Pixmania soittimet,vahvistimet,subit

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

jontukka
-

Pixmania soittimet,vahvistimet,subit

ViestiKirjoittaja jontukka » 2.11.2006 16:14

Olisin kiinnostunut tietämään olisivatko nuo pixmania.comin autosoittimet,vahvarit ja subbarit fiksuja ostoksia, siis esim. subeissa hyvä äänen laatu jne... Ettei kuulosta musiikki aivan puurolta? Kertokaa jos on kokemusta noista, mutta jos tulee mieleen parempii paikkoi hommata autohifiä ni vinkit olisivat hyvästä!

xite
-

ViestiKirjoittaja xite » 2.11.2006 16:36

Samaa tavaraa siellä myydään kuin missä tahansa muuallakin.

Suomesta kamat :

www.fanaticaudio.com
www.powerset.fi
www.korppariscaraudio.com

ym ym ym

manu67
-

ViestiKirjoittaja manu67 » 2.11.2006 16:40

Tuolta löytyy kattava lista, myös maahantuojat. En lähtis tilaamaan "pixmaniasta".

http://www.autoala.net/autohifi/

themikkoh
-

ViestiKirjoittaja themikkoh » 2.11.2006 17:28

Samaa kamaa kuin suomessakin, paitsi paljon halvemmalla saa. Ite ostin tuolta sonyn dvd soittimen autoon ja hemmetin tyytyväinen oon ollu soittimeen.
Palvelu pixmaniassa pelaa myös hyvin, tuli nopeesti ja tuotiin kotiovelle.

beibo
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja beibo » 2.11.2006 17:38

^^Riippuu tietysti mitä aikoo ostaa tuolta. Joitakin tuotteita saa halvemmalla kuin Suomesta, ei läheskään kaikkia. Kannattaa kysyä tarjoushinta suomalaisesta liikkeestä myös, niin saa toimivat takuut kaupanpäälle.

härdelli
-

ViestiKirjoittaja härdelli » 2.11.2006 18:05

Onhan siellä pixmaniassakin toimivat takuut ynnä muut

Mikko S.
-

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 2.11.2006 19:36

Onhan siellä pixmaniassakin toimivat takuut ynnä muut

Noniinno: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000009&conference=4500000000000509&posting=22000000012783849

Kitupiikiltä saa todella asiallista palvelua suomeksi ja sälät halvalla kotiin kannettuna.Tämän voin vakuuttaa 4 soitinta ja kw:n alustan tilanneena.=) Nopeimmillaan tuli soitin kotiin kahdessa päivässä...suosittelen!

opa
-

ViestiKirjoittaja opa » 2.11.2006 19:57

Itsellä ei ainakaan oo ollu ton pixmanian kanssa mitään ongelmaa.Tilattu kameroita, soittimia ja autokaiuttimia.

Toisin kuin ton Astraalin mainitseman kitupiikin.
Kitupiikiltä en aikanani saanu minkäänlaista tukea ku heiltä ostamani soitin tarvitsi takuu aikana huoltoa.Puheluihin ja meileihin ei koskaan vastattu.
Kyseessähän on vain välistäveto firma joka ostaa tavaran saksalaisilta myyjiltä.
Sen jälkeen ku yhteydenottoihini en saanut vastausta alkokin melkoinen rumba. Soittimen mukana tulleesta kuitista selvisi alkuperäinen myyntiliike ja sen jälkeen selviteltiin suomalaisen maahantuojan kautta että onko tämä saksanmaalla sijaitseva pulju josta kitupiikki tavaransa tilaa ni ostamani soitinmerkin virallinen myyjä saksassa.Tähän kaikkeen tuhlattiin 7 viikkoa aikaa.

No loppuhyvin.Kaikki hyvin.Soitin pääty takuu huoltoon ja tuli toimivana takaisin.

Mutta luultavasti tänäpäivänä olisin risan soittimen omistaja jos en itse olisi jaksanu ottaa asioista selvää ja tapella maahantuojan kanssa jne.

Sen verran tosin jäi paskan maku suuhun et ton jälkeen en ole kitupiikistä mitään tilannu.

p.s itsellä siis ainakin vielä pixmanian kanssa homma toiminut mutta esim. kitupiikin tapaisesta takuu asioiden käsittelystä ei ole pixmanian kohdalla kokemusta.

Mikko S.
-

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 2.11.2006 21:27

Toisin kuin ton Astraalin mainitseman kitupiikin.

Mulle ainakin on vastattu maileihin puolessa tunnissa jopa sunnuntai-iltana kahdeksan jälkeen.=) Toki voi olla että ongelmatilanteissa palvelu tökkii mutta juuri siltä tuo pixmaniakin vaikuttaa....

www.autohifikeidas.fi osui silmään tuossa eilen kun surffailin.Näytti suht mielkkäältä ja ennen kaikkea edulliselta paikalta.Suoraan saksastahan nekin tilaa.

härdelli
-

ViestiKirjoittaja härdelli » 2.11.2006 22:36

Ekan kerran kun kuulen mitään huonoa pixmaniasta, kitupiikistä olen kuullut useinkin. Täytyy kyllä sanoa että ei ole tullut minkään takuuasioiden kanssa paljon tapeltua minkään puulaakin kanssa. Pixmaniasta olen tilannut autohifiä ja digijärkkärin ja kaikki pelannut sunt koht niinkuin pitikin

gol3
-

ViestiKirjoittaja gol3 » 2.11.2006 22:51

itte tilasin soittimen kitupiikistä, soitin (kesti tosin ennenku vastattii) ja sovin maksavani vasta kun tuote on minulla, no postimies toi soittimen ovelle ja sit maksoin soittimen kiltisti.. takuuhuolloista ei kokemusta (koputtaa puuta)

Nespa
-

ViestiKirjoittaja Nespa » 3.11.2006 7:28

Pixmaniasta yhden tilauksen tehneenä, en kovin paljon ainakaan asiakaspalvelua kiittele.

Sain rikkinäisen tuotteen (heinäkuun lopulla) ja sovin asiakaspalvelun kanssa, että pistän takaisin ja lähettävät uuden tuotteen. Hiukan reilu 3kk mennyt ja nyt näyttää siltä, että paketti on tulossa, eli mahdollisuudet saada uusi tuote on olemassa. Eli jos saat viallisen tuotteen ja haluat uuden tilalle, niin heti et sitä ainakaan saa. Pixmania lähettää tuotteen tehtaalle, jossa se tutkitaan ja sieltä tulee päätös onko se rikki vai ei. Asiakaspalvelijan mukaan suurinpiirtein 3kk siinä menee kun tutkitaan.

Jos olet jo ehtinyt valita vaihtoehdon "haluan uuden tuotteen", niin sen muuttaminen ei onnistu vaihtoehtoon "rahat takaisin". Suomenkielistä asiakaspalvelua olen saanut suurinpiirtein joka toisella soitolla kyseiseen pajaan. Olisin halunnut mieluusti rahat takaisin parin kuukauden odottelun jälkeen, mutta vastaus nätisti englanniksi "Ei onnistu, täällä on täppä kohdassa uusi tuote ja odotamme päätöstä tehtaalta. Kiitos soitostasi" ja luuri korvaan.

Alkuperäisen tilauksen piti tulla muutamassa päivässä, meni kolme viikkoa vaikka tavaroiden piti olla varastossa.

Voi olla että mulla on vaan ollut jälleen paska säkä, mutta en osaa oikein tuohon pajaan luottaa.

[mortti]
-

ViestiKirjoittaja [mortti] » 3.11.2006 12:42

Pixmaniasta löytyy kommentteja puolin ja toisin, en tosin lähtisi itse koittamaan. Jos on joku tuote mielessä, kannattaa katsella mihin hintaan sitä saa mistäkin ja mennä kysymään liikkeistä, että pystyttekkö samaan. Yleensä olen puhumalla päässyt niin lähelle "nettikauppahintoja" tai saanut jotain kaupanpäälle, ettei muutamasta eurosta kannata odotella postipakettia ulkomailta. Saapahan toimivan takuun ja palautusoikeuden.

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”