.7.2008 13:32

ViestiKirjoittaja -Jokinen- » 29.8.2010 14:55

Olihan tuo nätti liikenteessä, tänään vasta tajusin että samasta kaupungista ollaan. Täytyy heittää cäddyt samaan parkkiin joskus kun oman tallista saa taas ulos.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 29.8.2010 17:52

Ai että Hyvinkäällä enemmänkin käkkylämiehiä. :D Yhden vanhemman herran omistaman olen useasti bongailut, sellainen punainen lavakatteella.

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

Ja pari uutta kuvaa..

ViestiKirjoittaja jeQQ » 29.8.2010 18:29

Sain sitten vähän paremmalla kameralla muutaman kuvan..

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 30.8.2010 12:45

Ykköskuppasen gti-lippa keulille. :D

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 30.8.2010 15:57

Juu, tarkoitus olisi. :)

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

Caddyn takaiskarit

ViestiKirjoittaja jeQQ » 31.8.2010 17:34

Moikka,

Muistaakos kukaan minkäpituiset käkkylän vakio takaiskarit on? Parasta olisi, jos löytyisi tiedot ulos- ja sisäänjoustettuna. :)

-Jokinen-
-
Viestit: 187
Liittynyt: 15.7.2008 13:32

ViestiKirjoittaja -Jokinen- » 31.8.2010 20:21

Juu pari rakennettua itse olen nähnyt, itsellä käkkylöitä löytyy pari kappaletta.

Taneli_A
-
Viestit: 65
Liittynyt: 30.9.2009 19:11

ViestiKirjoittaja Taneli_A » 1.9.2010 4:10

Mitäs duunia vielä tuolla peltipuolella olisi? Pistäppäs yv:nä vanhalle caddymiehelle tiukkaa hintaa kattilasta... ;)

Innostuin kun huomasin nettiautossa myynnissä...

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 1.9.2010 14:05

Siinä on vanteille tullu hintaa. :D

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 1.9.2010 15:19

;) Pakkohan sitä on jotain tinkivaraa pitää.

Nemi
-
Viestit: 78
Liittynyt: 14.11.2007 15:14

ViestiKirjoittaja Nemi » 1.9.2010 18:32

Itse kyllä ehkä alottaisin tosta takakaaren fiksaamisesta ennen kun rupeisin hakemaan tota wow factoryä noilla kromiteipeillä...

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 1.9.2010 19:19

Kiva! :)

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 5.9.2010 16:20

Huhahhei, nyt on takalasin alla ollut reikä paikkailtu. Tuli myös laitettua rahan ja tilan puutteessa tuollainen litteä aktiivitsuppari kiinni. :)

E: Tuli sitten revittyä vaneri pois lavan päältä. Ei ryytänä, että oli hirveen näköinen. Vanhoja paikkoja aika paljon, ja kaikki tehty suorasta pellistä, eli olisi aivan järjetön homma koittaa saada alkuperäisen näköiseksi, joten paikkasin yhden repeämän, hioin koko lavan ja maalasin hammerlackin mustalla. Onhan tuohon varmaan pakko ostaa uusi vaneri / tjsp päälle, sen verran rujon näköinen. :(

E2: Hajosi sitten kesken matkan pakoputken kumikiinnikkeet. Hirveä räminä koko matkan, yök. Nyt on sitten jokanen vaihdettu uuteen. Myös uudet peilit on tullu masenneltua molemmin puolin, jotta näkisi vähän paremmin, eikä näyttäisi ihan niin tyhmältä..

jeQQ
-
Viestit: 111
Liittynyt: 20.4.2010 17:47

ViestiKirjoittaja jeQQ » 7.9.2010 20:00

Nohni käkkylä lähti sitten uudelle iloiselle omistajalle. :) Saapa nähdä, tuleeko tilalle kolffia, passattia vai kenties jokin muu merkki!


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa