Vappuviikonloppuna pääsi vähän autojen kanssa
temppuilemaan kun ei tullut tärpättiäkään juotua.
Talvehtineita kopperoita..
Kuvassa etualalla varaosiksi ostettu bensakoneinen
kakkis josta vetari poikki ja sen johdosta hylätty.
Takana varsinainen projektin aihio.

Ulkona talvehtimisen seuraukset. Sisusta umpihomeessa
ja avainta vääntäessä lyö savua ja kipinöitä kojelaudan alta..
No sähköt oli tarkoitus vaihtaa jokatapauksessa kun joku
edellisistä omistajista on viritellyt sellaiset aikapommit
sähköistä että ei paremmasta väliä.
Joskus meinasi tulla kiire akunkengille kun syttyi kesken ajon palamaan
jonkun helvetin viulun kielellä olevan johdon takia.
Autohan on alunperin ollut bensakoneella jonka joku aikanaan
dieselöinyt, tästäsyystä jo valmiiksi niin paljon räpelletty.
Maalattukin on joo mustaksi kojelaudan takusia myöten..
Vaivaa vaan on nähty kaikkeen muuhun paitsi hiomiseen.
Rattikin on ottanut vähän itseensä talven aikana.
No onhan sitä jo väännettykin..

Muutaman hetken sai temppuilla tyhjien renkaiden,
jumittuneiden jarrujen ja upottavan maan kanssa
ennenkuin auto saatin talliin.

Turhia ei aikailtu vaan samantien homeinen sisusta mäelle.
Veronkiertopaku tämä (yllätys yllätys) on. Aika näyttää jääkö pakuksi
vai laitetaanko jakkarat takaisin.

Purkamisen ja imuroinnin jälkeen autossa pystyy jopa hengittämään
ilman silmien kirvelyä ja kynsien lohkeilua.

Kone sai myös kyytiä. Osasyy kopan ruosteettomuuteen
on varmasti se että tuorevoitelu pelaa.. Parkkiruudunkin
tunnistaa omakseen.

Konekin saatiin kammettua illanpäätteeksi pukkiin.

Tälläistä palikkaa saatetaan nähdä auton perässä
riippuen allekirjoittaneen mielentilasta. Jos joku tietää
jotain faktaa tuosta Treserin muovista niin voisi vinkata.
Itse en ole koskaan nähnyt missään ennen.. Mahtaako
olla arvokaskin?
