k.lukon kauko-ohjaus.. (vilkut)

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

teemu86
-

k.lukon kauko-ohjaus.. (vilkut)

ViestiKirjoittaja teemu86 » 9.1.2007 18:29

Elikkäs menin halpaan ja ostin tollasen keskuslukkosysteemin humpuukipuodista... golffin oma alipainepumppu on rikki, asensin sähköiset k.lukon moottorit... ja nyt vielä haluaisin asentaa tuon kauko-ohjauksen... luulen kyllä selviytyväni muusta mutta, ohjeissa ei muuta kuin mainita että vilkut saa välähtämään, ei kerrota miten kytketään....

jsr85
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsr85 » 9.1.2007 20:00

siin kauko-ohjaus yksikössä pitäis olla ainakin yksi johto mistä lähtee virta pulssi vilkuille, ainakin mulla oli tollases ylesmallisessa. itse kytkin parkit välähtämään, kun ei jaksanu rupeen etsiin vilkkujen johtoja.

Tuomaaa
-

ViestiKirjoittaja Tuomaaa » 9.1.2007 20:28

Et maininnut mistä vuosimallista on kyse, mutta ilmeisesti kolmoskoppanen, kun alipainepumpusta puhutaan...
Vilkkujohtojen värit on musta/valko ja musta/vihreä löytyy sieltä sulakeboxin takaa. Yleensä noissa on lähtö johon tulee + pulsseja, kun lukitaan/avataan. Kalliimmissa on esim. 2 vilkkurelettä (lähtö per puoli) ja saa valita syötetäänkö runkoa vai virtaa. Halppismallit yleensä kytkee yhden lähdön plussaan noin reilun sekunnin ajaksi. Jos saat sen ohjeen jotenkin nettiin nähtäville, niin voi sitäkin vielä ihmetellä jos siitä jotain selviäisi. Jos ohjeessa ei mitään mainita niin ainoa keino taitaa olla yleismittarilla mittaaminen tai oikean johdon arvaaminen ;)

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”