Aloitin "kutittelun" tänään poistamalla EGR:än ja tein laipat imusarjaan ja
pakosarjaan, sit rälläköin ahtokaran vähän summanmutikassa kerta oli erilainen
kun siinä kuvassa missä on ne neljä eri vakio/viri karaa, perussyöttöä nostin reilulla puolella kierroksella.
Eroa tuli pikkusen ja sit kävin lainaamassa ahtopaine mittarin yheltä kaverilta ja huomasin ettei ahda kun 0.3 maksimissaan 2 vaihteella, painekellon tankoa piti
jatkaa 3 sentillä kun säätö ei riittänyt edes alkuun, eka testillä ahtoi heti kilon verran ja kytkin rupes luistaan jo 3:s vaihteella.
Nyt on ahdot joku 0.7 ja kytkin juuri ja juuri pitää, täytyy laskea johonki 0.5 että kestäis ens viikon loppuun kunnes uus kytkinpaketti saapuu motonetistä,
aattelin koittaa ihan vakio kytkimellä aluksi ja samalla sorvauttaa
vauhtipyörän pinta uusiksi ja laittaa uus kampuran takastefa..

http://i241.photobucket.com/albums/ff16 ... IM1049.jpg
http://i241.photobucket.com/albums/ff16 ... IM1050.jpg
http://i241.photobucket.com/albums/ff16 ... c075b7.jpg